خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / هدیه خوشمره لیدی گاگا به طرفدارهاش
پیتزای معذرت خواهی

هدیه خوشمره لیدی گاگا به طرفدارهاش

پیام معذرت خواهی لیدی گاگا بعد از کنسل کردن کنسرتش یک پیتزای خوشمزه برای طرفدارانش بود. در اوج نا امیدی یک پیتزای خوشمزه تا حدودی از ناراحتی هواداران گاگا کم کرد.

لیدی گاگا خواننده مشهور وقتی به سبب بیماری مجبور به کنسل کردن کنسرت مونترال کانادا شد تصمیم خوشمزه‌ای گرفت. او در پستی که در تویتر خود به عنوان پیام معذرت خواهی ارسال کرده بود نوشت: به خاطر این که نتوانستم امشب اجرا داشته باشم بی‌نهایت ناراحتم.

معذرت خواهی لیدی گاگا

او برای معذرت خواهی از طرفدارانش بعد از کنسل شدن اجرا یک پیتزای خوشمزه فرستاد. البته گاگا به خوبی دریافته بود که در کمال دلخوری هیچ چیز بیشتر از یک پیتزای خوشمزه نمی‌تواند چهره‌های ناراحت طرفدارانش را شاد کند.

او که به سبب ناخوشی مجبور به کنسل کردن اجرای مونترال کانادا شده بود بی اغراق کم‌تر از هوادارانش ناراحت نبود. گاگا در پست دیگری که در تویتر خود به عنوان پیام معذرت خواهی منتشر کرد این گونه نوشت: هیچ وقت نمی‌توانستم از این بدتر باشم. متاسفانه نمی‌توانم امشب اجرا داشته باشم و از این بابت شرمنده‌ام.

یک پیتزای خوشمزه پیام معذرت خواهی خوبی است

خواننده مشهور که به سبب شوی زنده‌ای که در هوای آزاد نیویورک و در یک روز بارانی اجرا کرده بود به شدت بیمار بود، با پستی که در اینستاگرام خود گذاشت از هوادارانش عذر خواهی کرده و توضیح داد به سبب اجرای زنده‌ای که در نیویورک داشتم متاسفانه زکام گرفتم و خیلی ناراحتم که نمی‌توانم امشب روی صحنه حاضر شوم. به علاوه از تمامی کسانی که مشتاقانه برای دیدن اجرای امشب من بلیط تهیه کرده بودند و نا امید شدند از صمیم قلب معذرت می‌خواهم.

بعدی قبلی

پیام معذرت خواهی لیدی گاگا

 

پیتزا برای هواداران گاگا

پیتزا برای معذرت خواهی

پیتزا برای هواداران ناامید

 

بعدی قبلی

اما طرفداران ناامید لیدی که بیرون از هتل محل اقامت او جا خوش کرده بودند به همین سادگی به حال خود رها نشدند. در عوض با پیتزاهایی که توسط گاگا به عنوان معذرت خواهی سفارش داده بود پذیرایی شدند و البته این عذرخواهی با خوش رویی هواداران هم روبه‌رو شد. گاگا در این اقدام خود فقط کالری به طرفدارانش هدیه نکرد. بلکه عکس‌های امضا شده خود را نیز برای آن‌ها فرستاد. به هر حال یک معذرت خواهی داغ پنیری به نظر خیلی خوشمزه می‌آید. در بخش دنیای غذا و نوشیدنی مجله فیدیلیو همیشه خبرهای خوشمزه‌ای از سلبریتی‌ها همراه شما خواهد بود.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.