خانه / تاپ / رویدادهای خوشمزه جهانی در سالی که گذشت
رویدادهای خوشمزه جهانی

رویدادهای خوشمزه جهانی در سالی که گذشت

رویدادهای خوشمزه جهانی همیشه مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان قرار دارند. به خصوص اگر این رویدادهای جهانی مربوط به سلبریتی‌های مورد علاقه افراد باشند. در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید تا با برخی رویدادهای جهانی خوشمزه در سال گذشته بیشتر آشنا شوید.

آنجلینا جولی و رویدادهای خوشمزه جهانی

آنجلینا جولی

اگر تا کنون تصور می‌کردید علاقه فرزندان آنجلینا جولی به خوردن حشرات یک انتخاب اجباری از طرف مادرشان بوده است سخت در اشتباهید. حضور آنجلینا جولی به همراه فرزندانش در کامبوجیا مهر تاییدی بر واقعیت عشق خودخواسته فرزندان جولی به عقرب‌ها، رتیل‌ها و جیرجیرک‌ها بود. جولی در مصاحبه‌ای که با شبکه خبری بی بی سی در این مورد داشت گفته :

بعد از این سفر بهتر یادگرفتم که این حشرات را چگونه بپزم. کمی ادویه بیشتر و یک مقدار سس بیشتر تمام چیزی است که نیاز دارم.

احتمالا آنجلینا درصدد است از این پس برای فرزندانش چیپس حشرات به عنوان اسنک عصرانه درست کند. خب به هر حال علاقه اشخاص به خوراکی ها یک انتخاب کاملا شخصی است. گویا جولی و فرزندانش هم در این باره حشرات را ترجیح داده‌اند. شاید روزی برسد که من و شما هم وادار به خوردن این موجودات شویم. خدا را چه دیدید؟

ترامپ و رویدادهای خوشمزه جهانی

ترامپ در اوج رویدادهای خوشمزه جهانی 

اگرچه رستوران‌های منتخب و مورد علاقه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا همیشه بهترین نیستند اما غذاهای آمریکایی مورد علاقه او از رییس جمهور یک شهروند تمام عیار و نمونه کامل یک شهروند آمریکایی ساخته است که از رژیم اصیل آمریکایی پیروی می کند. آخرین سفر آقای رییس جمهور به مناطق آسیایی و غذاهایی که در آن جا توسط او صرف شدند همه گویای صحت این خبر هستند. از انتخاب همبرگر به جای سوشی در ژاپن گرفته تا تبدیل منوی خوش آمد گویی رستورانی در کره جنوبی به ماهی حلوای گریل شده و کباب دنده و کیک شکلاتی سه طبقه.

خب به هر حال رییس جمهور آمریکا هستند. چه لزومی دارد که غذاهای آسیایی بخورد؟

هری پاتر و رویدادهای خوشمزه جهانی

شیفتگان هری پاتر 

تعداد دفعات ورود نقش‌های مختلف هری پاتر به دنیای غذا و نوشیدنی‌ها از حساب و کتاب‌ها خارج شده است. اما برخی از این نقش‌ها و صحنه‌ها عبارتند از : نوشیدنی‌های کره‌ای که به عنوان بهترین کلکسیون سال شناخته شدند، کمدین‌های مضحک که به نوعی با شخصیت‌های استارباکس ترکیب شدند، ویلیام سونوما با خط تولید پیش بندها و ابزار آشپزی خود، و به جز همه این‌ها تم هری پاتر در اتاق‌های هتل‌ها، نوشیدنی‌ها، و منوی هالووین و بسیاری موارد دیگر هم هستند. به نظرم برای کتابی که بیش از یک دهه قبل نوشته شده کافی است.

شیک شک و رویدادهای خوشمزه جهانی

شیک شک

اخبار شیک شک تیتر خبرهای ان بی سی در سال ۲۰۱۷ بود. شیک شک در سپتامبر سال ۲۰۱۷ در ۴ شعبه خود محصول Will & Grace خود را مجددا ارائه کرد.

جنگ ستارگان و رویدادهای خوشمزه جهانی

دیزنی لند در رویدادهای خوشمزه جهانی 

مادامی که جامعه علمی تخیلی  از جنگ ستارگان و ستاره های آن سیر نشده است، جای تعجبی ندارد که دیزنی لند هم دوباره شمشیر کماندویی خوشمزه خود با تم جنگ ستارگان را  به مدت محدود ارائه داده است. این شمشیرها که در دو رنگ آبی و قرمز ارائه شدند در همان مدت زمان کوتاه جنگ وسیعی در اینستاگرام دیزنی‌لند بین طرفداران خود بر پا کردند. به هر حال این هم از عواقب اعتیاد به گلوکز است.

تیفانی و رویدادهای خوشمزه جهانی

رستوران جعبه آبی تیفانی 

بالاخره برند معروف تیفانی هم با کافی شاپ جعبه آبی که چندی پیش بازگشایی کرده است، به دنیای غذا و نوشیدنی وارد شد. البته بد نیست بدانید صبحانه های این برند مشهور اصلا ارزان نیستند. در واقع از ۲۴ دلار شروع می شوند و تا ۴۹ دلار هم بالا می روند و این رقمی است که طرفداران این برند مشهور برای صرف یک چای ساده می پردازند. به هر حال طرفدار یک برند لوکس بودن هم بهایی دارد.

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.