خانه / رستوران آگهی / تجربه طعم‌های نوستالژیک در شاندرمن خاورمیانه

تجربه طعم‌های نوستالژیک در شاندرمن خاورمیانه

برای همه کافه رستوران‌گردها که علاوه بر غذای با کیفیت و خوش طعم به نوع سرو و البته حجم و قیمت غذا اهمیت می‌دهند شاندرمن نامی آشناست.

این کافه رستوران که سابق در بلوار کشاورز واقع شده بود اینک به منطقه سعادت‌آباد تهران منتقل شده و این نقل مکان با تغییر نام رستوران به نام شاندرمن خاورمیانه و ایجاد تغییرات اساسی در طراحی و دیزاین رستوران، کیفیت غذا به دلیل نونوار شدن تجهیزات آشپزی و … همراه شده است. با مجله فیدیلیو و گزارشی از شاندرمن جدید همراه باشید.

حقیقت این است که مدیر این کافه رستوران ترجیح داده‌ شعبه مرکزی شاندرمن خاورمیانه را به بلوار دریا، خیابان موج منتقل کنند و به این ترتیب کافه رستوران سابق که با نام شاندرمن به فعالیت خود ادامه می‌دهد با کادری جدید و بدون هیچ رابطه‌ای با تیم قبلی این رستوران فعالیت می‌کند.

پس اگر قصد تجربه دوباره طعم خوب غذاهای شاندرمن واقعی را دارید حتما به شعبه جدید این رستوران در منطقه سعادت‌آباد مراجعه کنید. این رستوران قرار است همین جمعه یعنی ۱۹ خرداد ماه با حضور طرفدارانش و برخی از چهره‌های سینمایی افتتاح ‌شود.

طراحی مدرن شاندرمن خاورمیانه

بعدی قبلی
کافه رستوران شاندرمن
کافه رستوران شاندرمن خاورمیانه
کافه رستوران شاندرمن
کافه رستوران شاندرمن خاورمیانه
 کافه رستوران شاندرمن
بعدی قبلی

همانطور که گفته شد کافه رستوران شاندرمن خاورمیانه با طراحی جدید از جمعه این هفته در منطقه سعادت‌آباد آغاز به کار می‌کند. این نو شدن را علاوه بر ساختمان و طراحی داخلی، می‌توان در تجهیزات آشپزی، ظروف سرو غذا و … نیز مشاهده کرد.

این کافه رستوران از میهمانانش در طبقه همکف، بالکن و تراس پذیرایی می‌کند که طبقه همکف گنجایش ۵۴ نفر، بالکن گنجایش ۴۶ نفر و تراس گنجایش ۱۴ نفر را دارد. به این ترتیب شاندرمن خاورمیانه ظرفیت پذیرایی از ۱۱۴ نفر را دارد.
اگر اهل صرف غذا با موسیقی زنده هستید هم یک خبر خوب برایتان داریم. در این رستوران هر شب یک نوازنده حرفه‌ای پیانو برایتان هنرنمایی می‌کند. پس اگر به دنبال یک کافه رستوران شیک و در عین حال دنج هستید، پیشنهاد ما به شما  شاندرمن خاورمیانه به آدرس خیابان سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان موج است.

طعم‌های دلپذیر با حجم و کیفیت بالا

سیاست کلی این رستوران ارایه غذای ایرانی برای ناهار و غذای فرنگی برای شام است. درست مانند همان روزهای قدیم شاندرمن در بلوار کشاورز.

در این رستوران انواع کباب و خوراک مانند جوجه کباب ترش و تنوری، کباب برگ، شیشلیک، چنجه، لقمه و غذاهایی مانند شیرین‌پلو، چلو ماهیچه و … و همچنین غذاهای فرنگی مانند انواع پاستا و پنه، استیک، غذاهای دریایی، بیف‌استراگانف و… سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در میان غذاهای خوش طعم این رستوران کباب کنجه لاری، جوجه ترش و استیک را حتما امتحان کنید.

در کنار این غذاها انواع سالاد، نوشیدنی‌های طبیعی و گازدار، دسر و … در انتظار شماست.
در مورد قیمت و حجم غذا هم باید بگوییم که شاندرمن خاورمیانه نیز همانند خواستگاه قدیمی‌اش به رستورانی معروف است که حجم غذایی بالا اما با کیفیت عالی ارایه می‌کند. پس همانطور که گفته شد اگر عاشق غذای با کیفیت با قیمت مناسب و حجم زیاد و محیطی دنج و زیبا و هستید اینجا را از دست ندهید. راستی این رستوران جزو سرویس دهنده‌های کلاب نیز هست و اگر عضو فیدیلیو کلاب باشید می‌توانید از این پس در کل سال از ۱۵ درصد تخفیف ویژه این رستوران استفاده کنید.

برای دیدی منو و آدرس کافه رستوران شاندرمن اینجا کلیک کنید