خانه / کافه و رستوران / وقتی پارکینگ یک خانه کافه می‌شود !
کاقه اگزیت

وقتی پارکینگ یک خانه کافه می‌شود !

کافه اگزیت که به کافه خروج هم معروف است، یکی از کافی شاپ‌های معروف حوالی بلوار کشاورز و خیابان فلسطین است. کافه‌ای متفاوت که در پارکینگ یک ساختمان واقع شده و توسط چند جوان خوش فکر و خلاق اداره می‌شود.

این کافه نه تنها مورد توجه کافه گردها قرار گرفته، بلکه پاتوق بسیاری از دانشجویان هنر است و حال و هوای خاصی دارد. پس اگر اهل کافه گردی و به در کردن خستگی یک روز پرکار یا پر کردن اوقات فراغت و گپ و گفت با دوستانتان هستید می‌توانید به این کافه سربزنید. کافه‌ای کها متیاز ۸ از ۱۰ را از بین ۸۴۲ رای کسب کرده است.با مجله فیدیلیو و کشف این ماه ما همراه باشید.

کافه اگزیت در دل یک پارکینگ قدیمی

بعدی قبلی
 
کافه اگزیت در دل یک پارکینگ
بعدی قبلی

نمی‌پسندم:

کوچک و شلوغ

صدای بلند موسیقی

تهویه نامناسب هوا

این روزها شاهد فعالیت کافه و رستوران های بسیاری هستیم که هر کدام ژانر و سبکی مخصوص به خود در طراحی و لوکیشن و سرویس دهی دارند. یکی روی پشت بام و دیگری در حیاط خانه‌های قدیمی و اتاق‌های تو در توی آن به مشتریان خود سرویس می دهند. یکی در یک کارخانه قدیمی شروع به کار می‌کند و دیگری در یک گل‌فروشی.

اما شاید کمتر کافه‌ای را دیده باشید که در یک پارکینگ قدیمی دایر شده باشد. بله منظورم پارکینگ قدیمی یک ملک مسکونی است و نه از این پارکینگ‌های طبقاتی.

کافه اگزیت همان کافه معروف خیابان فلسطین تهران است که در دل یک پارکینگ قدیمی توسط چند جوان راه اندازی شده است و همین موقعیت قرارگیری آن است که موجب شهرت آن شده است.

هر چند که این کافه فضای نسبتا بزرگی دارد اما با این حال در بیشتر مواقع برای خالی شدن میز باید در حیاط کافه منتظر بمانید. طراحی داخلی کافه هم بسیار ساده و با میز و صندلی‌های چوبی ۲ تا ۴ نفره است.

شیشه‌های بلند و قدی کافه باعث شده این کافه که از لحاظ نورپردازی کمی ضعیف است در روز نور خود را از بیرون بگیرد. به صورت کلی کافه اگزیت دارای ظرفیت حدود ۴۰ نفر است و همین موضوع در کنار سقف کوتاه و البته تهویه نچندان مناسب موجب شده که در زمان‌هایی که مشتریان اکثرا سیگاری هستند این کافه را با مشکل تهویه هوا مواجه کند. در مورد پرسنل هم باید بگوییم که برخورد و رفتار پرسنل دوستانه است ولی سرعت سرویس‌دهی چندان مطلوب نیست.

کافه اگزیت و خوشمزه‌های هیجان انگیز

بعدی قبلی
بعدی قبلی

می‌پسندم:

منوی متنوع

قیمت مناسب

نزدیکی با مراکز فرهنگی

منوی کافه انتخاب‌های هیجان‌انگیزی پیش روی شما قرار می دهد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد از قهوه و چای و دمنوش گرفته تا هات چاکلت و شیک و عرقیجات سنتی موجود است و شما می‌توانید از میان این نوشیدنی‌ها فراخور حال و ذائقه‌تان انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به قهوه خورها این است که قهوه‌های اگزیت را امتحان کنند و از طعم خاص و ناب قهوه اگزیت لذت ببرید. در کنار قهوه هم می‌توانید از کیک‌های روز و خوش طهم این کافه انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما چی فیش کیک است که در دو مدل با بستنی و بدون بستنی سرو می‌شود.

همچنین انواع غذا مانند رست بیف، انواع ساندویچ، چیپس و پنیر، پنینی و … در کنار سوپ‌های خوش طعم و سالاد سزار و فصل در منوی این کافه موجود است. خبر خوب برای صبحانه خورها هم این است که کافه اگزیت صبحانه مفصلی برای شما تدارک دیده است که شامل انواع املت، صبحانه سرد، گرم و وافل و کرپ می‌شود.

راستی در کافه اگزیت اتفاقات جالب هم می‌افتد. به عنوان مثال گویا چند باری مراسم کوچک دوتار نوازی برگزار شده است. یکی دیگر از محاسن کافه اگزیت هم مربوط به حمایت بچه‌ها و پرسنل کافه از حیوانات خیابانی می‌شود. همیشه در گوشه‌ای از حیاط این کافه ظرفی پر از غذا برای گربه‌های محل وجود دارد.

در مورد قیمت‌ها هم باید بگوییم که نسبت به کافه‌های همسطح اگزیت، قیمت‌ها یکسان بوده و نسبت به همکاران این کافه نه گران است و نه ارزان. پس اگر گذرتان به خیابان فلسطین افتاد سری به این کافه بزنید.

برای مشاهده آدرس، منو و نظرات درباره کافه اگزیت اینجا را کلیک و یا لمس کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.

یک نظر

  1. سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از سایت مفید شما.به امید توفیق روزافزون.