خانه / تاپ / چیکی بیف خوشمزه مثل سوخاری جذاب مانند پیتزا

چیکی بیف خوشمزه مثل سوخاری جذاب مانند پیتزا

اگر از اکثر ما سوال شود که بیشتر دلمان هوس کدام سبک غذایی را می‌کنید جواب اکثرمان چیزی خارج از پیتزای خوش پخت، مرغ سوخاری ترد و پولکی، یک همبرگر دودی و یا یک هات داگ با سس خردل نخواهد بود. اما تقریبا همه ما نیز این را می دانیم که جایی که همه این آیتم‌ها را به خوبی و خوشمزگی سرو کند نه اینکه وجود نداشته باشد ولی بسیار سخت پیدا می‌شود. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به یکی از جدیدترین و خوشمزه‌ترین فست فودهای تهران، چیکی بیف که قرار است لذت به یاد ماندنی یک فست فود خوب و خوشمزه را به ما ارائه دهد.

چیکی بیف تازه سالم و خوشمزه

چیکی بیف یک فست فود تازه تاسیس در محدوده شهرک غرب تهران است که طعم و مزه غذاهایش معنی لذت و کیفیت را در میان رقبایش بالا برده است. بسیاری ممکن است به واسطه اسم چیکی و شکل جوجه‌ای که در لوگوی این فست فود وجود دارد تصور کنند اینجا فقط مرغ سوخاری سرو می‌کند اما اینجا نه تنها سوخاری‌های پولکی و جذابی دارد بلکه برگر، پیتزا و ساندویچ هم در منوی خود دارد که کم از مرغ سوخاری‌هایش نیستند.

شاید جالب باشد در همین ابتدای کار بدانید که راه اندازی و طعم سازی منوی این فست فود شاخص کار سرآشپز معروف سامان گلریز است. سوخاری ترد ساده و اسپایسی با سالاد کلم و سیب زمینی برشته و مغز پخت، برگرهایی با گوشت گرم روز و نان مک دونالدی و پیتزاهای جذابی مانند پیتزای اسفناج، رپ‌های کریسپی و اسپایسی یا راحت و خلاصه بخواهیم بگوییم آنچه همه فست فودهای خوب دنیا به مشتریانشان ارائه می‌دهند را چیکی بیف بصورت یکجا ارائه می‌دهد.

هیجان در همین جا تمام نمی‌شود، شما بعد از صرف یک غذای لذیذ و مرغوب حتما باید یک دسر خوشمزه (چه چیزی بهتر از یک بستنی وانیلی سافت سرو) میل کنید تا مطمئن شوید غذا به روح و جسمتان چسبیده است. وانیل کرانچ کیت کت، اورئو و ام اند ام چیکی بیف یک دسر شیری با بافت لطیف و مزه قوی شکلات‌های محبوب خوشمزه است که حتما باید امتحانش کنید.

دورهمی خوشمزه با جوایز ویژه

دکور و طراحی چیکی بیف درست مطابق جدیدترین و به روزترین فست فودهای استاندارد جهانی است. فضایی گرم و جذاب که هم با خانواده می‌توان از طعم و مزه‌هایش لذت کافی و وافی برد و هم با دوستان می‌توان یک دورهمی خوشمزه داشت. بچه از چیکی بیف لذت دیگری خواهند برد، نوستالژی بچگی اکثرمان وجود باکس‌های هپی میل بوده است که در داخل بسته بندی‌ غذای خوشمزه یک هدیه هم برای کودک یا کودک درون در نظر گرفته شده است، بله بخشی از منوی چیکی بیف متعلق به کودکان است.

چیکی بیف در همین زمان نسبتا کوتاه نیز علاوه بر کیفیت و تنوع خوب غذایی به سرویس دهی خوب و مشتری مداری هم معروف شده است. برای مثال قرعه کشی سفر به ایتالیا و کیش و دوره آموزشی آشپزی نزد سرآشپز معروف آقای سامان گلریز بخشی از جوایز جذاب چیکی بیف برای قدردانی از استقبال خوب و مشتریان وفادار خود است.

برای مشاهده منو آدرس و مشخصات چیکی بیف بر روی این لینک کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.