خانه / کافه و رستوران / قاشق طلایی / در پاشا همه چیز معمولی است
پیتزا پاشا

در پاشا همه چیز معمولی است

پیتزا پاشا یا فست‌فود پاشا، یکی از قدیمی‌ترین پیتزا فروشی‌های تهران و خیابان مطهری است که بیشتر با پیتزاهایش مشهور است و با وجودی که انواع ساندویچ و سوخاری نیز توسط آن سرو می‌شود، این پیتزا دوستان هستند که باعث ایجاد صف‌ طولانی مقابل آن می‌شوند.

در هر حال این مکان یکی از فست‌فودهای شلوغ در مرکز تهران است که پیتزاهایش طعمی نوستالژیک و نه جذاب و خاص دارد. برای خیلی از عاشقان پیتزا و البته برای ما هم دلیل این همه ازدحام و شلوغی مشخص نیست. چرا که پیتزاهای پاشاها واقعا هیچ فاکتور خاصی ندارند.

اما به هر حال ممکن است ایستادن در یک صف طولانی برای صرف یک پیتزای معمولی در محیطی خانوادگی جذاب باشد. اگر اینطور است و گذرتان به خیابان مطهری افتاد و البته اگر طاقت ایستادن در صف‌ بدون دلیل طولانی  را داید، پیتزا پاشا را امتحانش کنید. با مجله فیدیلیو و گزارش از این فست‌فود قدیمی همراه باشید.

یک پیتزای کاملا معمولی در پاشا

بعدی قبلی
پاشا
پیتزا
بعدی قبلی

اینجا را نمی‌پسندم چون:‌

– طعم معمولی و بسیار ساده پیتزاها

– نداشتن آیتمی خاص در منو

– صف طولانی بی‌دلیل

اگر چه بیشتر مواقع مقابل پیتزا پاشا صفی طولانی از علاقمندان به پیتزا تشکیل می‌شود؛ اما باید بگوییم که طعم پیتزاهای پاشا کاملا معمولی است. به جرات می‌توان گفت که پیتزاهای اینجا طعمی مانند پیتزاهای مملو از پنیر که حدود ۱۰ تا ۱۵ سال پیش بیشتر پیتزافروشی‌ها ارایه می‌کردند را دارد. درنتیجه به نظر می‌رسد پاشا با ادامه همان دستور قدیمی تهیه پیتزا مشتریان خود را که به طعم‌های نوستالژیک علاقه دارند حفظ کرده است.

در هر حال پیتزاهای این فست‌فود نه مانند پیتزاهای ایتالیایی اصیل نازک و نه مانند پیتزاهای آمریکایی ضخیم و حجیم هستند. یک نون متوسط از نظر ضخامت با حجم بالای پنیر در تمام پیتزاها کاملا مشهود است.

در منوی این رستوران حدود ۲۰ نوع پیتزا از سبزیجات گرفته تا مخصوص پاشا و مخلوط در دو سایز کوچک که به اندازه یک پیش‌دستی و متوسط که به اندازه یک بشقاب پلوخوری است ارایه می‌شود.

در کنار این پیتزاها، انواع ساندویچ گرم شامل زبان، استیک، هات‌داگ و انواع برگر و ساندویچ سرد شامل ژامبون گوشت و کلاب ساندویچ نیز عرضه می‌شود.

اگر علاقه چندانی به غذاهای پیچیده شده در نان‌های حجیم ندارید هم می‌توانید از میان غذاهای پرسی که شامل فیله مرغ، گوشت، میگو، کباب میکس است، غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

به عنوان پیش غذا هم سیب‌زمینی، جوجه چینی و سالاد فصل و کلم از گزینه‌های انتخابی پیش روی شماست.

البته بازهم تاکید می‌کنیم که اگر به طعم‌های نوستالژیک یا پیتزا با طعمی کاملا معمولی علاقمندید به پیتزا پاشا بروید چون مطمئنا اگر به دنبال طعم خاص یا پیتزای خارق‌العاده‌ای هستید صرف غذا آن‌ هم بعد از یک انتظار طولانی تو ذوقتان خواهد زد.

پیتزا پاشا محیطی برای خانواده‌ها

بعدی قبلی
پیتزا پاشا
پاشا
پیتزا پاشا
بعدی قبلی

اینجا را می‌پسندم چون:

– داشتن محیط خانوادگی

حتی اگر از مقابل این فست‌فود عبور کنید به خوبی می‌توانید حال و هوای محیط خانوادگی آن را تشخصی دهید.

طراحی پاشا چندان مدرن نیست و تنها چند تابلو از اتومبیل‌های قدیمی روی در و دیوار پاشا نصب شده است. بجز این موارد هیچ چیز خاص دیگری در این رستوران وجود ندارد که توجه را جلب کند و می‌توان گفت در پاشا همه چیز کاملا معمولی است.

از لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی بگیرید تا سس خرسی‌های دلپذیر که تنها آپشن سس موجود روی میزها هستند همه و همه نشان دهنده یک پذیرایی بسیار ساده است.

باید بگوییم که پاشا فضای به نسبت خوبی برای میزبانی از مشتریانش دارد؛ اما در استفاده از این فضا خوب عمل نکرده است و شاید همین موضوع به ایجاد صف‌های طولانی مقابل پاشا منجر شده است.

حقیقت این است که میزها محدود هستند و سرویس دهی نیز بسیار کند است. به شکلی‌که تصور می‌شود پرسنل رستوران توجهی به مشتریانی که مدتهاست در صف ایستاده‌اند ندارند.

برای دیدن منو و آدرس پیتزا پاشا اینجا کلیک کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.