خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / هیجان مسابقات جام جهانی در این ۱۰ کافه و رستوران

هیجان مسابقات جام جهانی در این ۱۰ کافه و رستوران

مسابقات جام جهانی مثل همیشه شور و هیجان خاصی را این روزها در همه دنیا و به خصوص همه محله ها و شهرهای ایران راه انداخته است. امروز با گذشت حدود ۱۰ روز از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مروری می کنیم، مهمترین رویدادها و هیجانات این روزهای شهر را که از باخت پر گل عربستان به روسیه شروع شد و با برد یک بر صفر ایران در مقابل مراکش و مسابقه جذاب اسپانیا و پرتغال که به تساوی باور نکردنی آن ها رسید ادامه پیدا کرد.
درسته! اینطور شد که ایران صدر نشین گروه B یعنی گروه مرگ شد. این روزها همه مردم شاهد سورپرایزهای عجیب و غریب بین بازی تیم ها هستند. به عنوان مثال چه کسی باورش می شد که آلمان با تیمی منحصر به فرد که چهار بار عنوان قهرمانی جام جهانی را یدک می کشید حالا با مکزیک که هرگز در طی بیست دوره برگزاری مسابقات به مرحله نیمه نهایی هم راه پیدا نکرده است به تساوی برسد؟!

خلاصه اینکه سورپرایزها تا ۲۴ تیرماه ادامه دارد. اما بدانیم که در این میان با شروع مسابقات جام جهانی و داغ شدن طبع دورهمی ها برای تماشای مسابقات ، رستوران ها و کافه ها هم درها را بیشتر از قبل به روی مشتاقان فوتبال باز کرده اند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا باهم سری بزنیم به ۱۰ تا از رستوران ها و کافه هایی که این روزها به سرگرم کردن مشتریان مشغولند و هیجان مسابقات را با پخش زنده فوتبال و بعضا برنامه های دیگر بیشتر می کنند.

۱- عصر (رنسانس سابق)

رستوران رنسانس یکی از رستوران های غرب تهران است. این رستوران در بلوار دادمان واقع شده است و با دکوراسیون مدرن و چوبی و حیاط سرپوشیده در قسمت جلوی رستوران محیطی گرم و صمیمی دارد. رنسانس در روزهای جام جهانی برنامه پخش تمام  بازی ها را دارد و شما در یک محیط دوستانه میتوانید به تماشای بازی مورد علاقه تان در این رستوران بنشینید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات عصر اینجا را کلیک یا لمس کنید

۲- کافه دنو

کافه دنو در منطقه نیاوران در محله ی جماران واقع شده است. این کافه با ویدئو پرژکتور اچ دی بزرگ و با کیفیت این روزها میزبان طرفداران فوتبال است. مشتریان کافه دنو علاوه بر تماشای فوتبال، می توانند در قرعه کشی و پیش بینی های هیجان انگیز این کافه با جوایز خوب شرکت کنند.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات کافه دنو اینجا را کلیک یا لمس کنید

۳- کافه رستوران سالی بام

سالی بام برای طرفداران کافه و رستوران فضای باز در منطقه یوسف آباد است. اگر علاقه مند به تماشای فوتبال در فضای باز و در کنار دوستان و خانواده هستید این کافه با فضای بزرگ از بهترین گزینه ها است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات سالی بام اینجا را کلیک یا لمس کنید

۴- رستوران دنگ

رستوران دنگ در ونک همیشه طرفدار فوتبال بوده و مشتریان فوتبال دوستی هم دارد. این رستوران هم این روزها بیشتر از قبل تبدیل به یک رستوران فوتبالی شده است و در کنار تماشای فوتبال می توانید در پیش بینی های رستوران شرکت کنید و برنده ی میز شام در خود رستوران باشید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات دنگ اینجا را کلیک یا لمس کنید

۵- جنارو (ژوانی سابق)

رستوران جنارو شعبه پاسداران هم این روزها حسابی حال و هوای فوتبالی پیدا کرده است. در کنار یک غدای خوشمزه در جنارو میتوانید هیجان روزهای جام جهانی را در کنار دوستانتان تجربه کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات جنارو  اینجا را کلیک یا لمس کنید

۶- کافه بارک

کافه بارک یکی دیگر از کافه های منطقه یوسف آباد در مجتمع آ.اس.پ است که می توانید برای تماشای فوتبال، علاوه بر فضای داخلی از فضای باز هم استفاده کنید و خاطرات فراموش نشدنی را کنار دوستانتان بسازید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات بارک اینجا را کلیک یا لمس کنید

۷- رستوران کامران

کامران در منطقه ولنجک هم در این ایام تبدیل به یک کافه فوتبالی شده است. در کنار خوردن غذاهای خاص کامران قطعا تماشای فوتبال تجربه جدیدی خواهد بود.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات کامران اینجا را کلیک یا لمس کنید

۸- فودهال آدرس

آدرس با فضای کاملا مدرن و منحصر به فرد در منطقه فرشته هم این روزها فوتبالی شده است و طرفداران با خرید غذای مورد علاقه از غرفه های غذایی مختلف می توانند به تماشای بازی تیم مورد علاقه خود بنشینند.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات فودهال آدرس اینجا را کلیک یا لمس کنید

۹- بارولا

سرزمین بارولا در زعفرانیه این روزها به سرزمین فوتبالی بارولا تبدیل شده است و برای تماشای فوتبال در داخل رستوران و یا تراس بارولا حتما باید میز مورد نظرتان را رزرو نمایید. در بارولا میتوانید از انواع غذا و نوشیدنی های هیجان انگیز بهره مند شوید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات بارولا اینجا را کلیک یا لمس کنید

۱۰- چیزفکتوری

کافه رستوران چیز فکتوری رستورانی به سبک اروپایی است که به تازگی در مجتمع تجاری آوا سنتر اقدسیه افتتاح شده است. این روزها این رستوران در یک فضای بزرگ و جمعی صمیمی میزبان مشتریان فوتبالی خودش است و مثل اکثر کافه و رستوران ها، حسابی حال و هوای فوتبالی دارد.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات چیز فکتوری اینجا را کلیک یا لمس کنید

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن فیدیلیو از اینجا لیست کاملی از کافه ها و رستوران های فوتبالی که همه مسابقات جام جهانی روسیه را به صورت زنده پخش میکنند ببینید، در کافه ها و رستوران های این لیست اعلام حضور یا “چک-این” کنید و خوشمزه های رایگان بگیرید.

درباره مهتاب برازنده