خانه / تاپ / ۸ روش جذاب و بامزه برای سرو سوپ داغ!

۸ روش جذاب و بامزه برای سرو سوپ داغ!

سوپ‌ها یک همراه همیشگی در مهمانی‌های ما هستند. از طرفی هر ساله با نزدیک شدن فصل سرما بسیاری از مردم به سمت پخت آن می‌روند. اما سوپ یک غذای سالم، سریع و دوست داشتنی برای همه فصول است. مخصوصا به عنوان پیش‌غذا در مهمانی‌ها یا یک وعده غذای ساده در دورهمی‌های بعدظهر با دوستان؛ بیشتر بخوانید: ۴ پیش غذای ساده و سریع برای مهمانی‌ حتی زمانی که قصد داریم در رستوران غذا بخوریم، سوپ یک پیشنهاد عالی برای رژیم‌های غذایی ویژه است. به نظر شما کدام رستوران تهران خوشمزه‌ترین و بهترین سوپ را دارد؟  انواع سوپ مثل سوپ گوجه، سوپ قارچ، سوپ پیاز، سوپ جو و صدها نوع دیگر از آن وجود دارد. بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع سوپ‌های خوشمزه      

پس چرا با وجود این همه دلیل خود را به یک کاسه معمولی سوپ محدود کنیم؟ بشقاب‌های قدیمی را فراموش کنید. اینجا چند پیشنهاد جالب و ساده برای سرو سوپ وجود دارد. با فیدیلیو همراه باشید.

ماگ یا فنجان چای

روش‌های سرو سوپ

فنجان‌های دسته‌دار، سوپ را به یک شام دوستانه تبدیل می‌کنند. این برای حقله زدن یا دراز کشیدن جلوی تلویزیون کاملا مناسب است. می‌توانید از فنجان‌هایی با اندازه‌های مختلف استفاده کنید.

ظرف شکر

روش‌های سرو سوپ

سرو سوپ درون تو چقدر شیرین خواهد بود! ظرف‌های شکر برای یک دورهمی چای بعدظهر یا حتی یک شب جمعه معمولی عالی‌ست. آنها با داشتن درپوش، سوپ را گرم نگه می دارند. همچنین دسته‌های جانبی ظرف شکر  امکان یک حرکت آسان از آشپزخانه به میز را فراهم می‌کند.

کاسه نان

روش‌های سرو سوپ

“… و در پایان من کاسه را خوردم!” آیا شما واقعا نیاز به دلایل بیشتری برای استفاده از این ظرف‌های کانادایی عالی دارید؟ می‌توانید از انواع نان‌های حجیم گرد، در اندازه‌های مختلف استفاده کنید.

بطری‌های مربا

روش‌های سرو سوپ

بطری‌های مربا بسیار ارزان‌اند و تمیز کردن آنها خیلی ساده است. آنها دو کاره‌اند؛ هم ظرفی برای نگهداری مواد هستند هم ظرف سرو. ببشتر بخوانید: ترفندهای منجمد کردن سوپ احتمالا شما تعدادی از آنها را بر روی کابینت خود دارید. پس می‌توانید از آنها برای سرو سوپ استفاده کنید. سوپ‌ها پر از رنگ هستند و از طریق دیوارهای شفاف شیشه می‌درخشند.

قوطی‌های کنسرو

روش‌های سرو سوپ

پوشاندن لباس به قوطی‌های کنسرو می‌تواند آنها را به یکی از مجموعه ظروف سوپ‌خوری شما اضافه کند. به عنوان یک پروژه سرگرم کنند آن را به بچه‌ها بسپارید. به آنها اجازه دهید با استفاده از کاغذهای رنگی یک کاردستی با طرح‌ها و نقاشی‌های مختلف درست کنند. سپس سوپ را درون آنها سرو کنید. بچه‌ها بیشتر از همیشه لذت خواهند برد.

لیوان‌های شربت

روش‌های سرو سوپ

یک قابلمه بزرگ سوپ می‌تواند برای یک ارتش کافی باشد، به خصوص اگر در لیوان‌های شربت‌خوری کوچک سرو شود. از از لیوان‌های شربت (نوشیدنی‌های خنک) برای سرو سوپ‌های صاف و رقیق که رنگ روشنی دارند استفاده کنید. آنها می‌توانند در ازدحام مهمونی‌های شلوغ به شما کنند.

سس‌خوری

روش‌های سرو سوپ

از سس‌خوری‌ها فقط در مهمانی‌های بزرگ شام استفاده می‌کنید؟ به سوپ خود به عنوان یک همراه مناسب با سیب‌زمینی سرخ کرده، چیپس یا نان تست شده دوباره فکر کنید! آنها را درون سوپ فرو کنید یا مقداری از سوپ را روی آنها ریخته و میل کنید. از سس‌خوری‌برای سرو سوپ‌های غلیظ و دارای نشاسته استفاده کنید.

 کدو تنبل و سایر صیفی‌جات

روش‌های سرو سوپ

داخل کدو را خالی کرده و از آن به عنوان صدف استفاده کنید. ضخامت طبیعی این گیاه سبز باعث حفظ حرارت سوپ شده و همچنین جلوه‌ای از طبیعت را به دکوراسیون میز شما اضافه می‌کند.

نکته: درون آن را بیش از حد (تا پایین) خالی نکنید، تا شکل خود را حفظ کرده و سوپ درون آن خیلی حرکت نکند.

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.