خانه / دسته‌بندی نشده / لیبنیز کره‌ای با همراهی مارمالاد لیمو

لیبنیز کره‌ای با همراهی مارمالاد لیمو

لیبنیز یک بیسکوییت نازک کره‌ای است. مشابه آن را به نام پتی بور در ایران می‌شناسیم. طعم متعادلی که دارد در کنار سبک بودنش لذت زیادی را در همراهی کنار نوشیدنی ها ایجاد می‌کند. برای همراهی کنار شیر، چای، قهوه و آبمیوه انتخاب مناسبی است و البته بخاطر طعم ساده‌ای که دارد به عنوان پایه در تهیه انواع کیک و شیرینی هم از آن استفاده می‌کنند.

برای مثال در تهیه کیک‌های یخچالی آن را با شکلات و میوه ترکیب می‌کنند. یا در حالت پودر شده و در ترکیب با کره آب شده برای پایه انواع تارت و چیز کیک از آن استفاده می‌کنند.

اما این بیسکوییت دوست داشتنی در کنار بعضی مرباها، شکلات‌ها و میوه‌ها هم بسیار خوشمزه می‌شود. پیشنهاد صفحه رسمی اینستاگرام این برند اما مارمالاد لیمو است. همانطور که مشاهده می‌‌کنید عکسی از همنشینی این دو منتشر کرده و درباره آن اینطور نوشته:

” بیسکوییت کره ای لیبنیز در کنار مارمالاد لیمو بسیار خوشمزه می شود.”

شما هم می‌توانید این پیشنهاد را امتحان کنید تا خود را مهمان تجربه طعم جدیدی از همراهی کره و لیمو کرده باشید.

لیبنیز

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.