خانه / دسته‌بندی نشده / یلدا با چالش اینستاگرامی ‌ارکیده
شب یلدا با ارکیده

یلدا با چالش اینستاگرامی ‌ارکیده

شب یلدا را با رستوران معروف ارکیده جشن بگیرید و با شرکت در چالش اینستاگرامی‌ این رستوران معروف شانس برنده شدن جایزه‌های ویژه این رستوران را دو چندان کنید. با ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو  در بخش سوشیال‌بار  همراه ما باشید تا با چالش اینستاگرامی رستوران معروف ارکیده بیشتر آشنا شوید.

چند سالی می‌شود که جشن شب یلدای ما ایرانی‌ها از زیر کرسی‌های خانه مادر بزرگ‌هایمان به رستوران‌های مختلف شهر منتقل شده است. آن گونه که به ما گفته بودند قدیم‌ها شب چله‌ها حال و هوای دیگری داشته اند. می‌گفتند سال‌ها پیش خانواده‌های ایرانی شب یلدا را در کنار هم جشن می‌گرفتند و با رفتن به منزل مادربزرگ‌ها و پدر بزرگ‌هایشان سعی می‌کردند طولانی ترین شب سال را در کنار هم به صبح برسانند. آن گونه که بزرگ تر‌ها تعریف می‌کنند شب یلدا‌های آن زمان‌ها خبری از موبایل و تبلت و پلت فرم‌های دیگر نبود. اما در عوض حافظ بود و فال معروفش و شاخه نباتش.

قدیما خانه‌ها دستگاه‌های پیشرفته گرماساز نداشتند که خانه‌هایشان را در آن زمستان‌های سخت که می‌گفتند برف تا نوک زانوها بالا می‌آمد گرم کنند. اما در عوض دل‌هایشان به هم گرم بود. علاوه بر این چه کسی را پیدا می‌کنید که در زیر کرسی‌های گرم خانه مادربزرگ با آن همه داستان‌های قشنگ و خوراکی‌های رنگارنگ سرما را فراموش نکند؟ خلاصه ما که ندیدیم اما می‌گفتند قدیما یک یلدا خانمی‌ بوده که با شب طولانیش همه را از دوست و دشمن در کنار هم جمع می‌کرده و طولانی ترین شب سال را برایشان رویایی و زیبا می‌کرده است.

اما به مرور زمان با پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی اگرچه امروزه انجام بسیاری امور به راحتی و در عرض چند دقیقه ممکن شده است اما دل مشغولی‌ها آن چنان زیاد شده اند که دیگر کم تر کسی یاد شب چله و یلدای قشنگش می‌افتد.آن‌ها هم که هنوز آن را به یاد دارند و تصمیم به حفاظت از این رسم قشنگ چندین و چند هزار ساله دارند هنوز به پاس این جشن به خانه پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌هایشان می‌روند اما با تلفن‌های همراهشان. به نظرم تنها کسانی که امروزه شب چله را تنها برگزار می‌کنند فقط همان پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان هستند که هنوز موبایل و تبلتی ندارند که خود را با آن سرگرم کنند.

در این میان خیلی‌ها هم چند سالی می‌شود که یلداهایشان را به همراه خانواده‌ها در رستوران‌های مختلف شهر برگزار می‌کنند. البته رستوران‌ها هم از قافله عقب نمانده اند و با برنامه‌های متنوع و ویژه ای که برای شب چله تدارک دیده اند سعی در جذب هرچه بیشتر مشتری‌ها در این طولانی ترین شب سال دارند.

یلدا با ارکیده

شب یلدا با رستوران خوشمزه ارکیده

یکی از رستوران‌های معروف که امسال هم به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و ویژه ای برای جشن بزرگ شب چله در نظر گرفته است رستوران ارکیده است. این رستوران با غذاهای خوشمزه و سرویس عالی و برنامه‌های ویژه ای که به همین مناسبت تدارک دیده است از طرفداران خود دعوت کرده که شب یلدا را به همراه خانواده‌هایشان در این رستوران معروف بگذرانند و از برنامه‌های متنوع این رستوران لذت ببرند. البته این تمام ماجرا نیست. این رستوران معروف یک چالش اینستاگرامی ‌هم ترتیب داده و جوایزی هم برای برندگان خوش شانس این چالش در نظر گرفته است.

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ این رستوران خوشمزه منتشر شده است از طرفداران رستوران ارکیده خواسته شده با شرکت در چالش اینستاگرامی ‌ارکیده شانس خود را برای برنده شدن در جوایز خوشمزه این رستوران بالا ببرند. نحوه شرکت در این چالش هم بسیار ساده است. فقط کافیست در کامنت‌های یلدایی صفحه اینستاگرام رستوران ارکیده با دو کلمه یلدا و ارکیده یک هشتگ زیبا بسازید و با لایک کردن پست‌ها و تگ کردن دوستان خود شانس خودتان و آن‌ها را برای برنده شدن در این مسابقه به عنوان مهمان افتخاری رستوران افزایش دهید.

البته در قوانین شرکت در این چالش تاکید شده که در این هشتگ‌ها نباید از آندرلاین و یا فاصله استفاده کنید. جوایز این چالش هم به گفته اینستاگرام رسمی ‌رستوران ارکیده سه عدد بن ۳۰۰ هزار تومانی استفاده از این رستوران خوشمزه و برای سه نفر در نظر گرفته شده است. به هر حال اگر شما هم از علاقمندان به این رستوران مشهور هستید و دوست دارید در این چالش اینستاگرامی‌ شرکت کنید باید عجله کنید. فقط تا پایان روز ۳۰ آذر ماه فرصت دارید در این مسابقه شرکت کنید و شانس خود را برای حضور در این مجموعه به عنوان مهمان افتخاری افزایش دهید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.