خانه / دسته‌بندی نشده / تجربه جدیدی از کینگ برگر با نان خمیر ترش
نان خمیر ترش

تجربه جدیدی از کینگ برگر با نان خمیر ترش

نان خمیر ترش (Sourdough) نانی است که از تخمیر طولانی مدت و با استفاده از مخمرهایی طبیعی تولید می‌شود و برای تولید آن‌ها پروسه طولانی بر روی خمیر نان صورت می‌گیرد. این نان‌ها در قیاس با نان‌های درست شده توسط مخمرهای کشت داده شده معمولا از طعم ترش ملایمی برخوردار هستند که ناشی از اسید لاکتیک تولید شده در آن‌ها است. در کل مصرف این نان‌ها به سبب پروسه طولانی مدت و طبیعی که بر روی خمیر آن‌ها صورت می‌گیرد در حفظ سلامتی بدن نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

اما خبر جالب این‌جاست که رستوران‌های زنجیره‌ای برگرکینگ نیز برای مدتی محدود در ساندویج‌ها و همبرگرهای خود از این نان‌ها استفاده خواهند کرد. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با محصولات جدید برگرکینگ با نان خمیر ترش بیشتر آشنا شوید.

چندی پیش برگرکینگ با پست جدیدی که منتشر کرده بود مژده ورود محصولات غذایی جدید خود با نان خمیر ترش را به طرفداران خود داد. اگرچه در این پست از این که محصولات جدید در منوی ساندویچ‌های این برند مشهور قرار دارند یا برگرها اطلاعاتی در اختیار هواداران این برند قرار نگرفت. به نظر می‌رسید برگرکینگ بیشتر درصدد تخمین انتظارات مشتریان خود از این نان‌های جدید بود.

you a morning sourdough person or a night sourdough person?

A post shared by Burger King (@burgerking) on

در پست دیگری که پس از نخستین پست منتشر شده بود برگرکینگ از مشتریان خود پرسیده بود که محصولات جدید کینگ با نان خمیر ترش را برای صبح ترجیح می‌دهند یا شب؟

live like a king. a sourdough king.

A post shared by Burger King (@burgerking) on

و در آخرین پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی برگرکینگ منتشر شده است نوشته شده:

مانند یک پادشاه زندگی کنید.

محتویات محصولات جدید با  نان خمیر ترش

کینگ برگر جدید حاوی دو عدد بیف ۱۰۰ گرمی گریل شده، پنیر آمریکایی، بیکن، پیاز حلقه شده و سس خامه‌ای مخصوص است که در اسلایس‌هایی با نان خمیر ترش تست شده در اختیار طرفداران این برند مشهور قرار گرفته‌اند. این برگرهای خوشمزه با قیمت حدودی ۵٫۹۹ دلار به شعبه‌های مختلف برگرکینگ وارد شده‌اند.

صبحانه کینگ جدید نیز از اقلام انتخابی متنوعی از جمله سوسیس، بیکن و یا گوشت تشکیل شده است که در کنار تخم مرغ و دو اسلایس پنیر با نان خمیر ترش تست شده سرو می‌شود و با قیمت ۳٫۶۹ دلار در اختیار مشتریان قرار دارد.

البته هر دو نوع برگرها و ساندویچ‌های کینگ با نان خمیر ترش فقط برای مدتی محدود در منوی غذایی برگرکینگ قرار گرفته‌اند. بنابراین هواداران این برند مشهور که علاقمند به این نان‌های خمیر ترش هستند باید عجله کنند.

ارزش تغذیه‌ای هر عدد کینگ برگر جدید با نان خمیر ترش

  • کالری ۳۷۰
  • چربی ۶۱ گرم ( چربی اشباع شده ۲۴ گرم)
  • سدیم ۱۶۴۰ میلی‌گرم
  • کربوهیدرات ۵۲ گرم ( قند ۱۲ گرم)
  • پروتئین ۵۵ گرم

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.