خانه / دسته‌بندی نشده / منوی رنگارنگ استارباکس با طعم چای خنک
چای خنک

منوی رنگارنگ استارباکس با طعم چای خنک

هم‌اکنون که بهار به نیمه می‌رسد گرمای هوا بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهد و هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی خنک در یک روز گرم تابستانی نمی‌چسبد. برندهای بزرگ فعال در عرصه مواد غذایی هر یک به نوعی خود را برای روزهای گرم پیش‌رو آماده کرده‌اند و در این میان رستوران‌های زنجیره‌ای بزرگ می‌کوشند به بهترین شکل از مشتریان خود پذیرایی کنند.

استارباکس که در سراسر جهان شعبه دارد و پردرآمدترین فصل خود را تابستان می داند استراتژی‌های جدیدی را برای روزها و ماه‌های پیش‌رو در نظر گرفته است. اگرچه «استارباکس» هر سال در فصول گرم نوشدنی‌های خنک جدید را به منوی خود اضافه می‌کرد، ولی امسال سعی کرده است با کمک گرفتن از رنگ‌ توجه بیشتری را از کاربران به خود جلب کند.

همین مسئله باعث شده است تا «استارباکس» در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام به این صورت بنویسد:

«3 چای درخشان، هم‌اکنون با روشنایی اندکی از شیرینی»

«استارباکس» برای تابستان امسال در نظر دارید چای خنک را در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف به دست مشتری برساند و این نخستین باری است که برند مذکور تا این اندازه روی نوشیدنی‌های شرقی سرمایه‌گذاری می‌کند. تجربه «استارباکس» در تابستان گذشته نشان داد که مشتریان آن به نوشیدن چای خنک علاقه زیادی دارند و به همین خاطر امسال انواع چای‌های خنک با رنگ‌های متنوع و چشم‌نواز در منوی «استارباکس» به چشم می‌خورد.

مطلب جدید «استارباکس» در اینستاگرام با سه هشتگ مختلف علامت‌گذاری شده است: PassionTangoTea، GreanTea و BlackTea. «استارباکس» با این هشتگ‌ها سعی کرده است چای سیاه، چای سبز و چای آرام‌بخش خود را تبلیغ کند و مشتریان را ترغیب کند که برای نوشیدن این نوشیدنی شرقی سراغ آن بروند.

 

 

 

درباره میثم لطفی