خانه / دسته‌بندی نشده / آتش بازی با ساندویچ‌های آتشین برگر کینگ
ساندویچ مرغ سوخاری تند

آتش بازی با ساندویچ‌های آتشین برگر کینگ

ساندویچ مرغ سوخاری تند برگرکینگ پس از سال‌ها انتظار به منوی این رستوران زنجیره‌ای بازگشته‌است. برگرکینگ با افزودن ساندویچ مرغ سوخاری تند به آیتم‌های این رستوران معروف منوی رستوران را با چاشنی فلفلی آمیخته کرده‌است. نوع تند ساندویچ مرغ سوخاری حاوی فیله گوشت سفید است که با ادویه‌جات قوی و تند طعم‌دار شده‌است. این ساندویچ‌های تند نیز مانند نوع ساده آن با کاهو، گوجه‌فرنگی و سس مایونز ترکیب شده‌اند و با نان سیب‌زمینی تست‌شده سرو می‌شود.

در ادامه این مطلب در سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با ساندویچ مرغ سوخاری تند و جدید برگرکینگ بیشتر آشنا شوید.

a hot new flame. try the new spicy crispy chicken sandwich.

A post shared by Burger King (@burgerking) on

ساندویچ مرغ سوخاری آتشین

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی برگرکینگ منتشر شده است مژده ارائه ساندویچ‌های مرغ سوخاری تند این برند مشهور به اطلاع طرفداران برگرکینگ رسانده شده است. در این پست این‌گونه نوشته شده:

 یک طعم داغ جدید. ساندویج مرغ سوخاری تند برگرکینگ را هم‌اکنون امتحان کنید.

طرفداران این برند خوشمزه می‌توانند از هم‌اکنون این ساندویج تند پرطرفدار را با قیمت ۴٫۵۹ دلار برای مدتی محدود در تمامی شعبه‌های برگرکینگ در سراسر جهان تهیه کنند. البته این تمام ماجرا نیست. ساندویج مرغ سوخاری تند برگرکینگ نیز مانند نوع معمولی و ووپربرگر در بخش پیشنهادهای ویژه ۲ عدد ساندویج فقط به قیمت ۶ دلار قرار دارند. این به آن معنا است که مشتریان برگر کینگ در ازای خرید دو ساندویچ مرغ سوخاری تند یا معمولی و یا ووپربرگر به جای پرداخت ۹٫۲۰ دلار  فقط ۶ دلار پرداخت می‌کنند.

از آخرین باری که طرفداران برگرکینگ شاهد حضور مرغ سوخاری تند در منوی این رستوران‌های زنجیره‌ای بوده‌اند مدت زیادی می‌گذرد. در واقع این ساندویج‌های تند آخرین بار در سال ۲۰۱۴ توسط برگرکینگ ارائه شدند. با این تفاسیر احتمالا طرفداران برگرکینگ اکنون با مشاهده این پیشنهاد از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجند.

ارزش تغذیه‌ای

  • کالری: ۷۰۰
  • چربی ۴۲ گرم ( چربی اشباع ۷ گرم)
  • کربوهیدرات: ۵۷ گرم (قند: ۸ گرم)
  • پروتئین: ۲۵ گرم

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.