خانه / رستوران آگهی / کارینو، رستورانی با طعمی‌ نو
کارینو

کارینو، رستورانی با طعمی‌ نو

حدود دو ماه است که در خیابان فرشته یک رستوران رسمی ‌ایتالیایی افتتاح شده است. کارینو که در زبان ایتالیایی به معنای “زیبا” است در دو طبقه و با دکوری متشکل از سنت و مدرنیته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با کارینو آشنا شوید.

کارینو و یک منوی پربار

کارینورنگ قالب در محیط قهوه‌ای است که حس گرمی ‌را به میهمان منتقل می‌کند و سقف رستوران هم مانند بناهای رومی ‌ایتالیایی طراحی شده است.

وجود چند نوع استیک، چیکن، پاستا، غذاهای دریایی و پیتزا را می‌توان از مزایای مهم این رستوران دانست زیرا این امکان را به مشتریان می‌دهد که در انتخاب خود تمام جوانب سلیقه‌ای خود را مدنظر قرار دهند. همچنین در منوی این رستوران ایتالیایی 8 نوع پیش غذا، 6 نوع سالاد و 2 نوع سوپ به چشم می‌خورد.

از جمله مواردی که می‌تواند موجب برانگیختن هیجان هر رستوران گردی باشد، بشقاب سرف اند ترف (surf and treff dish) است که شامل فیله گوساله، سینه مرغ و میگو است که به صورت گریل شده سرو می‌شود. پاستا کارینو، ماهی سرخو، پیتزا شف و کالاماری از دیگر غذاهای این رستوران است ضمن آن که بلک پرل که شامل خاویار دریایی خزر با نان تست و پنیر خامه‌ای و کیپرز است از پیشنهادات خاص به عنوان یک پیش غذای ناب است در غذاهای کارینو از 240 گرم گوشت استفاده می‌شود که نسبت به برخی از رستوران‌ها از حجم بیشتری برخوردار است.

سرآشپزهای حرفه‌ای

تمامی‌سرآشپزهای کارینو در کشور لبنان و زیر نظر معلم‌های حرفه‌ای آموزش دیده‌اند. آشپزخانه در طبقه پایین واقع شده و در طراحی آن از یک پنجره شیشه‌ای استفاده شده تا میهمانان بتوانند تمام مراحل هیجان انگیز طبخ یک غذای ایتالیایی را از نزدیک ببینند.

منوی کافه کارینو شامل نوشیدنی‌های گرم، سرد، دسر و انواع دمنوش است. در تهیه دمنوش مخصوص از هل،گل محمدی، نعنا، دارچین و… استفاده می‌شود که طعمی‌خاطره انگیز دارد. ضمن این که معجون نشاط آور، دمنوش آرامش بخش و فروت میکس از دیگر پیشنهادات کارینو است.

رستورانی دنج

یکی دیگر از مزایای کارینو دنج بودن محیط آن است که برای یک قرار عاشقانه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

برای این که مشتریان مشکلی برای پارک کردن ماشین خود نداشته باشند کارینو‌ای‌ها پارکبانی را در نزدیکی رستوران در نظر گرفته‌اند تا راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم کنند.کارینو از ساعت 12 تا 16 و 18:30 تا 24 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی است.

برای دیدن منو و آدرس کارینو اینجا کلیک کنید

 

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.