خانه / دسته‌بندی نشده / سوسیس ژاپنی کاله و شعار شاهکاری به اندازه بند انگشت

سوسیس ژاپنی کاله و شعار شاهکاری به اندازه بند انگشت

سوسیس ژاپنی کاله

شرکت کاله از برند‌های بین المللی ایران است که از ابتدا در شهر آمل فعالیتش‌ را با تولید محصولات لبنی آغاز کرد. به تدریج و با گسترش این کارخانه، محصولات تنوع بیشتری پیدا کردند و فرآورده‌های غذایی گوشتی هم به چرخه تولیدشان وارد شد.

ویژگی مثبت این برند نوآوری در محصولات است. ترکیب طعم‌ها و مزه‌ها برای رسیدن به یک کشف جدید و همراه شدن با محصولاتی است که در جهان تولید می‌شود.

پنیر بازی با کاله

در بازار ایران کاله تنها برندی است که انواع مختلف پنیر را تولید می‌کند. پنیرهایی که پروسه تولید آن‌ها متفاوت است. هر کدام از چند روز تا چند هفته طول می‌کشد که آماده شوند. پنیرهایی که در جهان شناخته شده‌اند و در انواع غذاهای معروف از آن‌ها استفاده می‌شود.

پنیرهایی مثل گودا، پارمزان، بلوچیز، پستو و … که اولین بار توسط این شرکت تولید شد و نیاز مصرف کنندگان را تامین کرد تا دیگر برای تهیه یک پنیر خاص خارجی به زحمت نیوفتند.

محصولات گوشتی کاله هم تنوع زیادی نسبت به برندهای دیگر دارد. یکی از این محصولات سوسیس انگشتی یا سوسیس ژاپنی کاله است که بخاطر اندازه کوچک آن در تهیه انواع فینگرفود و حتی پیتزا و ساندویچ کاربرد دارد. این کوچک دوست داشتنی به صورت سرخ شده طعم خیلی خوبی دارد. تا اندازه ای که صفحه رسمی اینستاگرام کاله پستی را به آن اختصاص داده و این چنین نوشته:

“گاهی یک قطعه کوچک به بزرگی شاهکاری هنری است”

این قطعه کوچک اگر با کمی پنیر و در ترکیب پیتزا به کار برده شود هم شاهکاری می‌سازد فراموش نشدنی. قطعه کوچکی که جای بزرگی در قلب شکموها دارد و با اندازه بندانگشتی‌اش همه را عاشق خود کرده است.

 

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.