خانه / تاپ / کافه رستوران بستو؛ شگفت انگیز و مطابق با سلیقه همه

کافه رستوران بستو؛ شگفت انگیز و مطابق با سلیقه همه

این روزها با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، لیستی کامل از کافه رستوران هایی می توانید پیدا کنید که هر کدام بسته به نوع طراحی و چیدمان داخلی کافه، نوع غذا و امکاناتی دارند، برای قرارهای عاشقانه ی شما یا برای قرارهای کاری یا برای ایونت خاصی مناسب هستند. اما باید قبول کنیم با اینکه تهران پر از کافه رستوران های جذاب و شگفت انگیز هست، کمتر جایی پیدا می شود که همه ی ویژگی های مدنظر شما را یکجا داشته باشد.

مقاله امروز ما، راجع به یکی از همین کافه رستوران های همه چی تمام هست.

شناخت این کافه رستوران رویایی و منحصر به فرد، شما را از جست وجوی مکرر و دغدغه پیدا کردن یک محل مناسب و  همه پسند، نجات خواهد داد.

پس.. با ما همراه باشید…

با کافه رستوران بستو آشنا شوید

صاحبان کافه رستوران بستو، برای دکوراسیون داخلی از ایده جذابی استفاده کرده ‌اند که وجه تمایز برجسته آنها با رقبا محسوب می شود. سبک این کافه رستوران مدرن و مینیمال می باشد و شاید بتوان از آن به عنوان کافه معماری نیز یاد کرد. تلاش بر این بوده است تا با در نظر گرفتن و توجه به کلیه سلایق، فضایی طراحی شود که امکان برگزاری هر گونه ایونتی را در یک محیط فراهم می کند و حضور افراد با هر نوع سلیقه ای را بطورهمزمان پوشش می دهد. اجازه دهید برایتان شرح دهم:

در بخشی از بستو فضایی دنج و آرام بخش همانند فضایی در دل طبیعت یا محیطی دنج در کنار پارک طراحی شده است که جان می دهد برای آن زمان هایی که دلتنگ اید، فضایی آرام با بوی قهوه و نوشیدنی های خوشمزه که غم دلتان را دور می کند. در بخشی دیگر شاهد فضای تراس هستیم که شرایط برگزاری جلسات کاری و فعالیت های اقتصادی را داراست. کمی جلوتر برویم در داخل مجموعه فضایی باز وجود دارد جهت بازی های گروهی و ایونت های مختلف نظیر تماشای فیلم، سریال، فوتبال، نقد فیلم و حتی موضوعاتی مثل سفر، شعر و داستان خوانی. همه چیز برای یک استراحت و تفریح جانانه آماده است! اما این تمام بخش این کافه رستوران نیست. برای آن دسته از کسانی که قصد مراجعه به همراه خانواده خود را دارند نیز، بستو فضایی طراحی کرده است تا اوقات خوبی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بستو را می ‌توان یک پیک نیک عالی دانست.

 

دکوراسیون داخلی کافه رستوران بستو همانطور که گفته شد خارق العاده و دیدنی است. ترکیب رنگی های هماهنگ و نورپردازی ملایم باعث می‌شود که داخل این محیط احساس ناراحتی نکنید. وسایل تزئینی با سطوح فلزی هم رنگ و بوی دیگری به بستو بخشیده اند. همچنین تفکیک فضا به دو بخش داخلی و خارجی باعث شده تا مشتریان بر اساس سلیقه خودشان مکانی مناسب را انتخاب کنند. در فضای بیرونی امکان سیگار کشیدن وجود دارد. در ضمن بزرگی فضا باعث شده تا صدای همهمه کسی را آزار ندهد. بی شک هزینه بالایی برای طراحی همچین فضایی پرداخت شده است. همین حالا وقت خود را رزرو کنید چون شک نداشته باشید خاطره ای خوش و به یادماندنی برای شما خواهد بود.

