خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / علاقه زیاد سلن دیون به هات داگ
علاقه سلن دیون به هات داگ

علاقه زیاد سلن دیون به هات داگ

همه ما با شنیدن نام سلن دیون به یاد معروف ترین ترانه او در تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک می‌افتیم. فیلمی که بیش از ۱۰ سال رکورد پرفروش ترین فیلم جهان را در اختیار داشت. بد نیست بدانید سلن دیون مشهور از طرفداران پر و پا قرص هات داگ است. شاید بهتر باشد ازین پس به جای تایتانیک او را با هات داگ به یاد بیاوریم. با این مطلب از مجله فیدیلیو همراه باشید.

دیون تا کنون در سبک‌های مختلف از پاپ و راک گرفته تا موسیقی‌های کلاسیک کار کرده و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است. به‌رغم انتقاداتی که به اختلاط و تنوع ژانر در آلبوم‌هایش شده بود، به سبب توانایی تکنیکی، صدا و شیوه خواندن قدرتمند خود آوازه جهانی پیدا کرد. وی در سال ۲۰۰۴ بعد از فروش مجموع ۱۷۵ میلیون آلبوم، جایزه ویژه الماس برای پرفروش ترین آثار یک خواننده زن را دریافت کرد.

با این تفاسیر شاید عجیب به نظر برسد که او با این همه موفقیت‌های مختلف جهانی چندی پیش برای اولین بار در ویژه برنامه معروف met-gala حضور پیدا کرده است. البته شاید علت آن کناره گیری موقتی او از کار به سبب بیماری همسرش بوده است.

نمایشگاه خیریه مت گالا

مت گالا که به موسسه پوشاک گالا در بین عموم مشهور است، با نام met-ball نیز شناخته می‌شود. مراسم گالا نوعی نمایشگاه خیریه است که سود حاصل از آن به موسسه پوشاک موزه هنری متروپولیتن در شهر نیویورک می‌رسد که صرف خرید و هدیه پوشاک به نیازمندان می‌شود. این برنامه یادآور افتتاحیه این نمایشگاه قدیمی ‌مد و پوشاک است و هر ساله با برگزاری نمایشگاه خیریه پوشاک تم رنگ و مدل‌های پوشاک نماد سال را اعلام می‌کند. برای حضور در این برنامه، موسسه گالا تم لباس‌های شب و رسمی را به مهمانان اعلام می‌کند و مهمانان موظفند لباس خود را متناسب با آن تم انتخاب کنند. هر ساله افراد مشهور از سراسر دنیا برای حضور در این ویژه برنامه انتخاب می‌شوند.

خواننده ۴۹ ساله معروف که با شخصیت نامی خود توانست در فرش قرمز و نمایشگاه گالا حضور پیدا کند، پس از دعوت در این نمایشگاه با هجوم طراحان لباس معروف برای طراحی لباسش روبه رو شد که در این میان گویا طراح معروف ورساچه گوی سبقت را ربوده است.

علاقه سلن دیون به هات داگ

سلن دیون که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در این برنامه حضور پیدا کرده است، پس از پایان اولین حضور خود در ویژه برنامه met-gala این موفقیت را با‌هات داگ جشن گرفت.

این ستاره معروف پس از پایان مراسم ، با همان لباس بلند و جذاب ورساچه، خود را به یک هات داگ خوشمزه در دکه‌ای کنار خیابان مهمان کرد. او که در حال خوردن هات داگ بود عکسی از خود در کنار این دکه هات داگ فروشی در اینستاگرامش منتشر کرده و پستی با مضمون “یک هات داگ ارزان آخر شب با لباس‌هایی سر تا پا ورساچه “در زیر آن منتشر کرد.

گویا رژیم‌های سخت قبل از مراسم خیلی به این خواننده مشهور فشار آورده بود که تصمیم گرفته بلافاصله پس از اتمام مراسم به تنهایی خود را به هات داگ کنار خیابان مهمان کند.

برای مطلع شدن از آخرین اخبار سلبریتی‌های محبوبتان در بخش دنیای غذا و نوشیدنی با ما همراه باشید و یا ایمیلتان را در باکس زیر وادر کرده و عضو خبرنامه فیدیلیو شوید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.