خانه / دسته‌بندی نشده / پنکیک بدون نوتلا هرگز!!!

پنکیک بدون نوتلا هرگز!!!

پنکیک

پنکیک یکی از صبحانه های بسیار خوشمزه و البته با گستره جهانی است. به همین دلیل روز 28 فوریه یک روز جهانی برای عاشقان پنکیک است. این صبحانه یکی از صبحانه ها و میان وعده های محبوب در سراسر جهان است که در هر کشور به سبک خاصی تهیه می شود.

در کنار آن هم مواد مختلفی مثل شکلات، میوه، بستنی پودر قند و … سرو می­ شود.

محبوبیت این غذا آنقدر زیاد است که روزی را در تقویم جهانی به خود اختصاص داده و همینطور باعث شده رقابت زیادی بین کافه­ های مختلف برای ارائه بهترین پنکیک ایجاد شود.

این رقابت البته در خانواده ها هم دیده می شود. خصوصا در خارج از کشور که این خوراکی جای بیشتری برای صبحانه باز کرده است. جمله رایجی که بین آن ها وجود دارد این است که فلانی پنکیک های خیلی خوبی می پزد. یا این که صبح روز تعطیل به خانه فلانی برویم و یک پنکیک خوشمزه بخوریم.

از طرفی در بین همه گزینه هایی که در کنار غذا سرو می شود گویی نوتلا پیوند عمیق تری دارد و خیلی ها نوتلا را می خرند تا برای لا به لای پنکیک هایشان از آن استفاده کنند.  حالا صفحه رسمی اینستاگرام شرکت نوتلا در انگلستان به مناسبت این روز جهانی تصویری را به اشتراک گذاشته و درباره آن اینطور نوشته:

” همه می دانند که بدون نوتلا روز جهانی پنکیک یک روز واقعی نمیشه. با این حال شما تصمیم دارید روز پنکیک تون رو چطور بگذرونید؟”

راستی اگر شما هم از عاشقان این صبحانه هستید و دوست دارید در این روز جهانی صبحانه پنکیکی داشته باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که پنکیک های دلیون را امتحان کنید. از اینجا می توانید در تهران به صورت آنلاین آن را سفارش دهید و یک صبحانه ویژه برای خود و یا دوستانتان رقم بزنید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.