خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / از کافه گراف در تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب غافل نشوید

از کافه گراف در تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب غافل نشوید

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های 20 تا 30 درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر 2 هزار تومان خرید 3 امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود.

تخفیف 25 درصدی در کافه گراف

در بین کافه ها و رستوران‌های پروموشن نوروز، کافه گراف در مجتمع آ اس پ  با 25 درصد تخفیف از شما عزیزان پذیرایی می‌کند. گراف از کافه‌هایی است که قهوه‌ای درجه یک و روی اصول باریستایی به دست مشتری‌هایش می‌دهد. باریستا کافه گراف منصور احسانی است. او از باریستاهای طراز اول ایران است که در مسابقات سال گذشته مقام نخست را بدست آورد و نماینده کشورمان در مسابقات جهانی بود.

در کنار منو قهوه و نوشیدنی، غذاهای کافه گراف هم بسیار پرطرفدار است. لازانیا و پاستا آلفردو اینجا بسیار دوست داشتنی است و آنقدر حجمش زیاد است که هر کدام دو نفر را سیر می‌کند.

کافه گراف

اما بدون شک بخشی از محبوبیت کافه گراف به علت صبحانه‌ها و پنکیک پرطرفدارش است. همانطور که در نظرسنجی فیدیلیو هم رتبه اول بهترین پنکیک تهران را به خود اختصاص داد.

پس حالا که تهران خلوت شده و طرح زوج و فرد هم تا صبح چهاردهم فروردین اعمال نمی‌شود بهترین فرصت است تا در بین دید و بازدیدهای نوروزی کمی هم در این کافه دل به قهوه و پنکیک بدهیم و سال نو را خوشمزه بسازیم. سالی که خوشمزه است از بهارش پیداست.

اطلاعات بیشتر کافه گراف همراه با منو و آدرس را در اینجا ببینید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.