خانه / کافه و رستوران / کافه محبوب من / سیم کافه یک کافه‌ پر از سرگرمی

سیم کافه یک کافه‌ پر از سرگرمی

این روزها هر کدام از کافه‌ها و رستوران‌های تهران بر جذب بیشتر مشتری در بازار رقابتی همکاران خود راه و روش های متفاوتی برای خود انتخاب کرده اند. یکی غذاهای خاص و سبک خودش را دارد، دیگری دکوراسیونی عجیب و غریب. و یکی هم با برپایی برنامه و ایونت‌های ویژه سعی دارد تا کافه خود را به پاتوقی برای افرادی با علاقه‌مندی‌های مشترک تبدیل کند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا شما را با سیم کافه، کافه‌ای با کلی برنامه خاص آشنا کنیم.

سیم کافه

سیم کافه در انتهای یک پاساژ در بلوار کشاورز قرار دارد و چون پنجره‌ای رو به بیرون ندارد فرقی ندارد که روز به آنجا بروید یا شب. تقریبا همیشه از لحاظ نورپردازی و حال و هوا یک جور است. به محض ورود اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند وجود یک عدد پیکان قراضه له شده است که بصورت یک مکعب درآمده و بعنوان یک میز دکوری از آن استفاده می‌کند که خاص سیم کافه است.

یک سری میز و صندلی یک دست هم در کناره دیوار قرار دارد و حال و هوایش بیشتر مناسب دانشجویان هنر و سینما و کتاب بازان و … است تا بنشینند و ساعت ها در مورد فیلم و موسیقی و آثار هنری با هم بحث کنند. سالن «L» مانندی دارد و به سمت بار کافه که بروید مدل میز و صندلی تغییر می‌کند و فضای خودمانی تری به خود می‌گیرد. میز و صندلی هایی چوبی و با بالشتک ها و کوسن های کوچک که خوراک لم دادن هستند.

پروژکتور و پرده بزرگی دارند و اکثر مسابقات فوتبال مهم در سیم کافه پخش می‌شود. اگر در زمان پخش فوتبال آنجا باشید فکر می‌کنید دسته جمعی به خانه یکی از دوستان رفته‌اید، همان حال و هوا و همان کل کل‌ها و شوخی و خنده ها. اینجا بیش‌تر جمع رفاقتی و دوستانه است تا خشک و رسمی.

اگر فوتبال نباشد این جمع مشغول بازی هستند. در سیم کافه کلی بازی وجود دارد تا علاوه بر معاشرت با دوستان سرتان نیز گرم باشد. همچنین بستری هم هست برای مسابقات مافیا و دیگر بازی‌های گروهی مانند «منوپولی». طبعتا این بازی‌های گروهی بی سرو صدا هم نمی‌شوند. درست است که سیم کافه، کافه دنجی است اما ممکن است گاهی هم سرو صدا آنقدر بالا برود که صدا به صدا هم نرسد.

منو بعلاوه یک

چرا می‌پسندم

دنج و خودمانی

برخورد گرم و صمیمی

برگزاری کلی برنامه و بازی

سیم کافه چند سالی قدمت دارد و حدود ۶ ماهی می‌شود که با مدیریت جدید و تغییراتی کوچک در دکوراسیون به فعالیت خود ادامه می‌دهد. تیم جدید سعی کرده است تا این کافه را به پاتوقی برای افرادی با دغدغه‌های مشترک تبدیل کند که باتوجه به تعدد برنامه‌ها و رضایت مشتریان در این کار هم موفق بوده است.

در سیم کافه تقریبا برای اکثر روزهای هفته برنامه‌ای خاص دارند. مثلا چهارشنبه‌ها از ساعت ۶ تا ۹ شب مسابقات مافیا برگزار می‌کنند و یکشنبه‌ها هم محل کتاب خوانی و پاتوق کتاب بازها می‌شود. جمعه‌ها هم معمولا برنامه استندآپ کمدی و یا گردهمایی گروه‌های خاص، مثلا منجمان آماتور یا سفرگردها و … می‌شود. شرکت در اکثر برنامه های ویژه نیاز به رزرو دارد و معمولا هم هزینه ای بابت این رزرو از شما گرفته نمی‌شود.

منوی سیم کافه برای یک کافه خوب، قابل قبول و استاندارد است. اینجا قهوه‌های خوبی دارد و اکثر آیتم ها هم با کیفیت قابل قبولی سرو می‌شود. قیمت ها هم بسیار معقول و مناسب است. در منوی سیم کافه جلوی برخی از گزینه علاوه بر قیمت یک ۱+ هم درج شده است. یعنی علاوه بر مبلغ درج شده هزار تومان نیز اضافه اخذ می ود که آن هزار تومان صرف امور خیریه می‌شود. اگر سوالی در این زمینه داشته باشید می‌توانید از سیم کافه‌ای‌ها اطلاعات بیشتری بگیرید.

اینجا نوشیدنی و ساندویچ‌های خوب و تازه‌ای تهیه می‌شود. چای هم در لیوان بزرگ با کیک‌های کوچک و نبات سرو می‌شود که در فصل سرما بسیار دلچسب است. سرویس ماءالشعیر با چیپس و بادام زمینی هم همراه بادیدن فوتبال و مسابقات ورزشی در سیم کافه خیلی مزه می‌دهد. در کل منوی اقتصادی و قابل قبولی دارند و شما را از خود راضی نگه می‌دارند.

سیم کافه پاتوقی برای همه

چرا نمی‌پسندم

صدای بلند در زمان بازی و پخش فوتبال

تهویه نامناسب و وجود دود سیگار

فرقی که سیم کافه با بسیاری دیگر از کافه های سطح شهر دارد فضا و حس و حال رفاقت میان سیم کافه‌ای‌ها و مشتریان است.پس تعجب نکنید اگر آن‌ها سفارشی نداشته باشند بیایند و در کنار دوستان و مشتریان بنشینند و با آن‌ها چای و قهوه‌ای بنوشند و گپ بزنند.

قیمت اقتصادی و کیفیت مقبول را بگذارید در کنار برنامه‌های روزانه‌ای که در سیم کافه برگزار می‌شود. این کافه هم پتانسیل این را دارد که به پاتوق شما و دوستانتان تبدیل شود و هم ارزش این را دارد که برای دیدن برنامه‌هایی مانند استندآپ کمدی و کتاب خوانی سری به آن بزنید.

پس حتما اگر وقت کردید سری به آن بزنید. بخصوص در این ایام که آغاز فصل بهار است و بلوار کشاورز حال و هوا و رنگ و بوی دیگری دارد.

برای دیدن منو و آدرس سیم کافه اینجا کلیک کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.