خانه / رستوران آگهی / کافه رستوران وایب تعریف جدیدی از طعم و مزه لوکس
کافه رستوران وایب

کافه رستوران وایب تعریف جدیدی از طعم و مزه لوکس

در این گزارش از مجله فیدیلیو می‌خواهیم با هم سری به کافه رستوران وایب بزنیم. کافه رستورانی که به تازگی در محدوده خیابان جردن راه اندازی شده و استقبال مشتریان از سبک جدید و طرح نوی آن نشان می‌دهد که این رستوران طعم‌های جدیدی برای مزه کردن تعریف خاصی از لوکس بودن دارد.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

کافه رستوران وایب طرحی نو و حسی خوب

کافه رستوران وایب نتیجه ۱۰ سال تجربه حرفه‌ای مالکین ومدیران آن است. رستوران دارچین که در سبک خود یک رستوران موفق است هم مطعلق به مالکین برند وایب است و این حاکی از حرفه‌ای بودن این کافه رستوران است. مالکینی که دستی هم بر طراحی و بخصوص طراحی داخلی و مبلمان دارند تمام تجربیات خود را به کار گرفته‌اند که یک اثر ویژه و تا حد امکان متفاوت خلق کنند تا مکان مناسبی برای خلق طعم‌های محبوب آن‌ها باشد.

کافه رستوران وایب یک اتفاق در طراحی کافه رستوران‌ها است. از نمایی بیرونی تا میز و صندلی‌ها و حتی ظروف سرو غذا. وارد وایب که می‌شوید اول از همه چیز طرح دیوارها نظر شما را به خود جلب می‌کند که با طرح برگ‌های بزرگ و گل گیاه یک حس و حال استوایی و آرامش بخش را به شما القا می‌کند. سقفی بلند، دکور و چیدمانی که با فضای کافه رستوران وایب هارمونی خاصی دارد، موزیک گوش نواز و سرویس حرفه‌ای و غذای خوشمزه اینجا را به مکانی لوکس تبدیل کرده که مهمترین هدف آن جلب رضایت مشتری در بالاترین سطح است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

کافه رستوران وایب طعم نو سرویس لوکس

بله بالاخره طعم‌های خاصی در رستوران وایب ساخته شدند. وعده‌ای که کافه رستوران وایب پیش از افتتاح به مشتریانش داده بود و حالا همه را به مزه کردن این اتفاقات غذایی دعوت می‌کند. منوی وایب در بخش رستوران به چند قسمت اصلی تقسیم می شود. نخست سالاد و پیش غذا یا اشتها آورها که کالاماری اسکوئید و رول سبزیجات از جذاب‌ها و سالاد آووکاد از محبوب‌های آن است.

شما پس از سفارش پیش غذا و سرو آن شاهد یک تشریفات ویژه هستید. پس از میل کردن سفارشات سرویس پذیرایی میزتان به طور کامل عوض می‌شود و برای غذایی اصلی سرویس جدیدی از لیوان تا بشقاب و کارد و چنگال روی میزتان چیده می‌شود.

غذای اصلی وایب به دو سبک مجزا دارد، ایرانی و فرنگی. در بخش ایرانی میکس کباب یک اتفاق جدید است. از شکل و ظاهر متفاوت بشقاب و سرو تا چیدمان کباب‌ها و مزه‌ها که این غذا از پیشنهادات اصلی وایب است. از جوجه ماستی رول و وایب برگر و استیک و باقالی پلو تنوع خوب غذایی است که در وایب وجود دارد. این اتفاق باعث می‌شود افرادی با سلیقه غذایی متفاوت با خیال راحت سر یک میز نشسته و از خوراک خود لذت ببرند.

بله وایب یک کافه رستوران است و شما همیشه می‌توانید از کافه آن هم استفاده کنید. قبل و بعد از غذا و یا حتی بصورت جداگانه از منوی متنوع کافه اینجا هم لذت ببرید. یک قهوه در فصل سرما و یا یک شیک در فصل گرما همیشه یک پیشنهاد خوب است که نمی‌توان آن را نپذیرفت.

وایب هارمونی به معنی واقعی

همیشه پیدا کردن یک رستوران خوب با سرویس ویژه از دغدغه‌های اهل دل ها است. رستورانی که سرویس شایسته را با قیمت معقول به میهمانانش ارائه دهد. کافه رستوران وایب یک رستوران لوکس است اما قیمت‌ها و هزینه‌ها در آن گران نیست بلکه بسیار معقول و مناسب است.

بله در این کافه رستوران هدف تنها جلب رضایت حداکثری است. در وایب حتی نگران جای پارک هم نخواهید بود و پارکینگ اختصاصی همیشه برای شما رزرو است. برای شناخت این کافه رستوران حتما باید رفت و آن را تجربه کرد و این پیشنهاد خوبی است که ما برای شما داریم.

برای اطلاع از منو و آدرس کافه رستوران وایب اینجا کلیک کنید