خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / اپرا وینفری وارد حوزه صنایع غذایی می‌شود
اپرا وینفری

اپرا وینفری وارد حوزه صنایع غذایی می‌شود

اپرا وینفری Oprah Gail Winfrey مطرح‌ترین مجری تلویزیونی آمریکا و جهان است. او از چنان نفوذ چند جانبه‌ای در میان افکار عمومی‌ آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رئیس جمهور را در این کشور به موفقیت برساند. این مجری معروف به زودی محصولات غذایی اپرا وینفری را روانه به آشپزخانه‌های طرفدارانش می‌کند.

او که اکنون سالیان سال است با برنامه‌های متنوع خود مهمان خانه‌های بینندگان است، اکنون تصمیم دارد به آشپزخانه‌های طرفدارانش راه پیدا کند. اپرا به تازگی قرار دادی با کمپانی معروف Kraft Heinz که در زمینه غذاهای آماده به مصرف فریز شده فعالیت دارد، امضا کرده و تصمیم دارد غذاهای سالم خود را از طریق سوپرمارکت‌ها در اختیار طرفدارانش در آمریکا قرار دهد.

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده کمپانی Kraft Heinz درصدد گسترش خط تولید محصولات فراوری شده خود در سوپرمارکت‌های آمریکا بر آمده و به نوعی سفیر غذاهای سالم در آمریکا معرفی شده است. از این پس مشتریان این کمپانی معروف به راحتی به محصولات غذایی سالم و مغذی این شرکت دسترسی خواهند داشت. البته جزئیات بیشتر در رابطه با این خط تولید قرار است تا انتهای سال در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد ولی چیزی که به طور واضح اعلام شده این است که این محصولات در طیف بزرگی از انواع فراورده‌های غذایی و حتی دسرها خواهند بود.

فعالیت‌های تجاری انسان دوستانه وینفری

بعدی قبلی
محصولات غذایی اپرا وینفری
محصولات غذایی اپرا وینفری
محصولات غذایی اپرا وینفری
اپرا وینفری
بعدی قبلی

اپرا که تاکنون فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان دوستانه انجام داده و بزرگترین خیر و نیکوکار سیاه پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود، تصمیم دارد ۱۰درصد از سود حاصل از فروش این محصولات را به افراد نیازمند در دنیا اهدا کند.

بنابراین مشتریان این برند مشهور که طرفدار غذای سالم هستند باید بدانند که پول خود را به مصرف یک فعالیت انسان دوستانه نیز می‌رسانند.

اگرچه این اولین ورود اپرا به دنیای تغذیه نخواهد بود. در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ او با همکاری با دو برند معروف تیوانا و استار باکس چای مخصوص خود را روانه بازار کرد. علاوه بر آن چندی پیش نیز ۴۳ میلیون دلار صرف کمپانی weight watchers کرد و هم اینک ۱۰درصد از سهام این شرکت از آن اوست.

محصولات غذایی اپرا وینفری

سال گذشته اپرا اعلام کرده بود که برند محصولات غذایی خود را به نام آشپزخانه اپرا به ثبت رسانده است. این کمپانی تمامی‌ مواد غذایی از لبنیات گرفته تا غذاهای آماده و نوشابه‌های انرژی زا و همچنین محصولات مورد علاقه اپرا مانند انواع بیکن، خاویار و آب میوه‌های خنک را پوشش خواهد داد و قلمرو کنونی وینفری را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

براساس خبرهای مختلفی که منتشر شده، گوناگونی محصولات این آشپزخانه به قدری زیاد است که جای هیچ ماده غذایی در آن خالی نیست. محصولات این آشپزخانه طیف مختلفی از مواد غذایی از جمله انواع بیکن، غذاهای نیمه آماده و فناوری شده، آب گوشت،  لبنیات، ماهی، میوه جات و سبزیجات، غذاهای پخته، انواع ادویه‌ها، آب میوه، لیموناد، نوشابه‌های انرژی زا، لوبیای پخته، ترشی، خاویار و …را شامل می‌شود.

البته این فعالیت‌های  ملکه تاک شو در دنیای غذا تنها سوپرایز این جریان نیست. چندی پیش شایعه راه اندازی خط تولید مواد غذایی ارگانیک اپرا که شامل انواع مواد تهیه سالاد سس‌ها سبزیجات یخ زده نوشیدنی‌ها است نیز در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد.

آیا این آشپزخانه جدای از قرارداد جدید وینفری خواهد بود؟ برای یافتن جواب باید منتظر خبرهای جدید از امپراطوری وینفری در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.