خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / تخفیف در تخفیف با همکاری دلیون و فیدیلیو کلاب

تخفیف در تخفیف با همکاری دلیون و فیدیلیو کلاب

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر ۲ هزار تومان خرید ۳ امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود.

سفارش آنلاین صبحانه فردا با تخفیف از دلیون

سفارش آنلاین از رستوران‌ها که به تازگی با اپلیکیشن‌های مختلف فراهم شده تجربه هیجان انگیزی است که اگر با تخفیف و پشتیبانی لحظه‌ای هم همراه باشد تبدیل به یک خاطره خوب می‌شود. اما در بین تمام اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین، دلیون با محوریت صبحانه، میان وعده و سالاد خود را از سایر رستوران‌ها جدا کرده. تمامی محصولات در آشپزخانه دلیون آماده می‌شوند و با پیگیری تیم پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان بدون هزینه حمل به دست مشتری‌ها می‌رسد.

حالا این مجموعه با همکاری فیدیلیو کلاب تخفیف 20 درصدی تا 14 فروردین برای مشترکانش در نظر گرفته. همچنین بسته‌های ویژه خانواده را در این ایام تدارک دیده است تا در کنار اعضای خانواده صبحانه‌ای متفاوت نوش جان کنید.

سفارش آنلاین صبحانه دلیون

صبحانه‌های دلیون از انواع کرپ و کروسان، املت، پارفه، پنکیک و صبحانه انگلیسی تشکیل شده است. در کنار آن انواع نوشیدنی مثل قهوه، شیرکاکائو و ابمیوه‌های طبیعی سرو می‌شود. بسته‌های خانواده دلیون که مخصوص ایام نوروز است ترکیبی از این صبحانه‌ها را شامل می‌شود و همچنین روی کل بسته تخفیف خورده است. برای مثال بسته‌ای به ارزش 58 هزارتومان و شامل املت اسپانیایی، کرپ نوتلا، پارافه، آب پرتقال و قهوه به قیمت 39 هزارتومان عرضه می‌شود.

حالا اگر عضو فیدیلیو کلاب باشید هم این بسته را با 20 درصد تخفیف تحویل می‌گیرید و به این ترتیب از تخفیف در تخفیف با همکاری دلیون و فیدیلیو کلاب بهره‌مند می‌شوید.

البته تخفیف 20 درصدی فقط برای صبحانه نیست و شامل سالاد‌ها و ساندویچ‌ها هم می‌شود.

برای سفارش آنلاین از دلیون اینجا را کلیک کنید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.