خانه / تاپ / مدائن تجربه اوقاتی آرامش بخش در بهترین هوکالانژ تهران

مدائن تجربه اوقاتی آرامش بخش در بهترین هوکالانژ تهران

آرامش، اتفاقی که در این دوران خیلی‌ها به دنبال آن هستند. شما آرامش را در چه چیزی و یا کجا جست و جو می‌کنید؟ شاید سوال سختی باشد، اما برای عده‌ای جواب سر راست و مشخصی دارد، قلیان. البته که نه هر قلیانی و نه هر مکانی که سرویس قلیان ارائه می‌دهد. اگر اهل قلیان خوب آن هم از نوع عربی هستید، اگر دوست دارید برای ساعاتی از استرس‌ها و شلوغی‌های شهر دور باشید با مجله فیدیلیو همراه باشید تا در این گزارش آگهی با هم سری بزنیم به کافه رستوران و قلیان سرای عربی مدائن.

مدائن عطر و بوی خوش عربی

هوکا لانژ یا قلیان سرای عربی مدائن جایی برای آرامش، معاشرت و لذت بردن از لحظات خوش با هم بودن است. کمتر از دو سال است که مدائن راه اندازی شده اما سطح بالای کیفیت، محیط جذاب، برخورد با روی خوش و از همه مهمتر قلیان‌های خوب و حرفه‌ای در کنار غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه باعث شده که در نظر سنجی‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به بهترین قلیان سرا یا هوکالانژ تهران شود.

این هوکا لانژ که با محوریت قلیان عربی شروع به کار کرد، اکنون و به درخواست زیاد مشتریان تبدیل به یک کافه رستوران عربی آن هم از نوع خوبش شده است. مدائن سه قسمت مختلف برای پذیرایی از میهمانان دارد، بالانشین، سالن اصلی و فضای باز با محیطی زیبا و دلنشین که برای جلسات کاری، جشن تولد و مراسم ها بسیار جای شکیل و خوبی هم است. عطر و بوی مدیترانه‌ای و عربی مدائن را فقط در قلیان‌های آن‌ها نمی‌توان یافت. طراحی، دکور و موزیک عربی که در این رستوران پخش می‌شود همگی و شما را با خود به حال و هوایی می‌برند که فراموش می‌کنید در تهران هستید.

مدائن محیطی بسیار دلچسب و خانوادگی دارد و شما جدا از هر نوع پوشش و دیدگاهی دارید، می‌توانید در کنار دیگر میهمانان مدائن تجربه بسیار خوبی داشته باشید. مدائن محیط ویژه و خاصی است برای دختران و پسران و در کل

خانواده‌هایی که قلیان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌هایشان است. البته که اگر به غذا و دسرهای عربی هم علاقه‌ای وافر داشته باشید مدائن یکی از رستوران‌های محبوب شما خواهد بود.

غذای لذیذ، دمنوش و بوی خوش یک قلیان عربی

سبک کاری مدائن در ابتدا هوکا لانژ یا قلیان سرا بوده، یعنی مکانی دنج و آرامش بخش که در کنار قلیان هایش میان وعده، اسنک و دسرهای جذاب و البته عربی هم سرو می‌کرده است. اما حالا تبدیل به یک کافه رستوران عربی شده است. اگر با غذاهای عربی و مدیترانه‌ای آشنایی نداشته باشید اسامی که در منوی مدائن می‌بینید برای شما تازه و شاید ناشناخته باشند. اصلا جای نگرانی نیست چرا که مدائنی‌ها آماده هستند تا به تمام سوالات غذایی شما پاسخ جامع و کامل دهند و شما را در انتخاب گزینه‌ای باب میلتان همراهی کنند.

در بخش سالادهایی مدائن، سالاد فتوش از پرطرفدارهاست. سالاد تبوله، سالاد یونانی و سالاد روکا  هم همگی جذاب هستند و خوشمزه. شما در کنار قلیان خود می‌توانید از پیش غذاهای سرد و گرم مدائن هم انتخاب‌های خوشمزه‌ای داشته باشید. حمص یکی از آن مواردی است که حرفه‌ای بودن یک رستوران عربی را می‌توان با آن محک زد. شما یکی از خوشمزه‌ترین حمص‌های شهر را می‌توانید در اینجا مزه کنید. میکس مزه سرد می‌تواند یک انتخاب جذاب برای یک میان وعده باشد. سنبوسه و کبه هم از ویژه‌های پیش غذای گرم هستند. در منوی مدائن غذاهای جدید و خوشمزه‌ای برای ذائقه ایرانی وجود دارد از جمله مجبوس الحم، ستیک جمل، شیش طاووق که اگر دوست دارید مقداری بیشتر با غذاهای خوشمزه عربی آشنا شوید پیشنهاد ما به شما طبق مدائن است که میکسی از خوشمزه‌های منو بوده و مناسب ۳ تا ۴ نفر است.

در مدائن گوشت بکار برده شده در غذاها، همگی گوسفندی و در برخی موارد هم از گوشت شتر استفاده شده است. شما در کنار این غذاها می‌توانید نوشیدنی‌هایی میل کنید که لذت خوردن این خوراک‌ها را برای شما دو چندان کنند.

چای مراکشی و یک پذیرایی خاطره انگیز

مدائن یک پیشنهاد خاص و ویژه است. از مواد اولیه مرغوب استفاده شده، مشتری مداری و پیشنهاداتی که برای میهمانانش دارد باعث شده تا این هوکا لانژ به انتخاب خیلی‌ها تبدیل شود. مدائن در درجه اول یک قلیان سرا است اما قلیان سرایی حرفه‌ای و خانوادگی و با محیطی آرامش بخش. مدیران و صاحبین این هوکالانژ سیاست‌های کاری حرفه‌ای دارند که احترام به نوع پوشش و سلیقه مشتریان یکی از آن‌ها است. اگر در اعیاد و مناسبت ها به مدائن بروید یک دسر ویژه (کنافه با بستنی) میهمان آن‌ها خواهید بود. و در آخر اگر زمانی میان ظهر تا غروب به مدائن بروید و اعلام کنید از طرف فیدیلیو آمده‌اید می‌توانید از یک تخفیف خوب و پیشنهاد جذاب روی منوی قلیان خود برخوردار شوید. همه این موارد در کنار هم باعث می‌شود که مدائن به یک پیشنهاد جذاب برای دوستداران قلیان و غذای عربی تبدیل شود که حتما باید آن را تجربه کرد.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.