خانه / دسته‌بندی نشده / کفش‌های جادویی با قابلیت سفارش پیتزا
کفش‌های جادویی پیتزاهات

کفش‌های جادویی با قابلیت سفارش پیتزا

کفش‌های جادویی پیتزاهات بار دیگر در اختیار طرفداران این برند قرار گرفتند. کمپانی معروف پیتزاهات به هواداران خود شانس دوباره‌ای برای سفارش کفش‌های کتانی پیتزاهاتی ارائه کرده‌است. کفش‌های Pie Tops که سال گذشته نیز توسط این کمپانی ارائه شده بودند، امسال هم با قابلیت‌های جادویی جدید در دسترس عموم قرار داده شدند. در ادامه این مطلب در سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با کفش‌های جادویی جدید آشنا شوید.

کفش‌های جادویی پیتزاهات

با همکاری مشترک پیتزاهات و کمپانی معروف NCAA تیپ دوم کتانی‌های بسکتبال با تعداد محدود برای فروش در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. تیپ اول کفش Pie Tops سال گذشته همین موقع تولید شد. اما فقط در اختیار اعضا و سلبریتی‌های منتخب رسانه‌ها قرار داده شد. در هر دو تیپ این کفش‌های کتانی دگمه سفارش پیتزا تعبیه شده است ( با استفاده از بلوتوث دستگاه به اپلیکیشن پای تاپس متصل می‌شوید) اما تیپ دوم Pie Tops قابلیت ایجاد مکث در تلویزیون شما را نیز در خود دارد.

با اولین دگمه‌ای که بر زبانه کفش‌ها تعبیه شده است پیتزا سفارش می‌دهید و با دگمه بعدی تلویزیون خود را در حالت مکث قرار می‌دهید. بدین گونه برای تحویل گرفتن پیتزای خود هیچ صحنه‌ای از برنامه مورد نظرتان را از دست نخواهید داد. البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. رستوران‌های زنجیره‌ای پیتزاهات چند جفت از این کتانی‌های پرطرفدار را نیز به هواداران خود در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اند.

در پستی که به تازگی در اینستاگرام رسمی این برند منتشر شده است از طرفداران پیتزاهات درخواست شده با شرکت در قرعه‌کشی جوایز پیتزاهات در وبسایت رسمی کمپانی Hypebeast به آدرس  www.hbx.com ثبت نام کنند. البته راه دومی هم برای شرکت در این قرعه‌کشی وجود دارد. هواداران این برند مشهور با تگ کردن دوستان خود در زیر این پست می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در جوایز ویژه این شرکت بالا ببرند.

طرفداران پیتزا و علاقمندان به اجناس بدیع و مبتکرانه از هم‌اکنون می‌توانند یکی از ۵۰ جفت کتانی‌های Pie Tops ll را که در وبسایت فروشگاه آنلاین کمپانی معروف هایپ بیست قرار داده شده‌اند تهیه کنند. این کفش‌های راحت در دو رنگ قرمز ( به تناسب لوگوی پیتزاهات) و گندمی ( به تناسب رنگ خمیر پیتزا) در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. برخی از ویژگی‌های این کفش‌های جدید بر اساس گفته‌های پیتزاهات عبارتند از:

  • لکه‌هایی از سس گوجه‌فرنگی
  • توری پنیری
  • برچسب‌های مخصوص برند پیتزاهات
  • بندهایی با پنیر اضافه کش‌آمده
  • کفی داخلی برند
  • ترکیب متریال خارجی انحصاری از جنس جیر، نابوک و چسب

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.