خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / معرفی مکمل های بدنسازی برتر سال ۲۰۱۹
برترین مکمل های ورزشی

معرفی مکمل های بدنسازی برتر سال ۲۰۱۹

اگر از هر بدنسازی بپرسید، او به شما خواهد گفت که ورزش به تنهایی برای رسیدن به عضلات اید‌ه‌ال کافی نیست. مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید تا به آن برسید. یک راه خوب برای عضله‌سازی، استفاده از مکمل‌های پروتئین است که به تمرینات شما در دراز مدت کمک می‌کند. البته این بدین معنا نیست که مکمل‌های پروتئین نمی‌توانند نتایج کوتاه مدت داشته‌باشد، بلکه کاملا برعکس؛ اما معمولا فقط افرادی از مکمل‌های ورزشی استفاده می‌کنند که این کار را به عنوان یک تلاش مستمر برای بهبود ظاهر فیزیکی و رشد عضلات خود انجام می‌دهند. این مطلب از مجله فیدیلیو، درباره مکمل های بدنسازی برتر سال ۲۰۱۹ است. یک راه خوب برای عضله‌سازی، استفاده از مکمل‌های ورزشی است که به تمرینات شما کمک می‌کند. این مقاله در مورد مکمل های ورزشی و معرفی مکمل های بدنسازی برای حجم است.با فیدیلیو همراه باشید.

 

۱۰- مکمل پروتئین برگرفته از شاهدانه ارگانیک مانیتوبا (Manitoba Harvest Organic Hemp Pro Fiber Protein Supplement)

معرفی مکمل های بدنسازی

اگر فیبر چیزی است که شما قصد دارید به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید، مکمل پروتئین برگرفته از شاهدانه ارگانیک مانیتوبا ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. این مکمل شامل ۱۳ گرم فیبر در هر بار مصرف است و می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی و یا حتی در پخت غذا استفاده شود.

این یک روش خوشمزه برای شروع روز است! هر ۳۰ گرم از این مکمل پروتئینی دارای ۱۳ گرم فیبر و ۱۱ گرم پروتئین می‌باشد. این پودر فاقد  GMO (محصولات تراریخته) بوده و کاملا بی‌خطر برای مصرف روزانه است. همچنین باید اشاره کنیم که استفاده از این مکمل برای مردان و زنان کاملا یکسان است.

۹- پودر پروتئین وی Six Star Pro Nutrition Elite Series –

(Six Star Pro Nutrition Elite Series Whey Protein Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

پودر پروتئین وی Six Star Pro Nutrition Elite Series توسط تعدادی از بزرگترین ورزشکاران در سراسر جهان استفاده می‌شود. این یک محصول عالی برای حرفه‌ای‌ها و همچنین افراد تازه‌کار است. این مکمل حاوی ۱۰۰٪ پروتئین آب پنیر است که آن را به یکی از محصولات پرطرفدار موجود تبدیل کرده‌است.

مجموع ۳۲ گرم پروتئین آب پنیر  از۱۰۰٪ آن در هر با مصرف به بازسازی ماهیچه‌های شما کمک می‌کند. همچنین این محصول شامل ۷٫۴ گرم BCAA (آمینواسید زنجیره‌ای) و گلوتامین در هر قاشق است که به فرآیند عضله‌سازی سرعت می‌بخشد. این مکمل برای مردان، زنان، ورزشکاران حرفه‌ای، بدنسازان و هرکسی که به دنبال قدرت بخشیدن به عضلاتش است ایده‌آل خواهدبود.

۸- پودر پروتئین فوق پیشرفته وی Body Fortress – 

(Body Fortress Super Advanced Whey Protein Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

با پودر پروتئین فوق پیشرفته وی Body Fortress، شما می‌توانید ماهیچه‌های خود را سریع‌تر و کارآمدتر بسازید. این مکمل می‌تواند به عنوان یک شیک (نوشیدنی) مصرف شود و یا حتی در پخت استفاده شود.

این مکمل شامل کراتین و اسیدهای آمینه است که میزان عضله‌سازی را افزایش می‌دهد. این مکمل می‌تواند قبل یا حتی بعد از تمرین مصرف شود. استفاده از پودر پروتئین فوق پیشرفته وی Body Fortress برای مردان و زنان ایده‌آل است و باعث افزایش اشتیاق شما به ورزش می‌شود. علاوه بر این، طعم  آن شگفت‌انگیز است و می‌توانید  آن را با آب یا شیر مخلوط کند.

۷- پودر پروتئین وی EAS  ۱۰۰% – 

(EAS 100% Whey Protein Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

هر بار مصرف از پودر پروتئین وی EAS  ۱۰۰%  حاوی ۳۰ گرم پروتئین مناسب برای عضله‌سازی با کیفیت بالا‌ست که قدرت تمرینات شما را بهبود می‌دهد..همچنین در هر مصرف این مکمل ۷٫۳ گرم از BCAA را به ارمغان می‌آورد تا میزان عضله‌سازی و قدرت بدنی را افزایش دهد. این مکمل ۱۰۰٪ بدون قند بوده و حاوی هیچ پرکننده یا سایر ترکیبات خاص نیست. در نهایت موثرترین زمان مصرف آن ۳۰ دقیقه پس از تمرین برای بازسازی عضلات است.

۶- مکمل غذایی گیاهی، شکلات (PlantFusion Diet Supplement, Chocolate)

معرفی مکمل های بدنسازی

هنگامی که شما مکمل غذای گیاهی، شکلات را می‌خرید، یک پودر پروتئینی ۹۰۰ گرمی با کیفیت عالی دریافت می‌کنید. این محصول کاملا غیر تراریخته (GMO) بوده و محرک سرعت بازسازی عضلات است. این پودر برای کاهش استرس، مدیریت رژیم‌غذایی، پیشرفت تمرینات و افزایش انرژی مناسب است.

