خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / تجربه سوشی خوری در مانسون با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

تجربه سوشی خوری در مانسون با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر ۲ هزار تومان خرید ۳ امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود. رسوران مانسون یکی از این‌هاست.

مانسون و یک تخفیف 25 درصدی

رستوران مانسون در مرکز خرید گاندی یکی از برترین رستوران‌های تهران در ارائه غذای آسیایی است. با اینکه طیف غذای آسیایی بسیار گسترده است و سلیقه‌های خاصی آن را می‌پسندند، اما سرآشپز آن برگزیده‌ای از این غذاها را در منو جای داده و با اندک تغییراتی که در آماده سازی آن‌ها ایجاد کرده، تجربه خوبی از یک وعده غذای آسیایی را برایتان رقم می‌زند.

مانسون

به همین دلیل اگر برای بار اول تصمیم به امتحان سوشی یا نودل را دارید این رستوران می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خصوصا سوشی دارگون که بسیار  پرطرفدار است.

البته این رستوران فقط غذای آسیایی ندارد و انواع گریل و غذای دریایی هم در منو آن سرو می‌شود. اما به سبک خاص مانسون. مثلا فیله مرغ با سس تمبرهندی یا سس تریاکی، و همینطور استیک فیله با سس واسابی.

در بین غذاهای دریایی هم میگو با سس لیمو و کره و ماهی سالمون با سس تریاکی بخشی از منو مانسون را تشکیل می‌دهد.

اگر در ایام نوروز به دنبال تجربه طعم‌های جدید و پا گذاشتن در دنیای سوشی هستید به این رستوران حتما سر بزنید و از تخفیف 25 درصدی فیدیلیو کلاب هم استفاده کنید.

اطلاعات و منو مانسون را در اینجا ببینید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.