خانه / تاپ / مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند

مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند

مم مد استیک برای خیلی از استیک خورهای حرفه ای نامی آشناست. نامی که با خاطرات خوش آنها و طعم های خوب و البته شیوه طبخ جالب عجین شده است.
این اواخر شعبه جدیدی از این رستوران در منطقه خوش آب و هوای بام لند تهران آغاز به کار کرده است. در ادامه در مجله چارخونه با ما همراه باشید تا درباره شعبه بام لند مم مد استیک بیشتر بدانید.

قبل از مشاهده این مطلب از شما دعوت میکنیم برای مشاهده ویدئو زیر (برای نمایش آی پی خود را تغییر دهید)

بعدی قبلی
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
بعدی قبلی

استیک با طعم دریاچه

مم مد استیک بر فراز یکی از مراکز خرید بام لند واقع شده است. یعنی جایی با چشم اندازی عالی از دریاچه شهدای خلیج فارس.
البته حریم این رستوران به صورت کامل از همسایه خود یعنی رستوران معروف ته دیگ جدا نشده است. به همین دلیل ممکن است برای مرتبه اول که به این شعبه از رستوران مم مد استیک مراجعه کردید و یکی از مبل های راحت رستوران همسایه را انتخاب کردید، ناچار به تعویض جا و نشستن روی صندلی های چوبی شوید.
در هر حال تماشای دریاچه حتی از روی صندلی های سفت چوبی و میزهایی که خوب تمیز نشده اند، همچنان دلچسب است.
موضوع دیگر در مورد میزهای شعبه باملند رستوران مم مد استیک فاصله بسیار کم میزها از یکدیگر است. به طوریکه احساس می کنید در یک ردیف همه مشتریان کنار هم نشسته و غذا می خورند.
به صورت کلی می توان گفت که اگر این شعبه از رستوران معروف و محبوب استیک خورها، چشم انداز دریاچه را از دست بدهد، چیزی برای عرضه از لحاظ دکور و طراحی داخلی ندارد.

بعدی قبلی
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
مم مد استیک بی مزه بر فراز بام لند
بعدی قبلی

مم مد استیک بدون هیچ افزودنی

منوی رستوران مم مد استیک مانند سایر شعبات است. در منوی این رستوران انواع استیک از تبری و فیله مینیون گرفته تا استیک برگر و غذای دریایی موجود است. البته قیمت ها گران است و شاید صرف بهایی حدود ۸۰ تا ۱۶۵ هزار تومان بابت یک وعده غذا چندان برایتان منطقی به نظر نیاید.
در هر حال اگر از تاخیر زیاد در آماده شدن سفارش غذا صرف نظر کنیم، استیک ها از گوشت تازه تهیه شده و مقابل شما بریده و پخته می شوند؛ اما معمولا بدون هیچ مزه ای حتی نمک هستند و این شما هستید که باید هنگام میل کردن غذا نمک و سبزیجات خشک مورد نظر را به استیک خود اضافه کنید. از لحاظ سرویس دهی اما باید بگوییم که سرویس دهی در این شعبه از رستوران مم مد استیک بسیار ضعیف است. منوی نوشیدنی ناقص است و پرسنل در صورت نیاز دیر به سراغتان می آیند. اگر کمی وسواس داشته باشید هم قطعا لک های روی کارد و چنگال و بشقاب ها آزارتان خواهد داد. به صورت کلی باید گفت که شعبه بام لند این رستوران نمی تواند نظر استیک خورها را جلب کند و حتی اعتبار سایر شعبات مم مد استیک را نیز خدشه دار کرده است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران مم مد استیک، اینجا کلیک کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.