مکمل غذایی گیاهی، شکلات حاوی ۲۱ گرم پروتئین در هر وعده مصرف است و تنها ۱۲۰ کالری در هر قاشق چایخوری دارد. این مکمل به راحتی هضم می‌شود و با آنزیم‌های سالم پر شده‌است. همچنین باید گفت که این فرمول حاوی سویا، برنج، گلوتن، آجیل، تخم مرغ، ماهی، و صدف نمی‌باشد.

۵- پودر پروتئین شکلات وی لژیون (Legion Whey Chocolate Protein Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

پودر پروتئین شکلات وی لژیون به سبب وجود استویا (یا شیرین برگ، گیاهی است که خاصیت شیرین کنندگی دارد.) در ترکیب آن، به طور طبیعی این نوشیدنی را شیرین می‌کند و تمام پروتئین خود را بدون استفاده از شکر در اختیار شما قرارمی‌دهد. این پودر برای سرعت بخشیدن به فرایند کاهش وزن بسیار عالی‌ست.

این پودر پروتئین کاملا بدون لاکتوز بوده و با داشتن ویژگی‌های چربی و کربوهیدرات پایین به شما کمک می‌کند تا به سرعت و به طور موثر وزن خود را  کاهش دهید. این یکی از بهترین پروتئین‌های نوشیدنی مزه‌دار در دسترس است و در طعم‌های مختلف، مثل وانیل، شکلات و توت‌فرنگی وجود دارد.

۴- پودر پروتئین گیاهی ارگانیک اورگین ( Orgain Organic Protein Plant-Based Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

با استفاده از پودر پروتئین گیاهی ارگانیک اورگین، تمرین شما نه تنها سالم‌تر، بلکه کارآمدتر خواهد بود. طعم شکلات خامه‌ای برای مزه بیشتر به آن افزوده شده‌است. این محصول مناسب افرادی‌ست که همیشه در حال حرکت هستند. از جمله بچه‌های فعال، مادران شاغل و ورزشکاران.

هر بار مصرف از این مکمل حاوی ۲۱ گرم پروتئین گیاهی ارگانیک، ۳ گرم کربوهیدرات خالص، ۵ گرم فیبر ارگانیک و تنها ۱۵۰ کالری است. این پودر کاملا بدون گلوتن، نمک، بدون سویا و بدون GMO است.

۳- پودر پروتئین ایزوپور با قهوه (Isopure With Coffee Protein Powder)

معرفی مکمل های بدنسازی

با استفاده از پودر پروتئین ایزوپور با قهوه قبل یا بعد از تمرین به رشد عضلات خود کمک کنید. این مکمل حاوی ۲۵ گرم پروتئین در هر قاشق بوده و دارای ویژگی کربوهیدرات پایین است. با استفاده از این پودر شما یک ترکیب کامل از ویتامین‌ها و موادمعدنی را دریافت می‌کنید. این نوشیدنی‌ همچنین فاقد لاکتوز و گلوتن بوده که برای تمام مشتریان مناسب است.

این پودر بر روی عضلات کار کرده و به آنها کمک می‌کند تا در اثر تمرینات بیشتر تحریک شوند. همچنین این پودر هم برای مردان و هم زنان مناسب است.

۲- پودر پروتئین BSN SYNTHA 6 – کره بادام زمینی شکلاتی  (BSN SYNTHA-6 Protein Powder – Chocolate Peanut Butter)

معرفی مکمل های بدنسازی

پودر پروتئین BSN SYNTHA 6 – کره بادام زمینی شکلاتی ،یکی دیگر از بهترین پودرهای مزه‌دار است که دلایل زیادی برای انتخاب آن وجود دارد. این فرمول شامل ۲۲ گرم پروتئین و ۵ گرم فیبر در هر بار مصرف است. این مکمل همچنین دارای ۱۰ گرم اسیدآمینه ضروری در هر مصرف است. که باعث می‌شود این شیک خامه‌ای، غنی و بسیار خوشمزه باشد. باید گفت که این مکمل را می‌توان با آب یا شیر کم چرب هم مصرف کرد.

مواد تشکیل‌دهنده این مکمل عبارتند از تخم‌مرغ، گندم، شیر و سویاست؛ همه چیزهایی که برای سلامت و قدرت بدن در طول و بعد از تمرینات لازم است.

۱- مکمل وی Optimum Nutrition 100% استاندارد طلایی (Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard)

معرفی مکمل های بدنسازی

یکی از بهترین مکمل‌های پروتئین در بازار امروز است. این فرمول ۲۴ گرم پروتئین آب پنیر را در هر بار مصرف همراه با ۵٫۵ گرم BCAA و ۴ گرم گلوتامین طبیعی ارائه می‌دهد. این مکمل نه تنها کاملا بدون گلوتن است، بلکه به شکلی فرموله شده تا بدن شما را به طور کامل ارتقاء دهد.

توصیه ما این است که این پود را قبل یا بعد از تمرین _برای رشد بهتر عضلات_ استفاده کنید. مکمل وی Optimum Nutrition 100% استاندارد طلایی بیش از ۲۰ طعم مختلف دارد که قطعا حداقل یکی از آنها می‌تواند نظر شما را به هنگام خرید جلب کند.

 

کاربر عزیز اگر از مطلب معرفی مکمل های بدنسازی لذت بردید لطفا در نظرسنجی زیر شرکت کنید. همچنین لطفا این مطلب را صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.