خانه / ورود غیر حرفه‌ای‌ها ممنوع / مسابقات ورزشی و تبلیغات مناسب
مسابقات ورزشی

مسابقات ورزشی و تبلیغات مناسب

مسابقات ورزشی و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جمله رویدادهای بزرگ در دنیای ورزش به شمار می‌روند. بسیاری از علاقمندان به فوتبال و مسابقات ورزشی از هم اکنون در صدد برنامه ریزی برای تماشای این مسابقات در کنار دوستان و خانواده خود هستند. بسیاری از افراد به مناسبت این رویدادها مهمانی‌های ویژه مخصوص تماشای مسابقات می‌گیرند. برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند تماشای این مسابقات را در کنار دیگر افراد جامعه در رستوران‌ها و کافه‌ها بگذرانند. اما در هر حالت آن چه که واضح است این مسابقات برای رستوران دارها فرصت مناسبی برای کسب درآمد بیشتر ایجاد می‌کند.

البته ناگفته نماند این وظیفه شما است که از رستوران خود با رویکرد مناسب بیشترین نفع را ببرید. در غیر این صورت شاید یکی از راکدترین زمان‌های کاسبی خود را پیش رو داشته باشید. روزهای مسابقات عموما زمان‌های شلوغی برای رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. اما با استفاده از چند ترفند ساده می‌توانید این روزها را به یکی از پردرآمدترین روزهای کاری خود تبدیل کنید. با استفاده از تبلیغات فراوان هواداران خود را از تخفیف‌ها و هدایای ویژه این روز مطلع کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. به علاوه با اعمال این تخفیف‌ها و پیشنهادهای خاص از سفارشات بیشتری که در روز مسابقات دریافت خواهید کرد مطمئن می‌شوید و سود کسب و کار خود را افزایش خواهید داد.

در ضمن وجود این مسابقات و پیشنهادهای ویژه می‌توانند به شما کمک کنند برای ساعاتی هر چند کوتاه از دنیای رقابت فاصله بگیرید. علاوه بر این‌ها ارتباط مناسبی که با مشتریان خود در طول این مسابقات برقرار می‌کنید و پیشنهادهای ویژه سبب خشنودی مشتریان و بازگشت دوباره آن‌ها به رستوران شما خواهد شد. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش ورود غیر حرفه ای‌ها ممنوع همراه ما باشید تا با ترفندهای کسب درآمد بیشتر در مسابقات مهم ورزشی آشنا شوید.

 

بعدی قبلی

مسابقات ورزشی

هدایای تبلیغاتی مسابقات ورزشی

یکی از راه‌های مناسب برای جذب مشتری در زمان‌های خاص و پخش مسابقات ورزشی مهم تشویق آن‌ها به استفاده از محصولات تخفیف دار رستوران است. وقتی پای تخفیف به میان می‌رسد راه‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی از راه‌های مناسب هدایای ویژه ای هستند که می‌توانید به جای تخفیف در اختیار مشتریان خود قرار دهید. کالاهای ورزشی از قبیل لباس، پوستر و یادگاری‌های امضا شده اقلام مناسبی برای هدیه دادن به مشتریان در رویدادهای ورزشی هستند.

البته در رویدادهای ورزشی داخلی به خصوص مسابقات فوتبال بهتر است از لوازمی‌ که به وضوح اشاره به تیم خاصی دارند اجتناب کنید تا از موضع گیری مشتریان و جهت دادن به مواضع خود جلوگیری کنید. چون در این صورت نیمی‌ از مشتریان خود را از دست خواهید داد. برای اثر بخشی این تبلیغات و هدایای ویژه خود نیز می‌توانید از هفته‌های قبل از شروع مسابقات در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کنید و طرفداران خود را از هدایا و پیشنهادهای ویژه این روز مطلع سازید. این تبلیغات سبب تهییج بیشتر مشتریان و جذب آن‌ها به سمت شما خواهد شد.

