خانه / دسته‌بندی نشده / ریسز، طعم کدویی شکلات هالووین

ریسز، طعم کدویی شکلات هالووین

شکلات هالووین یک عضو ناگسستنی از جشن هالووین است. مطابق سنت‌ها‌ی قدیمی هر ساله در شب هالووین که نهم آبان ماه برابر با ۳۱ اکتبر است، کودکان با لباس‌ها‌ی مبدل زنگ منزل همسایه‌ها‌ و دیگر اهالی محله را می‌زنند تا سبدهای خود را از شکلات و آب نبات و … پر کنند. در این شب همه خانواده‌ها‌ برای ورود احتمالی بچه‌ها‌ با روی خوش و لب خندان آماده هستند چرا که می‌دانند همین که آفتاب غروب کند بچه‌ها‌ی محله در گروه‌ها‌ی مختلف در خانه را از پاشنه در می‌آورند.

این رسم دیرینه موقعیت خوبی را برای برندهای مختلف شکلات و … ایجاد کرده تا با پیشنهادهای مبتکرانه و خوشمزه خود گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. در ادامه این مطلب از بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید.

شکلات هالووین- ریسز کدویی

 شکلات هالووین با طعم کدو

یکی از این برندهای معروف ریسز است که امسال هم طبق رسم سال‌ها‌ی پیشین محصولات خوشمزه و شکلات هالووین خود را روانه به بازار کرده است. در پستی که در چند روز گذشته در صفحه رسمی این برند قرار داده شد نوشته شده:

منتظر چه هستید؟ ریسزهای کدویی هم اکنون در فروشگاه‌ها‌ منتظر شما هستند.

این پست ریسز با هشتگ‌ها‌ی #Halloween ,#Perfect Combination, # SorryNoSorry در صفحه اینستاگرام رسمی این شرکت به چشم می‌خورد.

شکلات‌ها‌ی کدویی مخصوص هالووین ریسز که قابلیت حکاکی شکل مورد نظر مصرف کننده را نیز دارند از چندی پیش از هالووین راه خود را به فروشگاه‌ها‌ باز کرده اند و در اختیار عموم قرار گرفته اند.

شکلات هالوین ریسز مانند همیشه ترکیبی از شیر و کره بادام زمینی است فقط با این تفاوت که با طعم مضاعف کدو آمیخته شده است و مانند هر سال هواداران خود را در صف دارد.

محصولات مخصوص هالووین اغلب به مدتی محدود و فقط در محدوده زمانی هالووین در اختیار فروشگاه‌ها‌‌ قرار می‌گیرند و ریسز نیز از این امر مستثنی نیست. گرچه شاید از نظر ما ترکیب طعم شکلات شیری و کدو کمی عجیب و نا آشنا به نظر می‌رسد اما بعید می‌دانم این شکلات هالوین طعم بدی داشته باشد. با نگاهی اجمالی به پست‌ها‌ی عمومی در زیر این مطلب به آسانی می‌توان دریافت که طرفداران این طعم کدویی پس از یک سال انتظار چگونه تشنه یک گاز از این شکلات جادویی شده اند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.