خانه / تاپ / نگیما رستورانی دنج،کافه‌ای جذاب

نگیما رستورانی دنج،کافه‌ای جذاب

تهران کافه و رستوران کم ندارد اما کافه رستوران و مجموعه غذایی با استانداردهای بسیار بالا و فاخر تا دلتان بخواهد کم دارد. مجموعه غذایی که در کنار تنوع خوب، کیفیت بالایی از خوراک و سرویس دهی را در فضایی شیک، جذاب و فاخر زیر یک سقف و در کنار هم جمع کرده باشد، اتفاق بسیار کم یابی است.  رستورانی که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد یکی از این معدود مجموعه‌هاست که نمونه ایده آلی از یک رستوران کامل و پایبند به اصول حرفه‌ای است. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به مجموعه غذایی یا کافه رستوران نگیما که به تازگی در محله قیطریه افتتاح شده است، با ما همراه باشید.

تجربه‌ای لذت بخش در دو دنیای متفاوت

کافه رستوران یا مجموعه نگیما در دو طبقه و با دو کانسپت و سبک کاری مختلف از میهمانانش پذیرایی کامل و درخوری را انجام می‌دهد، طبقه اول رستورانی ایرانی و در طبقه دوم کافه رستورانی فرنگی. همانطور که گفتیم طبقه اول این مجموعه رستوران ایرانی با کلاس کاری  Fine Dining یا رستوران فاخر قرار دارد. یک رستوران بزرگ و زیبا که گرچه دکوری مینیمال دارد و طراحی‌اش ساده بنظر می‌رسد اما بسیار فاخر و شیک است. آمبیانس و فضای رستوران ایرانی نگیما بسیار آرامش بخش است و استفاده از مبلمان چوبی، رنگ‌های زیبا و المان‌های خاص، مانند قاب عکس‌های زیبای که به دیوارها آویخته شده است، آن را به یکی از بهترین نمونه‌های یک رستوران ایرانی فاخر تبدیل کرده‌است.

امین درباری در رستوران فاخر نگیما

یک رستوران هرچقدر هم که شیک، زیبا و متفاوت باشد، این غذاست که تاثیر بسیار زیادی در نظر میهمانان دارد. منوی غذایی نگیما بیشتر شامل کباب است، کباب‌های ذغالی ترد و خوشمزه، از کباب مخصوص نگیما گرفته که برداشت آزادی از کباب برگ است تا کباب امین درباری که خاص این رستوران بوده و شاید در جای دیگری نتوانید مزه ناب آن را تجربه کنید. سر دست همایونی، گردن، شیشلیک مخصوص با برنج خوش عطر ایرانی در کنار چندین مدل سالاد با سس‌های دست ساز سالم، خوشرنگ و خوشمزه منوی غذایی نگیما را به یک آلبوم خوشمزه تبدیل کرده است.

منوی اینجا شامل ده‌ها غذای مختلف نیست، نگیما هدفش طبخ غذای تازه، سالم و بسیار خوشمزه است و برای بالا بردن کیفیت تا جای ممکن از تنوع غذایی بالا، که مشتریانش را دچار سردرگمی کند، پرهیز کرده است. این بخش از مجموعه نگیما بسیار مناسب دورهمی‌های فامیلی، قرارهای کاری و میتینگ‌های تشریفاتی است. جایی که بعد از صحبت‌های معمول می‌توان در مورد مزه‌های خوب غذاهای آن گپ و گفت کرد.

روف گاردن نگیما کافه رستورانی جذاب

در طبقه دوم این مجموعه کافه رستوران آن قرار دارد. کافه رستورانی با منوی کامل و تنوعی خوب که شامل کافه، رستوران فرنگی و سرویس عربی است. طبقه دوم نگیما فضای کاملا متفاوتی را به نسبت طبقه اول و رستوران ایرانی دارد. اینجا یک روف گاردن با سقف متحرک و گل و گیاه فراوان است که در فصل گرم سال با اسپری آب و در فصل سرما با هیترهای گرمابخش شرایط راحتی میهمانان را به وجود می آورند.

اینجا با میز و صندلی فلزی، الگوهای نقاشی مدرن و پاپ آرت روی دیوارها با موزیک مناسب و البته با میهمان نوازی گرم میهماندارانش فضای دلنشین، دنج و راحت را به وجود آورده‌اند، فضایی که می‌توان در آن نشست، از غذاهای جذاب یا نوشیدنی‌های متنوعش لذت برد و از صفحه نمایش بزرگی که به دیوارش نصب است، در اوقات خاص مانند مسابقات مهم ورزشی هیجان خوبی را در کنار دوستان و خانواده تجربه کرد.

منوی اینجا در بخش غذایی شامل استیک‌های ترد و تازه، سالادهای سالم و جذاب، پیتزاهایی کاملا متفاوت و پاستاهای آل دنته و متنوع است. غذاهای نگیما در این طبقه همانند فضایش مدرن و جذاب است. پیتزای نگیما، استیک و چاشنی‌های همراهش، گارنیش سالادها و … همگی خاص و بقدری زیبا هستند که دلمان نمی‌آید این ترکیب زیبا را به هم بزنیم، اما چه کنیم این ترکیب جذاب و خوشمزه باعث می‌شود نتوانیم بیش از این صبر کنیم و یک لذت اساسی از این میهمانی طعم و مزه ببریم. بخش کافه اینجا هم شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است. از انواع قهوه‌های دمی دلچسب و موج سوم قهوه تا ماکتیل‌ها و فراپه‌ها و نوشدینی‌های زیبا و گوارا. البته که اگر اهل سرویس عربی باشید نگیما برای شما یک تجربه خاص خواهد بود.

نگیما تلفیقی از هنر، معماری و مزه

مجموعه کافه رستوران نگیما با دو سبک کاملا متفاوت فضای بسیار مناسبی را در کنار هم پدید آورده که هر نوع سلیقه را از خود راضی نگه می‌دارد، آن هم در بالاترین سطح. در این مدت کوتاه که مجموعه نگیما راه اندازی شده میمهانانش رضایت حداکثری از آن داشته و بسیاری از میهمانان جدید به پیشنهاد دیگر دوستان خود که تجربه اینجا را داشته‌اند برای یک تجربه خوب به نگیما می‌آیند. اینجا یک مجموعه رستوران متفاوت با استانداردهای بسیار بالاست که به طور قطع هیچ شخصی از آن ناراضی بیرون نخواهد آمد. خاطره خوش چیزی است که همه میهمانان به یادگار از نگیما با خود می‌برند.

برای مشاهده مشخصات آدرس و منوی مجموعه نگیما کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.