خانه / دسته‌بندی نشده / پیتزا هات عشق و دیگر هیچ
پیتزا هات

پیتزا هات عشق و دیگر هیچ

در تمام دنیا  از روز 14 فوریه به نام روز عشق یاد می­ کنند. این مناسبت بهانه ­ای است تا به عزیزانمان هدیه دهیم و در کنارشان خاطره­ای به یاد ماندنی ثبت کنیم.

از آنجایی که این روز یک مناسبت جهانی است در شبکه ­های اجتماعی با هشتگ happy valentine  در حال ترند شدن است. کاربران عکس­هایشان از  جشن­ ها، هدیه ­ها و لحظه ­های خوبشان را با این هشتگ به اشتراک گذاشته ­اند. همینطور برندها، شرکت ­ها، باشگاه­ های ورزشی و افراد سرشناس پستی از اینستاگرام یا توییتر خود را به این روز اختصاص داده و برای همه آرزوهای خوب کرده­ اند.

پیتزا هات هم در اخرین پست خود در اکانت رسمی اینستاگرام تصویری از پیتزا به شکل قلب به اشتراک گذاشته و درباره آن اینطور نوشته: “تمام آنچه نیاز دارید عشق و پیتزاست.” با اینکه این یک جمله از طرف پیتزا هات است اما خیلی ­ها به آن اعتقاد دارند. از طرفی برای بعضی­ها هم پیتزا رقیب عشقی محسوب می­ شود.حال اگر پیتزا رقیب عشقی شما است پیشنهاد ما این است که با آن رفاقت کنید. کافی است دست به کار شوید و برای عشق­تان پیتزایی به شکل قلب آماده کنید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.