خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / تجربه طعم‌های خاص در پیتزا مورانو با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

تجربه طعم‌های خاص در پیتزا مورانو با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر ۲ هزار تومان خرید ۳ امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود. پیتزا مورانو یکی از این رستوران‌ها است.

32 پیتزا اصیل ایتالیایی در پیتزا مورانو

در بین رستوران‌های ایتالیایی، مورانو از رستوران‌های زنجیره‌ای است که 5 شعبه در شمال و غرب تهران دارد. این مجموعه یکی از اولین رستوران‌هایی بوده که برای ارائه غذاهای ایتالیایی با دستور اصلی تلاش کرده است. به این صورت که تمام جزییات منو از پیش غذا، پیتزا و پاستا و همینطور استیک‌ها  براساس اصول یک رستوران ایتالیایی  شکل گرفته و در نوع پخت هم رعایت می‌شود.

پیتزا مورانو

مثلا پیتزاها بر روی خمیر نازک دست ساز و داخل تنور پخته می‌شود. همینطور ترکیب‌ مواد پیتزاها سبک خاصی دارد که در منو رستوران‌های دیگر کمتر دیده می‌شود. مثل استفاده از آرتیشو، ادویه‌های خاص ایتالیایی و پنیرهایی مثل گورگونزولا یا استراکینو.

همینطور استیک‌های مورانو طرفداران زیادی دارد. استیک فیله گوساله‌ای که با سس مخصوص پیتزابولا، سیب زمینی و سبزیجات گریل سرو می‌شود. مورانو برای دوستداران غذای دریایی هم پیشنهاد‌هایی مثل میگو گریل و سوخاری، فیله ماهی حلوا سوخاری که با سالاد و سس مخصوص سرو می‌شود و همینطور دو نوع ماهی قزل آلا و سالمون در منو ارائه کرده است.

اطلاعات و آدرس مورانو را در اینجا ببینید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.