خانه / دسته‌بندی نشده / روز مک دونالد را با مادر بزرگتان جشن بگیرید و جایزه ببرید
روز مک دونالد

روز مک دونالد را با مادر بزرگتان جشن بگیرید و جایزه ببرید

روز مک دونالد برابر با ۲۲ اکتبر در مسابقه عکاسی با مادر بزرگ در شعبه های مک دونالد شرکت کنید و جایزه ۳۵۰۰ دلاری هفته را از آن خود کنید.

اخیرا با مادر بزرگتان تماس گرفته اید؟ شاید بد نباشد همین حالا گوشی تلفن رو بردارید و با مادر بزرگتان تماس بگیرید. در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

طبق اخباری که چندی پیش در اینستاگرام رسمی رستوران‌های زنجیره ای مک دونالد منتشر شده است هر شخصی که در روز مک دونالد برابر با ۲۲ اکتبر به همراه مادر بزرگش به شعبه‌های این رستوران‌های زنجیره ای مراجعه می‌کرد، می‌توانست در مسابقه ویژه این برند معروف شرکت کند و شانس خود را برای بردن جایزه ۳۵۰۰ دلاری مک دونالد امتحان کند.

برای شرکت در این مسابقه فقط کافی بود که مادر بزرگ خود را به یک وعده فست فودی خوشمزه در مک دونالد دعوت کنید و یک عکس دونفره با هم در آن جا بگیرید. البته بلیت رفت و برگشت به یکی از شعبه‌های مک دونالد در یکی از کشورهای همسایه را هم فراموش نکنید.

گرچه شاید خرج مسافرت شما و مادر بزرگتان برای این مسابقه زیاد بود اما در عوض با این کار علاوه بر این که وقت خود را صرف یکی از دوست داشتنی ترین و مهربان ترین انسان‌های تکرار نشدنی اطرافتان می‌کردید، در مسابقه آخر هفته مک دونالد هم شرکت داده می‌شدید. در واقع یک تیر و دو نشان. به علاوه اگر آن قدر خوش شانس بوده باشید که جایزه را هم ببرید خرج سفرتان هم در می‌آمد. خب پیشنهاد از این بهتر ؟؟

بعدی قبلی

روز مک دونالد و سلفی با مادر بزرگ

روز مک دونالد با مادر بزرگ

روز مک دونالد با مادر بزرگ

بعدی قبلی

قوانین مسابقه در روز مک دونالد

حالا که مادر بزرگتان می‌تواند سوخاری کره ای بخورد شاید برای یک روز هم که شده وقت کمتری را در آشپزخانه بگذراند و به کارهایی که بیشتر دوست دارد از جمله قرار گذاشتن با نوه اش در مک دونالد بگذراند. مک دونالد در پست اینستاگرامی خود قوانین مسابقه را این گونه توضیح داده بود:

با دعوت کردن مادر بزرگ خود در روز مک دونالد برابر با  ۲۲ اکتبر به یکی از شعبه های مک دونالد و ارسال یک تصویر از خودتان به همراه مادر بزرگ با هشتگ #ButtermilkCrispyTenders و #Sweepstakes روی صفحات شبکه‌های اجتماعی تویتر و اینستاگرام خود  و تگ کردن مک دونالد در زیر آن با نام @McDonalds در قرعه کشی جوایز ویژه روز مک دونالد شرکت کنید. شاید شما هم یکی از برنده‌های خوش شانس جایزه ۳۵۰۰ دلاری مک دونالد در آخر هفته مخصوص یکی بخر دو تا ببر بیرون بر مک دونالد باشید.

 این مسابقه نیازی به ثبت نام نداشت و در ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۲ اکتبر به وقت محلی آغاز شد و تا ساعت ۱۵ روز ۲۳ اکتبر هم ادامه داشت.

به نظر ‌می‌رسد مک دونالد این بار با این پیشنهاد جالب توجه خود سعی دارد به همه ما یادآوری کند که چه قدر در این دنیای شلوغ و بی رحم از دلسوزترین و زیباترین انسان‌های کنارمان غافل مانده ایم. اگر شما هم بر این باورید همین امروز اقدام کنید. خب شاید در کشور خودمان مک دونالد نداشته باشیم اما برندهای معروف و خوشمزه دیگری داریم که همه ‌می‌توانند یک شب خوب برای شما و مادر بزرگ و پدر بزرگ‌هایتان رقم بزنند. بد نیست تا وقت هست از حضور این گوهرهای بی همتا بهره ببریم.

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.