تخفیف مسابقات ورزشی

تخفیف ویژه

عموم مردم اغلب در هنگام تماشای مسابقات مهم ورزشی هزینه زیادی صرف مواد غذایی و نوشیدنی می‌کنند. بنابراین نگران ضرردهی رستوران با اعمال تخفیف بر محصولات خود نباشید. چرا که با وجود این که تخفیف زیادی بر محصولات خود قرار می‌دهید اما در عوض فروش بیشتری خواهید داشت. به علاوه اعمال تخفیف بر محصولات می‌تواند مشتریان شما را به خرید بیشتر تشویق کند. وقتی پای تخفیف به میان می‌آید گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال می‌توانید بر روی برخی از آیتم‌های مورد نظر خود تخفیف ۱۵% اعمال کنید و یا می‌توانید مبلغی را به عنوان پایه مشخص کنید و به ازای خریدهای بالاتر از مقدار تعیین شده یک محصول رایگان در کنار سفارشات قرار دهید.

منوی ورزشی - مسابقات ورزشی

منو با تم مسابقات ورزشی

زمانی که در تدارک موارد ویژه برای یک رویداد ورزشی مهم هستید تهیه یک منوی خاص و ویژه و مرتبط با آن رویداد می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات و جذب مشتری باشد. منوی ویژه از دو جهت می‌تواند مفید واقع شود. اول این که این منو سبب جذب مشتریان شما خواهد شد و دوم این که برای کارکنان شما تدارک چند بشقاب خاص و معین ساده تر از متحول ساختن کل منو خواهد بود. به علاوه تهیه یک منوی ویژه موقعیت مناسبی برای به رخ کشیدن استعدادها و خلاقیت کارمندان رستوران شما خواهد بود.

نوشیدنی مجانی - مسابقات ورزشی

نوشیدنی مجانی

از زمانی که مشتریان قدم به رستوران شما می‌گذارند این وظیفه شما است که آن‌ها را خشنود نگه دارید و سعی کنید مدت زمان بیشتری از آن‌ها پذیرایی کنید. مشتریان شما هر چه بیشتر در رستوران بمانند سفارش بیشتری خواهند داد و سفارش بیشتر به معنای سود بیشتر برای شما خواهد بود. برای این منظور یکی از بهترین روش‌ها قرار دادن پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه بر اساس اتفاقاتی که در مسابقه رخ می‌دهد است. به عنوان مثال می‌توانید با هر موفقیت تیم مورد نظر و یا شکست تیم رقیب به مدت ۵ دقیقه پیشنهاد تخفیف بر یکی از آیتم‌های منو قرار دهید. روش جالب دیگری که می‌توانید برای این منظور اتخاذ کنید پیشنهاد نوشیدنی مجانی در بین دو نیمه است.

بین دو نیمه فرصت ترک رستوران توسط مشتری‌های شما به وجود می‌آید. اما پیشنهاد نوشیدنی مجانی می‌تواند در فرصت اضافه بین دو نیمه آن‌ها را در رستوران شما سرگرم کند و پس از شروع نیمه دوم هم احتمال ترک رستوران توسط این افراد بسیار کم خواهد بود.

سرویس بیرون بر- مسابقات ورزشی

سرویس بیرون بر 

با وجودی که بسیاری از افراد هنگام پخش مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی ترجیح می‌دهند زمان خود را خارج از منزل بگذرانند بسیاری نیز ترجیح می‌دهند در منزل بمانند. اما نگران نباشید. با ایجاد پیشنهادهای خوب و سرویس بیرون بر مناسب شما همچنان برنده این رقابت‌ها خواهید بود. یکی از روش‌های جذب مشتری‌های بیرون بر قرار دادن پیشنهادهای ویژه برای سفارشات بیرون بر و یا همان بگیر و ببر است. به عنوان مثال با هر سفارش بالاتر از مبلغ مورد نظر تخفیف ویژه ای بر کل سفارش اعمال خواهد شد.

با این کار علاوه بر این که مشتریان خود را با تخفیف‌های خوبی که می‌گیرند خشنود می‌کنید با خیل عظیمی‌ از سفارشات بیرون بر نیز روبه رو خواهید شد که بی شک برای شما صرفه اقتصادی بیشتری خواهند داشت.

 

بعدی قبلی

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.