خانه / دسته‌بندی نشده / عاشقانه‌های خوشمزه دیری کوین
محصولات عاشقانه جدید

عاشقانه‌های خوشمزه دیری کوین

محصولات عاشقانه جدید و خوشمزه به منوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیری‌کوین وارد شده‌اند. دیری‌کوین از افزوده شدن بلیزارد توت‌فرنگی جدید خود به منوی فروشگاه‌ها به مناسبت ۱۴ فوریه خبر داد. این برند خوشمزه به مناسبت روز عشق از این بلیزارد جدید رونمایی کرده است و آن را به عنوان بلیزارد ماه در فوریه سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است. بلیزارد عاشقانه دیری کوین که حاوی توت‌فرنگی و شکلات و بستنی وانیلی است از هم‌اکنون هواداران این برند معروف را هیجان‌زده کرده است. در ادامه این مطلب در سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از بلیزارد ماه دیری‌کوین مطلع شوید.

کیک قلبی - محصولات عاشقانه جدید

محصولات عاشقانه جدید دیری کوین

بلیزارد جدید توت‌فرنگی حاوی تکه‌های شکلات Ghirardelli با رویه‌ای از تکه‌های توت‌فرنگی است که در ترکیب با بستنی وانیلی ارائه می‌شود. این بلیزارد همچنین می‌تواند در صورت نیاز به فرم کیک‌های توت‌فرنگی قلبی شکل نیز ارائه شود. این کیک‌ها که به صورت دو نفره عرضه می‌شوند با قیمت ۹٫۹۹ دلار در شعبه‌های مختلف دیری کوین در دسترس طرفداران این برند قرار داده می‌شوند.

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی دیری‌کوین منتشر شده‌است خبر ورود این بلیزارد عاشقانه به طرفداران دیری کوین داده شده است. در این خبر نوشته شده:

عاشقانه‌های شما در هوا است. و در این لیوان قرار داده شده است. بلیزارد جدید توت‌فرنگی که از شکلات Ghirardelli تهیه شده است.

مرغ تند عسلی - محصولات عاشقانه جدید

مرغ سوخاری عسلی تند

البته این بلیزارد تنها سوپرایز دیری‌کوین نیست. این برند خوشمزه در این ماه از مرغ تند عسلی جدید خود نیز رونمایی کرده است. مرغ‌های سوخاری تند عسلی با لعابی از عسل پوشانده شده‌اند که با سس قرمز تند فرنکی تهیه شده‌اند. مرغ‌های فلفلی عسلی در منوی صبحانه دیری کوین و در کنار مواد دیگری از جمله یک تکه نان تست تکزاسی، سیب‌زمینی سرخ شده، رانچ و سس مخصوص در شعبه‌های مختلف دیری کوین ارائه می‌شوند. خلاصه دیری کوین با ارائه این محصولات جدید خود در این ماه حسابی غوغا آفریده است. حالا باید دید واکنش هواداران این برند خوشمزه به محصولات جدید چگونه خواهد بود.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.