خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / ۱۱۱ نوع پنیر مختلف در یک پیتزای لذیذ
111 نوع پنیر پیتزا

۱۱۱ نوع پنیر مختلف در یک پیتزای لذیذ

پنیر پیتزا بدون تردید یکی از مهم‌ترین موارد در تهیه یک پیتزای خوشمزه است. در واقع بهتر است بگوییم خوشمزه‌ترین پیتزاها توسط تنوع پنیرهای پیتزای موجود در آن‌ها تهیه می‌شوند. حالا تصور کنید در یک پیتزا ۱۱۱ نوع پنیر مختلف به کار رفته باشد. بی‌شک تصورش هم می‌تواند آب از لب و لوچه هر شنونده‌ای به راه بیاندازد. در ادامه این مطلب در دنیای غذا و نوشیدنی از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با این پیتزای پنیری خوشمزه بیشتر آشنا شوید.

پنیر پیتزا

 

رکورد گینس با پنیر پیتزا

فقط یک نیم نگاه به این پیتزای پنیری برای طرفداران پنیر کافی است تا به سمت آن هجوم ببرند. به خصوص اگر بدانند که در این پیتزا ۱۱۱ نوع پنیر مختلف به کار رفته است. این غذای وسوسه آمیز به عنوان پیتزایی با متنوع‌ترین انواع پنیرها، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت رسانده است.

این پیتزا حاوی ۲۸۸٫۶ گرم پنیر است. اما به سبب این که خمیر پایه آن فقط چند سانتی‌متر از پیتزاهای معمولی ضخیم‌تر است، از هر نوع پنیر فقط ۲٫۶ گرم در آن وجود دارد. محتواهای آب‌شده روی پیتزا حاوی ترکیبی از پنیرهای کلاسیک و خاص از جمله پنیر موزارلا، امنتال، لستر قرمز، کمته و … است.

پنیر پیتزای مشهور

آشپز پیتزای مشهور گینس

پیتزای پنیری مشهور گینس توسط سرآشپز مشهور آمریکایی به مناسبت رویدادی که توسط Pizza.de (یک رستوران ایتالیایی در برلین آلمان) برنامه‌ریزی شده بود به طبخ رسید. به گزارش گینس لنا کولمن قاضی رکوردهای گینس به همکاری یک کارشناس حرفه‌ای پنیر مسئولیت تایید این رکورد را بر عهده داشته است. بر اساس گزارشات پس از تایید و ثبت این رکورد توسط قاضی گینس، پیتزای معروف به همراه ۹ پیتزای پنیری دیگر که برای این رویداد آماده شده بودند برش داده شده و در اختیار مهمانان این رویداد قرار گرفتند.

رکورد گینس با پنیر پیتزا

مارتینا لوسر یکی از متخصصان محصولات لبنی یکی از افراد خوش‌شانسی بود که توانست این پیتزا را امتحان کند. او می‌گوید پیتزای پنیری معروف بسیار ترد و پنیری بود و هر تکه از آن طعم متفاوتی داشت. نیکولای ابروساو مدیرکل Pizza.de پس از کسب این موفقیت اظهار داشته است:

Pizza.de در حدود ۱۰ سال است که به علاقمندان به فست فود در آلمان پیتزا تحویل می‌دهد. ما به خوبی می‌دانیم از چه نوعی از پیتزا استقبال و قدردانی بیشتری می‌شود. با این رکورد تازه ما مرزهای سنتی را شکستیم و تنوع را به سطح بالاتری کشاندیم. ما به همه نشان دادیم که یک پیتزا می‌تواند چه طعم خارق‌العاده‌ای داشته باشد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.