خانه / دسته‌بندی نشده / سورپرایزهای ویژه مک دونالد برای آگوست
مک دونالد

سورپرایزهای ویژه مک دونالد برای آگوست

مک دونالد نیز مانند تمامی‌برندهای مشهور دیگر ماه آگوست را با محصولات جدید خود  شامل سس ها و ساندویچ های مخصوص SRIRACHA به پایان می‌رساند.

سس جدید SRIRACHA که از اولین روز آگوست در تمامی‌شعبه‌های این فروشگاه‌های زنجیره ای به فروش می‌رسد، به عنوان مشخصه بارز ساندویچ‌های SRIRACHA  و مک ناگت‌ها و سیب زمینی‌های معروف مک دونالد در این ماه رونمایی شده است.

دستور تهیه سس معروف SRIRACHA که با مزه تند و جدید خود غذاهای شما را از یکنواختی در می‌آورد از سال ۱۹۸۰ تا کنون به وجود آمده است اما از سال ۲۰۱۰ در بین عموم رواج بیشتری پیدا کرد. گویا اخیرا این سس تند مورد توجه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد نیز قرار گرفته است.

از روز پنجشنبه دو هفته پیش این رستوران‌های زنجیره ای دو آیتم جدید SRIRACHA را برای مدتی محدود به منوی جهانی خود اضافه کرده‌اند. ساندویچ و سس‌های معروف اسریراچا برای ناگت‌ها و سیب زمینی سرخ کرده‌های این برند جهانی که طعم متفاوتی به مشتریان ارائه می‌دهد. البته ناگفته نماند که مک دونالد اولین بار سال گذشته این سس را برای تست در برخی فروشگاه‌های مشخص خود استفاده کرده بود.

ساندویچ ویژه آگوست مک دونالد

اولین سوپرایز مک دونالد برای ماه آگوست ساندویچ SRIRACHA است که شامل بیف چرخ کرده با سس خامه ای SRIRACHA به همراه پیاز، گوجه، پنیر چدار سفید و اسفناج است. استفاده از این مواد که در گذشته نیز در ساندویچ‌های این برند خوشمره مرسوم بوده اند، چاشنی نوستالژی به طعم محصولات جدید این برند اضافه کرده است. البته ناگفته نماند کلم نیز از مواد دیگری است که در این محصول جدید برای اولین بار توسط آن ها استفاده شده است. گرچه در سال ۲۰۰۵ مک دونالد برای بار نخست از کلم در یکی از سالادهایش استفاده کرد، اما این اولین بار است که شاهد استفاده از آن در یکی از همبرگرهای این رستوران خوشمزه هستیم.

سس ویژه آگوست

دومین غذایی که در این ماه توسط این برند جهانی ارائه شد سس مخصوص SRIRACHA است. به گفته مایکل‌ هاراز مدیر تدارکات مک دونالد در آمریکا ترکیب این سس و سس مک ویژه مک دونالد مخلوطی بی نظیر است که با طعم خوش خود همه را به وجد می‌آورد.

البته مک دونالد سوپرایز دیگری نیز برای طرفداران خود در نظر گرفته است. این برند جهانی در روزهای سوم و پنجم آگوست با سیب زمینی و نوشیدنی و یکی از ساندویچ‌های معروفش، به صورت مجانی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. خب به هر حال دنیای امروز دنیای رقابت است دیگر.

برای آگاه شدن از خبرهای برندهای معروف و خوشمزه دنیا با ما در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.