 

 

چرا باید کافه رستوران بستو را انتخاب کنیم؟

اگر رفتار پرسنل یک کافه برای شما معیار اول به شمار می‌آید، پس حتما بستو را انتخاب کنید. بعد چند بار مراجعه به بستو مطمئن باشید این فکر را خواهید کرد که انگار به خانه خودتان قدم می گذارید، از بس که محیط دوستانه، صمیمی و بکر است. و از همه مهم تر رفتار پرسنل آنقدر صمیمی است که به دل می نشیند و این را در خاطرتان تداعی خواهد کرد که اعضای خانواده تان کنارتان هستند. دکوراسیون داخلی بستو با فضای زیبا، دلچسب و دوستانه اش هر سلیقه ای را به خود جذب خواهد کرد. بستو همه خوبی ها را یکجا دارد، چه چیزی از این بهتر؟

 

آیا در بستو امکان بازی های گروهی وجود دارد؟

تاکنون لذت بازی کردن دسته جمعی را چشیده اید؟ قطعا بله! دریک محیط عمومی چطور؟

از آنجایی که امروزه بازی های فکری و رومیزی خیلی طرفدار پیدا کرده اند، و افراد تمایل دارند این بازی ها را انجام دهند، تیم مجموعه بستو همانطور که پیشتر به آن پرداخته شد امکان این را فراهم کرده اند.

بازی کردن در فضای عمومی آن هم با دوستان خود لذت خیلی زیادی دارد. اصلا یکی از آن دلایلی که کافه ها را به این سمت برد که فضایی را جهت ارائه بازی به مشتریان خود قرار دهند، همین است.

در کافه رستوران بستو می توانید ساعت ها غرق در دنیای بازی های فکری، مهیج و هیجان انگیز شوید و ذهن خود را برای دقایقی از دغدغه های روزمره تان دور کنید. از میان این بازی ها می توان به تخته نرد، پدر خوانده، پلی استیشن و انواع بازی های بردگیم و رومیزی متعددی اشاره کرد.

به محض اینکه بازی خود را سفارش دهید، مسئولان کافه، آن را برای شما فراهم می کنند. حالا نوبت سفارش غذا، خوراکی و نوشیدنی های خوش مزه این کافه رستوران است. هر چیزی که دوست دارید را سفارش دهید و همراه با بازی خود نوش جان کنید. لذت بازی حین چشیدن طعم های خوشمزه قطعا چند برابر خواهد شد.

پس اگر که شیفته ی بازی های گروهی یا حتی بصورت دو نفره هستید، اگر که فضای کافی برای جمع شدن با دوستانان را ندارید، بستو بهترین انتخاب برای شماست. راستی اگر تصمیم دارید با تعدادی از دوستان خود به این کافه بروید، بهتر است پیش از رفتن، میزتان را رزرو کنید. برای مشاهده شماره تلفن جهت رزرو به صفحه بستو در فیدیلیو مراجعه کنید.

 

کافه رستوران بستو کجای تهران واقع شده است؟

برای رسیدن به این کافه رستوران زیبا، باید به سمت غرب تهران حرکت کنید. کافه رستوران بستو در شهرک غرب، فاز 6، گل افشان شمالی، کوچه یکم در پاساژ ایرانیان واقع شده است که از سمت شمال به بلوار دادمان، از جنوب به بزرگراه همت و،از سمت شرق به بلوار یادگار امام و از سمت غرب به پارک نهج البلاغه  محدود می ‌شود. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی ندارید، می توانید از اتوبوس و تاکسی هایی که به سمت میدان صنعت تردد می کنند، استفاده کنید. برای دسترسی به این اتوبوس ها در پایانه آزادی، مصلی، نواب، میدان ونک و… مراجعه کنید. خط هفت مترو هم شما را به غرب تهران خواهد برد.

اگر هم با وسیله نقلیه خود به بستو می روید، لازم نیست نگران جای پارک باشید. در این محدوده قطعا می ‌توانید جایی مناسب برای توقف وسیله نقلیه تان پیدا کنید.

اطلاعات کافه رستوران بستو را به صورت مختصر می توانید در زیر مشاهده کنید:

* آدرس کافه رستوران بستو:

شهرک غرب، فاز6، گل افشان شمالی، کوچه یکم، پاساژ ایرانیان، کافه بستو

*ساعت کار: 9 الی 24

* محدوده قیمتی: مقرون به صرفه

*شماره تماس جهت رزرو:  02188580223

https://fidilio.com/restaurants/cafe_besto/%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%88/

 

درباره یلدا نوروزی