خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / معرفی ۱۰ کافه رستوران عربی با سرویس قلیان

معرفی ۱۰ کافه رستوران عربی با سرویس قلیان

در این مطلب قصد داریم برترین‌های کافه قلیان را با عنوان  “۱۰ کافه رستوران عربی ” با سرویس قلیان به مخاطبان کافه قلیان ها معرفی کنیم. همه می‌دانیم  این روزها دیگر کمتر کسی برای صرف چای و قلیان به قهوه خانه‌های قدیمی می‌رود.

امروزه نسل جوان برای دورهمی‌های خود بیشتر به کافه رستوران‌ها توجه می‌کنند. شاید دیگر تنها چای و قلیان داشتن برای استقبال مخاطبان کافی نیست و فاکتورهای تعیین کننده‌ی دیگری نیز برای بهترین بودن در نظر گرفته می‌شود.

در این مطلب با معرفی ۱۰ کافه رستوران عربی با سرویس قلیان شما را با بهترین‌های تهران آشنا خواهیم کرد.

۱- کافه رستوران عربی مدائن

کافه رستوران مدائن

کافه رستوران عربی “مدائن”، یکی از بهترین‌ کافه رستوران‌های عربی با قلیان در تهران است. این کافه طبق نظرسنجی های بسیاری که انجام شده، یکی از بالاترین امتیازهای کافه قلیان‌های تهران را دارد. این امتیاز به دلیل قلیان‌های با کیفیت ویژه و همچنین غذاهای لذیذ مراکشی، لبنانی، تونسی و دیگر کشورهای عربی است. در منوی “مدائن” از هر کشور عربی یک غذای مخصوص دیده می‌شود که می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. این نکته را به یاد داشته باشید، اگر بین ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر به “مدائن” بروید می‌توانید سفارش قلیان را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه مدائن بر روی نام کافه کلیک کنید

۲- کافه رستوران عربی لبینا

کافه رستوران لبینا

کافه رستوران عربی “لبینا” یکی از محبوب‌ترین کافه رستوران‌های عربی تهران است که در بلوار اندرزگو قرار دارد. این کافه رستوران دارای سرویس ویژه‌ای برای چای و قلیان خود است که با توجه به قیمت آن می‌تواند بسیار منحصر به فرد و جذاب باشد. همچنین لبینا از جمله کافه رستوران‌هایی است که با توجه به منوی کامل خود می‌تواند تمام سلایق را پاسخگو باشد.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه لبینا بر روی نام کافه کلیک کنید

۳-کافه رستوران هترا

کافه رستوران هترا

کافه رستوران “هترا” نیز یکی از ۱۰ کافه رستوران عربی با سرویس قلیان است که توانسته به سرعت، خود را به بالاترین امتیازها در میان کافه رستوران‌های عربی تهران برساند. کافه رستوران “هترا” در واقع برای سرویس قلیان خود تدارک جالبی دیده است. مشتریان این رستوران تنها با سفارش دادن یک سرویس قلیان، یک سینی بزرگ حاوی قوری چای، آجیل، باقلوای عربی، نبات و … دریافت می‌کنند. “هترا” علاوه بر سرویس قلیان ویژه دارای منوی کافه و رستوران بسیار جذابی نیز هست.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه هترا بر روی نام کافه کلیک کنید

۴-کافه رستوران موخولانژ

کافه رستوران موخولانژ

لانژ به معنی لمکده است. در “موخولانژ” می‌توانید با خیال آسوده به روی مبل‌های راحت این کافه رستوران بنشینید و با دوستان خود گپ بزنید و از سرویس قلیان و خوراکی‌های های ویژه‌ی آن لذت ببرید. “موخولانژ” دارای منویی آشنا و در عین حال ویژه است. شما می‌توانید بسیاری از غذاهای عربی و فرنگی را به شیوه‌ی نوین آن در “موخولانژ” تجربه کنید.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه موخولانژ بر روی نام کافه کلیک کنید

