خانه / رستوران آگهی / کامتان را در شیرینی فروشی ناتلی شیرین کنید
شیرینی فروشی ناتلی

کامتان را در شیرینی فروشی ناتلی شیرین کنید

در میان قنادی های شهر تهران شیرینی فروشی ناتلی یکی از معروف‌ترین هاست. شیرینی فروشی ناتلی حدود ۸۰ سال قبل، یعنی سال ۱۳۱۴ در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد.

همزمان با جنگ جهانی دوم و در سال ۱۹۴۵ پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت و در خیابان تربیت فعلی قنادی وطن را افتتاح کرد. ناتلی در سال ۱۳۴۳ با همان نام وطن به خیابان جمهوری تهران آمد و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب روبروی لاله زار به نام قنادی ورسای تأسیس کرد.
در سال ۱۳۴۹ شیرینی فروشی ناتلی فعلی واقع در خیابان سهروردی افتتاح و هر دو قنادی وطن و ورسای به شعبه جدید انتقال داده شدند.
در سال ۱۳۸۹ هم با توجه به رشد و توسعه فعالیت ناتلی و همچنین شروع به کار نسل سوم، با تکیه بر ارزش گذاری به نام های اصیل فارسی، نام ناتالی به ناتلی که یکی از شهرهای قدیم طبرستان و همچنین استاد ابوعلی سینا است تغییر پیدا کرد.

قنادی ناتلی در حال حاضر دارای ۶ فروشگاه فعال است که ۲ فروشگاه جدید در هفته‌های آتی افتتاح می‌شود. حالا ناتلی نه تنها یک شیرینی فروشی که یک کافه قنادی معروف است که ناتلی اکسپرس هم که سرویس بیرون بر کافه قنادی است زیر مجموعه این برند خوشمزه است.

در مطلب امروز مجله فیدیلیو میهمان کافه ناتلی باشید و برای اطلاع از لیست شیرینی ها و همچنین آدرس فروشگاه ها وارد سایت فیدیلیو شوید.

آشنایی با خانواده بزرگ شیرینی فروشی ناتلی

بعدی قبلی
بعدی قبلی

تنوع بالای کیک، شیرینی، دسر، نان و… در کنار کیفیت خوب و طراحی زیبای این محصولات موجب شده است ناتلی مشتریان بسیار و همچنین پر و پا قرصی داشته باشد.

شیرینی فروشی ناتلی در حال حاضر به غیر از فروشگاه مرکزی که در خیابان سهرودی واقع شده است، فروشگاه‌های فعال دیگری در فلکه اول و سوم تهرانپارس، نیاوران، پاسداران‌ و اشرفی اصفهانی دارد که فروشگاه‌های جدیدی هم در محدوده پاسداران و پیروزی در حال بازگشایی است.

در این میان دو فروشگاه سهروردی و اشرفی دارای کافه قنادی نیز هستند که البته ناتلی در نظر دارد کافه قنادی‌هایش را گسترش دهد. علاوه بر این‌ها ناتلی اکسپرس به عنوان سرویس بیرون بر این مجموعه به تازگی فعالیت خود را اغاز کرده و نوشیدنی‌های متناسب فصول سرد و گرم سال را به دست مشتریانش در نقاط مختلف شهر می‌رساند.

از شیرینی تا شورینی در ناتلی

بعدی قبلی
شیرینی فروشی ناتلی
بعدی قبلی

در شیرینی فروشی ناتلی انواع کیک شامل کیک‌های یخچالی، عروسی، تولد، لاکچری، انواع شیرینی تر و دسر، شیرینی‌های خشک و پای در کنار مدل‌های مختلف حلوا و خرما و البته شکلات در بسته بندی مدرن عرضه می‌شود.

علاوه بر اینها، ناتلی بخش تولید نان‌های حجمی را حدود ۶ ماه راه اندازی کرده است و انواع نان حجمی از شیرمال و نان‌های مغذ دار گرفته تا سیمیت و نان‌هایی که با موادی مانند گوشت، زیتون، پنیر و… پر شده‌اند را با بالاترین کیفیت ارایه می‌دهد.

ناتلی همچنین برای مناسبت‌های خاص هم  محصولات ویژه‌ای در سبد خود دارد که می‌توان به نان و شیرینی‌های مخصوص ماه رمضان، شیرینی‌های نوروزی و … اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم در کافه قنادی ناتلی هم علاوه بر انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع شیرینی و دسر، مافین، پای و … سرو می‌شود که سرویس بیرون بر این خانواده هم این محصولات را به دست مشتریان ناتلی می رساند.

برای اطلاع از محصولات و آدرس شعبات ناتلی اینجا کلیک کنید