خانه / تاپ / کافه هوبولانژ، جایی برای آرامش شما

کافه هوبولانژ، جایی برای آرامش شما

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که تاکنون پا به کافه های دنج و جذاب نگذاشته باشد. کافه‌ ها به محلی تبدیل شده اند برای آشنایی بیشتر، گپ های دوستانه و آرامش گرفتن در کنار عزیزانی که خیلی دوستشان داریم. شاید هم جایی باشند برای برگزاری ایونت ها وغافلگیر کردن دوستانمان.  تعداد کافه های مخصوص تولد در تهران کم نیستند. اما به نظر شما چه کافه هایی تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن تولد شما به کار می گیرند؟

همراه ما باشید تا امروز در این مقاله، به سراغ یکی از این کافه های بی نظیر و دوست داشتنی برویم؛ کافه ای که با یکبار مراجعه به آن، تبدیل به پاتوقی دنج برای گذران وقت و برگزاری مراسم هایتان خواهد شد.

 

 

با کافه هوبولانژ بیشتر آشنا شوید

کافه هوبولانژ کافه ای دنج، مناسب پاتوق های دوستانه  و رو به چشم انداز منطقه سعادت آباد تهران است. در طراحی فضای این کافه از گل و گیاه استفاده شده است که طراوت و شادابی زیادی به محیط بخشیده اند. انتخاب هوبولانژ برای سپری کردن چند ساعتی از عمرتان یکی از انتخاب های جذابی است که اگر تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید، متوجه علت آن خواهید شد.

کیفیت غذای هوبولانژ زبانزد خاص و عام است

منوی این کافه قیمت مناسبی دارد، اما خیال نکنید به نسبت قیمت از کیفیتش کاسته می شود. هوبولانژ ضمن حفظ کیفت تنوع بی نظیری در انواع غذا، نوشیدنی و حتی سرویس قلیان ارائه می دهد و تقریبا همه سلیقه ها را راضی می کند. این منو از سوی کاربران امتیاز خوبی دریافت کرده است و اغلب مشتریان تاکنون از آن راضی بوده اند. پیشنهاد می کنیم اگر گذرتان به هوبولانژ افتاد، حتما از برگر های آن سفارش دهید. برگرهایی که کافه هوبولانژ مدعی است طعم آن را در هیچ کجای تهران پیدا نخواهید کرد. برای اطلاع از منو و قیمت ها به صفحه اختصاصی هوبولانژ مراجعه کنید.

 

چرا هوبولانژ برای برگزاری جشن تولد، یک گزینه عالی محسوب می شود؟

اگر به بهانه جشن تولد قصد سورپرایز کردن عزیزی را دارید، و امکان برگزاری مراسم تولد در خانه برایتان مهیا نیست، انتخاب یک کافه یا رستوران پیشنهاد وسوسه انگیزی است. خیلی وقت است که این فرهنگ در میان ایرانیان جا افتاده است. به دلایل مختلفی نظیر کوچک بودن خانه و نداشتن گنجایش برای تعداد افراد زیاد، سختی آماده کردن غذا و تزئینات و…گاهی اوقات افراد تصمیم می گیرند ایونت های خود را در کافه و رستوران ها برگزار و عزیزان خود را در جای جدید خوشحال کنند. اما انتخاب یک کافه مناسب خیلی نقش پررنگی در نحوه برگزاری مراسمات شما دارد. از تنوع و کیفیت منو گرفته تا برخورد پرسنل و فضای دلنشین و مطابق سلیقه شما! در ادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت و

به شما می گوییم که چرا هوبولانژ می تواند گزینه خوبی برای انتخاب شما باشد.

  • مجموعه هوبولانژ با دکوراسیون شیک و زیبای خود، پکیج های متنوعی در تزئینات میز و کیک تولد ارائه می دهند.
  • صفر تا صد تزئینات و هماهنگی های مراسم تولد به عهده پرسنل کافه می باشد. خبر خوب این است که برای این تزئینات و هماهنگی ها هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نمی گردد.
  • قیمت ورود به ازای هر نفر به نسبت جاهای دیگر بسیار پایین در نظر گرفته شده است ( 50 هزار تومان) تا در کنار عزیزانتان یک شب به یادماندنی را بدون دغدغه مالی سپری کنید.
  • این کافه با منوی متنوع خود یک انتخاب آسوده برای برقرای ایونت های شماست.
  • امکان برگزاری موسیقی زنده هم در برخی از روزها وجود دارد ( معمولا روز های فرد) که بهتر است برای داشتن این آپشن از قبل با مجموعه هماهنگ شود.

پس با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می رسید که هزینه های پذیرایی در خانه و آماده سازی فضا برایتان گران تر تمام می شود.

یک خبر هیجان انگیز دیگر هم داریم!!!

در بخشی از این کافه یک ویدئو پروژکتور و ال سی دی قرار داده شده است. پس اگر که کلیپ سورپرایز تولد و سالگرد ازدواج دارید و می خواهید عزیزانتان را با آن سورپرایز کنید نگران نباشید.

به درخواست شما استفاده از این امکان جهت پخش فوتبال، فیلم و کارتون نیز وجود دارد. حالا فکر می کنیم متوجه وجه تمایز هوبولانژ با سایر کافه ها شده باشید.

 

هوبولانژ برای ایونت های شما دست به کارهای ویژه ای می زند که نظیرش در هیچ جا نیست یا حداقل کلی باید بگردید تا نمونه اش را پیدا کنید.  این کافه در کنار تیم حرفه ای خود این اطمینان را به شما می دهد که از پس برگزاری مراسمات شما بر می آید. فقط اگر قصد رزرو دارید هرچه زودتر با شماره تلفن  09109780446 تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید.این کافه در حالت عادی هم شلوغ است و در آن جای سوزن نداختن نیست، چه برسد به زمانی که تعداد مهمانانتان زیاد باشد.

صحبت از تولد شد، یادمان رفت بگوییم مگر تولد بی کیک هم تولد می شود؟ شاید باورتان نشود اما هوبولانژ برای این دغدغه شما هم چیزی در چنته دارد. سفارش گیری کیک برای انواع مراسم های شما توسط هوبولانژ انجام می پذیرد. ضمن اینکه تنوع زیادی در سرو کیک های اسلایسی دارد. شما حتی می توانید به جای سفارش یک کیک، برای هر مهمان خود مطابق با سلیقه اش یک اسلایس کیک سفارش دهید. اینطوری دل همه را هم بدست آورده اید.

دسترسی به کافه هوبولانژ

این کافه دوست داشتنی در بلوار سعادت آباد، نرسیده به اتوبان نیایش، نبش خیابان حق طلب غربی، پلاک130، ساختمان تهران پاریس و در طبقه دوم قرار دارد.

ساعات کاری کافه

مجموعه هوبولانژ به همراه تیم حرفه ای خود از ساعت 12 الی 24 در خدمت شما عزیزان هستند. همچنین قیمت های این کافه چه برای قرارهای شما و چه برای شب نشینی ها و دورهمی های شما، مناسب و اقتصادی است

از اینکه ما را همراهی کردید، از شما سپاسگزاریم.

https://fidilio.com/restaurants/hobo_lounge/%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%88-%D9%84%D8%A7%D9%86%DA%98/

درباره یلدا نوروزی