خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / ساندرا بولاک و فروشگاه چند منظوره والتون
ساندرا بولاک

ساندرا بولاک و فروشگاه چند منظوره والتون

ساندرا بولاک هنرپیشه معروف هالیوودی که در سال ۲۰۰۷ در رده ۱۴ نفر از ثروتمندترین اشخاص نامدار زن جهان قرار گرفته است در کنار حرفه بازیگری فروشگاه چند منظوره خود را نیز اداره ‌‌‌می‌کند.

با وجودی که او در سال ۲۰۱۵ رستوران معروف خود را بست اما هنوز این فروشگاه چند منظوره که شامل بخش‌هایی مانند نانوایی و قنادی بین‌المللی، هدیه‌های نفیس ، کافی شاپ، گل فروشی و کیترینگ است را اداره ‌‌‌می‌کند.

این فروشگاه که درخیابان معروف ششم شهر آستین تگزاس قرار دارد با منوی خوانای خود انواع مختلفی از بیسکویت، میگوی سوخاری و البته کیک‌های عسلی به عنوان دسر را سرو ‌‌‌می‌کند.

البته نکته جالب این جاست که جز یک عکس نصفه و نیمه هیچ تبلیغ یا فیلمی دال بر حضور بولاک در این فروشگاه وجود ندارد. بر اساس اخبار جسته و گریخته‌ای که از این رستوران در سایت‌های خبری و منابع مختلف پیدا کردیم متوجه شدیم این ستاره معروف در نهایت تواضع دوست ندارد از نام و شهرت خود جهت جلب مشتری استفاده کند.

به گونه ای که حتی در سایت این رستوران نیز نامی از او برده نشده است. تنها عکس‌هایی که از ساندار بولاک و فروشگاه والتون موجود است به عکس‌هایی بر می‌گردد که پاپاراتزی‌ها از او در حالی گرفتند که کیسه تبلیغاتی خرید این فروشگاه را بر دست دارد.

فروشگاه چند منظوره والتون ساندرا بولاک

فروشگاه والتون ساندرا بولاک که به سبب داشتن نان‌های تازه، ساندویچ‌های ویژه و شیرینی‌های سنتی خود شهره عام و خاص است، در یک ساختمان قدیمی واقع شده است.

به علاوه در این رستوران طیف وسیعی از هدیه های خاص و انواع مختلفی از گل های تازه رنگی و ساکولنت ‌‌‌ها‌‌یافت ‌‌‌می‌شود.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

این فروشگاه که در تمامی ساعات روز پذیرای مشتریان خود است با منوی وسیعی از انواع تخم مرغ های تازه محلی و بیسکویت های ترد، انواع سوپ، ساندویچ های ویژه با گوشت ارگانیک که روزانه در محل رستوران تهیه ‌‌‌می‌شوند، سالاد های خوشمزه و انواع غذاهای روزانه که هر روز تغییر ‌‌‌می‌کنند از مهمانان خود پذیرایی ‌‌‌می‌کند. همچنین بشقاب‌های خوشمزه پنیر و انواع نوشیدنی‌ها‌‌ از دیگر اجزای منو برای عصرانه در این فروشگاه است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

در بخش PRIDE & JOY این فروشگاه دسرهای بسیار خوشمزه ای عرضه ‌‌‌می‌شوند که روزانه با دقت بسیاری توسط سرآشپز حرفه ای این گروه تهیه ‌‌‌می‌شوند. موارد خاص در منوی این کافی شاپ عبارتند از: تخم مرغ های طلایی، کیک زرد جوز هندی که در کره آب شده خوابانده ‌‌‌می‌شود و به طرز وسوسه انگیزی با شکر دارچینی روکش ‌‌‌می‌شود، شیرینی های ماکارون پاریسی، شکلات های قلبی بدون آرد و شکلات های تلخ بسیار لطیف.

انتقال به آستون

بعدی قبلی
بعدی قبلی

فروشگاه والتون در سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را به عنوان گل فروشی و پرورش گل آغاز کرده است و در حدود ۴۰ سال به عنوان گنجینه‌ای گران بها در شهر وست لیک هیلز قرار داشت. در سال ۲۰۰۹ والتون به آستین منتقل شد جایی که قنادی‌ها و اغذیه فروشی‌های لوکس پذیرای عده زیادی از طرفدارانشان بودند.

در مجموع والتون مکانی ایده آل برای سفارش بشقاب‌های ویژه، انتخاب خاص‌ترین هدیه برای یک دوست و یا انتخاب تازه‌ترین گل‌ها‌‌ است. همچنین این فروشگاه معروف گواهینامه عالی ترین از دیدگاه مشتریان را در سایت تریپ ادوایزر از آن خود کرده است.

برای مطلع شدن از خبرهای به روز آشپزی از افراد مشهور دنیا در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.