۵- کافه رستوران بلک لانژ

کافه رستوران بلک لانژ

کافه رستوران “بلک‌لانژ” که به عنوان یکی از کافه رستوران‌های عربی پر طرفدار شناخته شده، در باملند واقع شده است. “بلک‌لانژ” داری سرویس قلیان به واقع خاص است. قلیان‌های به اصطلاح «مدوس» که دارای دوشلنگ هستند. توتون‌های قلیان‌های کافه رستوران “بلک‌لانژ” از برند سوییسی «شیباکو» و «دوباکو» است و داخل آب این قلیان‌ها، میوه‌های تازه ریخته می‌شود. منوی “بلک‌لانژ” منوی جالبی است که غذاهای دریایی ویژه تا غذاهای ایتالیایی را در خود جای داده. “بلک‌لانژ” این روزها با موسیقی زنده‌، قلیان‌های ویژه و منوی کامل از امتیاز بسیار بالایی در میان طرفداران کافه رستوران‌های عربی برخوردار است.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه بلک لانژ بر روی نام کافه کلیک کنید

۶-کافه شمرون

کافه شمرون

کافه “شمرون” در شعبه‌ی باملند خود قلیان هم سرو می‌کند. قلیان‌های این کافه رستوران، بسیار مدرن و نوین هستند و مشتریان خود را با طعم‌های جدید و بدیعی از قلیان آشنا می‌کنند. در شعبه‌ی باملند کافه “شمرون” می‌توان از منظره‌ای کم نظیر دیدن کرد و در عین حال از سرویس کافه، رستوران و قلیان آن لذت کافی برد.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه شمرون بر روی نام کافه کلیک کنید

۷- کافه مامونیا

کافه رستوران مامونیا

اگر می‌خواهید تجربه‌ی رفتن به رستوران عربی خاص همانند تجربه‌ای که در یک کشور عربی از سر می‌گذرانید داشته باشید، به “مامونیا” بروید. قلیان‌های کافه رستوران “مامونیا” عنوان اسپشیال عربی را دارند که با سینی‌ میوه‌های فصل سرو می‌شوند. عمده غذاها و دسرهای “مامونیا” متعلق به کشور مراکش است. به یاد داشته باشید که در کافه رستوران “مامونیا” می‌توانید دسرهای عربی را همراه چای و قلیان عربی میل کنید.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه مامونیا بر روی نام کافه کلیک کنید

۸- کافه رستوران خیمه

کافه رستوران خیمه

کافه رستوران “خیمه” یکی از ۱۰ کافه‌ی عربی خاص تهران است که وقتی وارد آن می‌شوید، فضای کشور مراکش را از نزدیک لمس می‌کنید. “خیمه” علاوه بر فضای دو طبقه‌ی خود، فضای وی‌آی‌پی نیز دارد که به سبک خاصی برای دورهمی‌ها و جشن‌ها طراحی شده است. در خیمه می‌توانید با قلیان عربی، غذاهای مراکشی چون انواع بریانی و دسرهایی چون محلبی، باقوا، کنافه و … پذیرایی شوید و لذت ببرید.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه خیمه بر روی نام کافه کلیک کنید

۹- کافه رستوران کوبابا

کافه رستوران کوبابا

کافه رستوران “کوبابا” نیز در فهرست معرفی ۱۰ کافه رستوران عربی با سرویس قلیان جایگاه ویژه‌ای دارد. این رستوران با فضای لبنانی و قلیان و غذاهای متنوع عربی در شعبه‌های «باملند» و «جردن» می‌تواند پاسخگوی مشتریان خوش سلیقه در فضای سرپوشیده و سرباز باشد.

 

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه کوبابا بر روی نام کافه کلیک کنید

۱۰- کافه رستوران دریاباز

کافه رستوران دریاباز

بی شک می‌توان اذعان کرد یکی از خوش منظره‌ترین کافه رستوران‌های تهران، “دریاباز” است. این رستوران با چشم‌انداز دل‌انگیز و ابدی در ولنجک واقع شده است. مخاطبان این رستوران برای صرف قلیان، غذا و منوی کافه می‌توانند یکی از چهار طبقه‌ی این رستوران خوش منظره را بسته به سلیقه و تم دلخواه خود انتخاب کنند. منوی مفصل و کامل این رستوران از غذاهای ایرانی و بین المللی معمول شروع می‌شود و تا منوی کامل سوشی پیش می‌رود. قابل ذکر است که بین ساعت‌های ۱۲ ظهر تا ۶ بعداز ظهر، مشتریان می‌توانند از سرویس قلیان “دریاباز” با نصف قیمت استفاده کنند.

برای مشاهده آدرس، نظرات و منو درباره‌ کافه دریاباز بر روی نام کافه کلیک کنید

درباره sadaf peykami