خانه / دسته‌بندی نشده / شکلات لینت‌‌ محبوب تمام نشدنی
شکلات لینت‌‌

شکلات لینت‌‌ محبوب تمام نشدنی

شکلات لینت‌‌برند جهانی lindt  از بهترین­ های صنعت شکلات است. طعم­ هایی که این شرکت در محصولاتش یعنی شکلات لینت‌‌ به کار می ­برد کاملا انحصاری، ترکیبی و منحصر به­ فرد است. برای مثال تجربه طعم­ هایی مثل چیلی، رزبری، فندق تفت داده شده، کیک اپرا، تیرامیسو و … را با محصولات این شرکت می­ توانید داشه باشید.

لینت به تنوع طعم اهمیت زیادی می­ دهد و تعداد محصولاتش بسیار زیاد است. به طوری که در اکثر فروشگاه­ ها قفسه­ هایی بزرگی به شکلات لینت اختصاص دارد. همینطور این شرکت تلاش زیادی برای کشف طعم ­های جدید دارد. طعم­ هایی که شاید در نگاه اول عجیب به نظر بیاید و برای تست آن نیاز به شهامت داشته باشید. مثل طعم چیلی یا شکلات 99 درصد که تقریبا یک شکلات خالص است.

همینطور شکلات­ های دست ساز لینت بسیار خاص هستند و برای هدیه دادن گزینه خوبی محسوب می ­­شوند. این شرکت در اخرین پست اینستاگرامش جمله­ ای را درباره شکلات نوشته و نظر کاربران را درباره آن جویا شده:”خوشمزه ­ترین قسمت شکلات آن تکه ­ای است که هنوز نخورده ­اید“.

آیا شما هم با این جمله موافق ­اید؟ اگر موافق هستید پس شما هم یک عاشق محسوب می­ شوید و احتمالا از شریک شدن شکلاتتان با دیگران احساس خوبی نخواهید داشت. پس با خیال راحت تا انتهای شکلات را بخورید و از خوشمزه ­ترین بخش آن لذت ببرید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.