خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / مشهورترین سلبریتی‌های جهان چه صبحانه ‌ای می‌خورند؟

مشهورترین سلبریتی‌های جهان چه صبحانه ‌ای می‌خورند؟

از قدیم گفتن که صبحانه مهمترین وعده غذایی در طول روز است. در باب فواید و مزایای آن هم مطالب بسیاری وجود دارد که درآینده در بخش زندگی سالم به آن خواهیم پرداخت. امروز اما در مجله فیدیلیو قصد داریم ببینیم سلبریتی‌های معروف برای مهمترین وعده غذایی خود چه برنامه‌ای دارند؟

 صبحانه ویژه «جاستین تیمبرلِیک»

صبحانه تیمبرلیکاو علاقه زیادی به ورزش و تناسب اندام دارد و به همین خاطر به صبحانه اهمیت ویژه می‌دهد. او دو صبحانه مجزا می‌خورد. اولی نوعی کیک با روغن بادام را به همراه تخم‌مرغ نیمرو شامل می‌شود.

او پس از انجام اندکی فعالیت ورزشی یک تخم‌مرغ دیگر را برای جذب پروتئین مصرف می‌کند. جاستین می‌گوید: «من بیشتر روز را کار می‌کنم. به همین خاطر باید صبحانه کامل بخورم».

«گوئینت پالترو»

صبحانه گوئینت پالترو

این بازیگر صاحب‌نام یک کتاب آشپزی ویژه دارد که از روی آن برای خود صبحانه درست می‌کند. کربوهیدارت کم، فاقد گلوتن و لبنیات، صبحانه مورد علاقه او محسوب می‌شود. می‌گوید اگر قرار باشد در یک مهمانی شام غذاهای پرچرب و پرکالری را بخورد، احساس بیماری می‌کند. او از «فرانک لیپمن» دکتر شخصی خود هم یک دستور ویژه دریافت کرده است که در آن انواع مختلف صبحانه‌های سالم آورده شده است و به همین خاطر برای این وعده غذایی برنامه کاملا مشخص دارد.

«کلویی کارداشیان»صبحانه کلویی کارداشیان

خواهر کوچک کیم کارداشیان و ستاره تلویزیون آمریکا در مصاحبه خود با نشریه People توضیح داد که غلات جزء‌ اصلی صبحانه او محسوب می‌شوند. او در این وعده غذایی یک فنجان قهوه با شیر دو درصد را هم می‌نوشد و انواع مختلف غلات صبحانه مورد علاقه او را تشکیل می‌دهد که البته، این دانه‌ها را هر روز به انواع مختلف برای خود آماده می‌کند.

«کارلی رِی جپسن»

این خواننده مشهور خالق عادات خوب برای وعده صبحانه است و در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید که بسیاری از سلبریتی‌ها از او می‌خواهند یک صبحانه سالم را به آنها پیشنهاد دهد.

او می‌گوید: «معمولا یک صبحانه ثابت را برای خودم آماده می‌کنم. ماست وانیلی با گرانولا و میوه هر روز در صبحانه من دیده می‌شود. اگر فرصت داشته باشم تخم‌مرغ آب‌پز هم به صبحانه من اضافه می‌شود».

«کِلی آزبورن»

او پس از آنکه در فاصله زمانی کوتاه به میزان زیاد وزن خود را کاهش داد، در مورد نحوه صبحانه خوردن خود با رسانه‌ها مصاحبه کرد. خانم آزبورن گفت مهم‌ترین اتفاقی که باعث شد او بتواند وزن خود را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهد این بود که صبح خود را با یک غذای سالم آغاز می‌کرد. او به نشریه SHAPE توضیح داد که این وعده غذایی سالم برای او دو عدد تخم‌مرغ به همراه پنیر کم‌چرب یا مقداری کشمش و غلات به همراه شیر کم‌چرب را شامل می‌شد.

«شکیل اونیِل»

او ستاره لیگ NBA آمریکا محسوب می‌شود و به واسطه وزن زیادی که دارد، به نظر می‌رسد روزانه مقدار زیادی کالری را مصرف کند و بیشتر از افراد عادی غذا بخورد.

شکیل این روزها به رژیم غذایی خود توجه ویژه دارد و صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی خود می‌داند. او هر روز صبح، املت سفیده تخم‌مرغ و آب پرتقال تازه دیده می‌خورد. او می‌گوید هرگز در طول زندگی خود قهوه ننوشیده است.

«بروک برک-چاروِت»

این مجری مشهور تلویزیون سال گذشته در مورد اولین وعده غذایی خود یک مقاله مفصل نوشت و سلامت پوست و بدن خود را مدیون غذای سالمی دانست که هر روز صبح می‌خورد. او به مردم توصیه کرد هرگز خوردن وعده کامل غذایی صبح‌ها را کنار نگذارند و آن را مهم‌ترین وعده غذایی بدانند. به گفته خانم بروک، مهم نیست چه ساعتی از خواب بیدار می‌شوید،‌ بلکه مهم این است که حتما صبحانه بخورید. او در مقاله خود چندین دستور سالم را ارایه کرد و البته توضیح داد مصرف آب نارگیل، انواع توت‌ها و پروتئین در این وعده غذایی مهم‌ترین اتفاقی است که باعث می‌شود در طول روز با تمام توان کار کند.

«جولین هاف»

این بازیگر مشهور تئاتر به هواداران خود توضیح داد که نوشیدن آب میوه‌های تازه در هنگام صبح راز موفقیت او محسوب می‌شود. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی او بوده و البته گریپ فروت و سفیده تخم مرغ از بخش‌های جدانشدنی آن است.

«ماریا منونس»

این مجری مشهور تلویزیون به نشریه People توضیح داد که هر روز صبح ماست یونانی و البته به جز آن انواع مختلف لبنیات را مصرف می‌کند. او می‌گوید یک صبحانه سالم لبنیات را شامل می‌شود و در کنار آن خوردن بلوبری را به هواداران خود توصیه می‌کند.

«آشلی تیسدِیل»

املت سفیده تخم‌ مرغ، میوه تازه و نان تست سبوس‌دار مواد اصلی صبحانه او را تشکیل می‌دهند. این بازیگر و خواننده مشهور می‌گوید اگر یک روز صبح غذای کامل نخورد، نمی‌تواند به خوبی به فعالیت‌های کاری خود برسد و از این رو این وعده غذایی را مهم‌ترین وعده غذایی خود می‌داند.

«شنی گرایمز»

این بازیگر مشهور آمریکایی در مصاحبه با نشریه People در مورد عادات غذایی خود صحبت کرده است. او می‌گوید اختلالات غذایی و عدم مصرف صبحانه مهم‌ترین اتفاقی است که می‌تواند سلامت بدن را به خطر بیاندازد. خانم شنی معمولا هر روز صبح خود را با قهوه، میوه تازه،‌ املت سفیده تخم مرغ و نان تست سبوس‌دار آغاز می‌کند و این وعده غذایی را مهم‌ترین عامل موفقیت خود می‌داند.

«استِیسی کِیبلر»

این بازیگر و مدل مشهور در مصاحبه خود با نشریه People توضیح داد به این نتیجه رسیده است که اگر صبحانه نخورد، نمی‌تواند روز خوبی را پیش رو داشته باشد. میوه‌های ارگانیک و سبزیجات مهم‌ترین بخش از اولین وعده غذایی او را تشکیل می‌دهند و او یک برنامه کاملا دقیق را برای هر روز صبح خود در نظر گرفته است.

 

درباره میثم لطفی