خانه / کافه و رستوران / کافه محبوب من / عکاسخانه‌ قدیمی که کافه شد
کافه دیاموند

عکاسخانه‌ قدیمی که کافه شد

کافه دیاموند که در حقیقت یک خانه قدیمی بازسازی شده بسیار زیباست از کافی شاپ‌های شناخته شده‌ای که طرفدارهای زیادی دارد. این کافی شاپ که قبلا در مطلب ۱۰ خانه قدیمی‌ تهران که تبدیل به کافه و رستوران شدند در موردش نوشته بودیم پیش از اینکه تبدیل به کافه شود یک عکساخانه قدیمی بود.

این کافه یک محیط دنج و زیبا با طراحی کلاسیک است که محل مناسبی برای دوره همی‌های دوستانه و حتی خانوادگی و برگزاری تولد و سالگردهای خاص است. اگر گذرتان به خیابان نجات اللهی افتاد و خواستید در یک محیط زیبا و کلاسیک هم خستگی روح و جسم را از تن به در کنید و یک نوشیدنی یا غذای سبک خوشمزه میل کنید حتما دیاموند را امتحان کنید. با بخش کافه محبوب من مجله فیدیلیو همراه باشید.

کافه‌ای دنج و خوشمزه

بعدی قبلی

بعدی قبلی

می‌پسندم:

محلی دنج و راحت

داشتن فضای باز

راستش را بخواهید منوی کافه دیاموند از لحاظ تنوع چنگی به دل نمی زند؛ ولی تمام نوشیدنی و غذاها با کیفیت خوبی ارائه می‌شوند که این موضوع از وسواس مدیر دیاموند در طرز تهیه آنها حکایت دارد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی گرم شامل چای، دمنوش، انواع قهوه، شیک، آبمیوه طبیعی در کنار عرقیات سنتی سرو می‌شود و باید بگوییم که اگر از طرفداران نوشیدنی‌های سرد و شیک هستید، انتخاب‌های هیجان انگیزی پیش رویتان است.

اگر هم از طرفداران قهوه هستید، پیشنهاد می کنیم حتما قهوه‌های دیاموند را امتحان کنید و از طعم خاص آن لذت ببرید. حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند، باعث طعم بسیار عالی قهوه‌های دیاموند شده است. این را هم بگوییم که کیفیت کیک‌ها و وافل در دیاموند در حد بالایی است.

علاوه بر قهوه که لاته و ماکیاتو پیشنهاد ما به قهوه خورهای حرفه‌ای است می‌توانید با یک هات چاکلت داغ و خوشمزه حسابی انرژی بگیرید. دمنوش‌های دیاموند هم به خوبی خستگی یک روز کاری را از تن شما به در می‌کنند. اگر هم اهل عرقیات سنتی هستید می‌توانید از منوی نوشیدنی‌های سنتی دیاموند نوشیدنی مورد نظر را انتخاب کنید.

انواع پاستا، اسپرینگ رول، ساندویچ و سالاد هم در کافه دیاموند سرو می شود که از لحاظ کیفیت و حجم در حد مطلوبی هستند.

برای کافه گردهای سحرخیز هم که عادت به صرف صبحانه خارج از خانه یا محل کار دارند یک خبر خوب داریم. شما می‌توانید خود را به یک صبحانه خوشمزه در این کافه میهمان کنید و از میان انواع املت و یا پکیج صبحانه دیاموند یکی را انتخاب کرده و صبحی پرانرژی را آغاز کنید.

البته باید بدانید که به دلیل شلوغی کافه ممکن است سفارش های شما با تاخیر آماده شود که این موضوع از نقاط ضعف دیاموند به حساب می آید.

کافه دیاموند امروز، عکاسخانه دیروز

بعدی قبلی
کافه دیاموند
بعدی قبلی

نمی‌پسندم:

سرویس دهی کند در مواقع شلوغی

محدودیت زمانی استفاده از میزها

کافه دیاموند در یک ساختمان قدیمی با همین نام قرار گرفته که جزو آثار میراث فرهنگی محسوب می‌شود و هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده است.

این کافه دارای دو طبقه و یک فضای باز طراحی شده است که طراحی داخلی کافه کلاسیک و بسیار دنج و راحت است. طبقه دوم هم با همان طراحی زیبا محیط خوبی برای قرارهای کاری نه چندان رسمی است.

اما فضای باز این کافه محبوبیت زیادی دارد و با میزهایی با ظرفیت ۲ تا ۸ نفر میزبان شماست. البته فضای باز کافه به دلیل محبوب بودنش همیشه پر است و ممکن است ناچار شوید برای نشستن در این فضا مدتی در محیط داخلی کافه منتظر خالی شدن میز بمانید که البته می‌ توانید با وسایل بازی جذابی که برایتان در کافه تدارک دیده شده است این اوقات انتظار را سپری کنید.

برای اطلاع از آدرس، منو و نظرات کاربران درباره کافه دیاموند اینجا کلیک کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.