خانه / دسته‌بندی نشده / لباس هالووین کلونل سندرز کی.اف.سی به فروش رسید
لباس هالووین کی.اف.سی

لباس هالووین کلونل سندرز کی.اف.سی به فروش رسید

لباس هالووین کی.اف.سی

با وجودی که هنوز چند روز تا هالووین باقی مانده است، لباس هالووین جدید هارلند سندرز که کی. اف .سی به همین مناسبت  طراحی کرده و برای فروش در فروشگاه‌های آنلاین خود قرار داده بود تمام شد.

در ادامه این مطلب از بخش سوشیال بار  در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با این کاستوم‌های بامزه بیشتر آشنا شوید.

این لباس مبدل مخصوص هالوین که اجازه می‌داد مانند کلونل سندرز کی اف سی به نظر برسید در واقع یک پیشبند پلاستیکی ساده است که البته با وجود سادگی بی شک از ریختن غذا بر روی لباس هم جلوگیری می‌کند. ولی در کنار آن یک ماسک ساده پلاستیکی با صورت کلونل هم وجود داشت که اجازه غذاخوردن را به شما نمی‌داد. خب این هم طراحی خلاقانه و متناسب کی. اف. سی مشهور است دیگر.

مجموعه ‌این لباس هالووین در فروشگاه آنلاین این برند زنجیره ای تنها به قیمت ۵ دلار برای فروش گذاشته شده بود که احتمالا تنها دلیلی که در کم تر از ۱۰ روز به فروش رسیده است همین قیمت پایین آن بوده است.

لباس هالووین کی.اف.سی

پیشنهادهای دیگر کی.اف.سی

کی. اف. سی این کاستوم را در تعدادی محدود عرضه کرده بود و برای امسال دیگر شارژ نخواهد شد. البته هنوز زنجیرهای کی اف سی به قیمت  ۱۲ دلار و تی شرت‌های آن‌ به قیمت ۱۸ دلار موجودند.

لباس هالووین- سطل هالووین

علاوه بر این‌ها کی. اف. سی امسال یک سوپرایز دیگر هم برای طرفدارانش در نظر گرفته است. سطل‌های مخصوص‌ هالوین که با عکس کلونل و لباس‌های هالووین مبدل او طراحی شده اند و احتمالا در حال گفتن هالووین مبارک هستند.  ناگفته نماند این سطل‌ها فقط در برخی شعبه‌های مشخص شده کی. اف. سی و در روز جمعه ۲۷ اکتبر در این فروشگاه‌ها موجود خواهند بود.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.