خانه / دسته‌بندی نشده / مسابقه نقاشی با پنیرهای کاله

مسابقه نقاشی با پنیرهای کاله

پنیرهای کاله و مسابقه نقاشی آن چند روزی است که در اینستاگرام شرکت معروف کاله به چشم می‌خورد. بی شک همه ما از اهمیت وعده غذایی صبحانه در سلامت و تغذیه باخبریم. البته امروزه کم تر کسی پیدا می‌شود که این وعده غذایی مقوی را نادیده انگارد و یا از نقش بسزایی که دارد بی خبر باشد. به خصوص اگر این وعده با جایزه یک میلیون تومانی هم همراه باشد.

هر ساله با شروع فصل مدارس تبلیغات در خصوص این وعده مقوی به اوج خود می‌رسد. چرا که شاید عده ای به سبب تنبلی از بیدار شدن در صبح‌های زود از این وعده مهم عبور کنند تا در عوض شاید دقایقی بیشتر بتوانند در رختخواب بمانند. غافل از این که فراموشی این وعده مهم و کلیشه ای چه مضراتی برای هر انسانی و در هر سنی خواهد داشت.

با بخش سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از جزئیات شرکت در این مسابقه مطلع شوید.

مدرسه با پنیرهای کاله

قوانین مسابقه صبحانه با پنیرهای کاله

با شروع فصل مدارس کمپانی محصولات لبنی کاله مسابقه نقاشی با پنیرهای کاله را برای افرادی که عاشق صبحانه اند و از طرفی علاقه به نقاشی دارند طراحی کرده است. طرفداران این برند مشهور و خوشمزه برای شرکت در این مسابقه کافی است یک نقاشی با موضوع صبحانه بکشند و از این اثر هنری عکس گرفته و سپس با هشتگ #مدرسه-باکاله در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

البته اگر صفحه اینستاگرام شما شخصی است نگران نباشید. باز هم می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید. برای این منظور پس از به اشتراک گذاشتن اثر هنری خود کافیست از صفحه خود اسکرین شات گرفته و به آدرس تلگرام رسمی این شرکت ارسال کنید تا در این مسابقه خوشمزه شرکت داده شوید. فقط فراموش نکنید که برای شرکت در این مسابقه فقط تا ۳۰ آبان فرصت دارید آثار هنری خود را ارسال کنید.

اما بخش پرطرفدار هر مسابقه ای جوایز نفیس آن است. شرکت کاله به ۵ نفر اول برنده در این مسابقه نفری ۱ میلیون تومان جایزه می‌دهد. پس اگر شما هم شم هنری دارید و علاقه به نقاشی در وجودتان موج می‌زند بد نیست همین حالا دست به کار شوید. خدا را چه دیدید. شاید شما هم یکی از ۵ برنده خوش شانس این شرکت لبنی خوشمزه باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.