خانه / پیشنهاد سردبیر / کافه تایپ بهترین کافه برای دفتر کار کوچک شما

کافه تایپ بهترین کافه برای دفتر کار کوچک شما

شاید ده سال پیش مردم کمتر وقتشان را در کافه ها می‌گذراند و رفتن و نشستن در کافه‌ها خیلی همه گیر نشده بود. این روزها کافه گردی و کافه نشینی به بخشی جدا نشدنی از زندگی بسیاری تبدیل شده است. در این بین عده‌ای هم هستند که کافه را فقط بعنوان محلی برای نشستن و قهوه خوردن و گپ و گفت دوستانه نمی بینند. برای این افراد کافه حکم دفتر کارشان هست. کافه جایی است که آن‌ها می‌روند و می‌نشینند و کارهای روزانه دفتریشان را انجام می‌دهند. حال کدام کافه یا کافه‌ها مناسب برای انجام کارهای روزانه شما است؟ با مجله فیدیلیو همراه باشید تا باهم سری بزنیم به کافه تایپ ، یکی از کامل‌ترین کافه‌های تهران برای شمایی که کارهایتان را در کافه انجام می‌دهید.

ماشین تحریر، میز تحریر و قهوه تحریر

خیابان ایرانشهر در محدوده کریمخان به دلایل مختلفی شناخته شده است. یکی از آن‌ها بورس فروش ادوات و تجهیزات اداری، نوشت افزار و … است. شاید بهترین مکان برای تاسیس کافه‌ای که نامش تایپ است و ماهیت و پوسته‌ای مرتبط با نوشتن، دستگاه تایپ و دفتر اداری دارد همین خیابان ایرانشهر باشد. کافه تایپ با طراحی ساده زیبا، یا سقفی بلند و آجری و قفسه‌های فلزی، با مبلمان چرمی و با پنجره‌های عریض، بیشتر شما را به یاد کافه‌هایی نیویورکی می اندازد که در فیلم و سریال‌ها دیده‌اید. کافه‌ای با حس و حال خوب و با اتفاقاتی که برای کافه‌های شهر جدید هستند.

خبرنگاران، نویسندگان و کلا افرادی که کارشنان با نوشتن و تایپ درگیر است دوست دارند تا کارشان را در محیطی انجام دهند که پویا باشد و هنگام کار دچار خستگی و یک نواختی نشوند. پس چه جایی بهتر از کافه که همیشه زندگی در آن جریان دارد. اما کدام کافه مناسب این کار است. کافه تایپ یک میز تحریر یا بهتر بگوییم یک میز کار حرفه‌ای دارد که مجهز به کاغذ خورد کن، شارژر، منگنه، پانچ و … در کل هر آنچیزی که شما برای یک کار دفتری لازم داشته باشید را می توانید در کافه تایپ پیدا کنید. البته که اگه شما کارهایتان را در کافه ها انجام می دهید بسیار خوب است که این مطلب که مربوط به رعایت آداب معاشرت برای استفاده از کافی شاپ بعنوان دفتر کار است را بخوانید.

کافه تایپ قهوه گرم آقای نویسنده

نشستن در کافه چه برای دورهمی باشد چه برای انجام کارهای شخصی خشک و خالی نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های خاص کافه تایپ مجهز بودن به یک فر نان پزی است که با آن نان‌ها و شیرینی‌های کافه را تهیه می‌کنند. خیلی حس خوبی به شما دست می‌دهد وقتی بوی نان تازه یا شیرینی گرم به مشامتان می‌خورد. این شیرینی‌های خوشمزه و تازه را می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و جذاب کافه تایپ میل کنید. اگر اهل گرم نوش‌ها باشید لاته لبو پیشنهاد جذاب و خوشمزه‌ای برای شما است. یا اگر یک نویسنده هستید که شاید ۵ لیوان قهوه را در طول کارتان به راحتی میل کنید قهوه فیلتری بهترین پیشنهاد برای شماست چون می‌توانید به رایگان آن را شارژ کنید.

نوشیدنی‌های سرد کافه تایپ هم خوشمزه و خوشگوار هستند و هم دلربا و جذاب، سرد نوش دَلار، ترکیب سبز سرد که حتما باید امتحانشان کنید. اینجا منوی غذای جمع و جور و قابل قبولی هم دارد. پاستا و ساندویچ‌های که شاید تعدادشان کم باشد اما باب میل خیلی از مشتری‌ها است. تمام ساندویچ‌ها مثل ساندویچ میتبال و مرغ خانگی با نان تازه پخت تایپ سرو می‌شود. پاستای پستوی با مرغ هم یکی دیگر از خوشمزه‌های منو است.

رکاب زن، رکاب بزن

کافه تایپ شاید اولین کافه با محوریت کاری و انجام کار روزانه در تهران نباشید ولی به جرات یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. محیطی جذاب، منوی خوب و اقتصادی، پرسنلی میهمان نواز و اتفاقات جذابی مانند اجاره رایگان دوچرخه به مشتریان و … باعث می‌شود که کافه تایپ به یکی از پیشنهادات جذاب کافه گردی در این روزهای تهران تبدیل شود.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات کافه تایپ اینجا را کلیک یا لمس کنید

 

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.