خانه / دسته‌بندی نشده / روز شکرگزاری نوتلایی با دستور تهیه دسرهای نوتلایی
روز شکرگزاری با نوتلا

روز شکرگزاری نوتلایی با دستور تهیه دسرهای نوتلایی

روز شکرگزاری یکی از جشن‌های ملی غربی است. در این روز مردم به شکرانه برداشت محصولات جشن می‌گیرند و به این ترتیب از خداوند بابت نعمت‌های روز افزونش تشکر می‌کنند.این جشن که در آمریکا در چهارمین پنجشنبه نوامبر و در کانادا در دومین پنجشنبه نوامبر برگزار می‌شود ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم دارد.

در ادامه این مطلب از سوشیال بار مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا تعطیلات خوشمزه نوتلایی داشته باشید.

روز شکرگزاری نوتلایی

با نزدیک شدن به روز شکر گذاری و تعطیلات کریسمس و عید پاک همه برندهای معروف تبلیغات خود را به سوی این جشن‌های محبوب نشانه گیری کرده اند. یکی از این برندهای معروف نوتلا است که با تبلیغات جدید خود سعی در جذب مشتری‌ها توسط بزرگ ترین جشن‌های غربی دارد.

روز شکرگزاری به چه خوشمزگی

در پست جدیدی که به تازگی توسط نوتلا در صفحه رسمی‌ اینستاگرام این شرکت منتشر شده است این گونه نوشته شده :

آیا به نظر شما چیزی بهتر از یک نان شیرینی وانیلی که با نوتلای فندقی آغشته شده باشد برای شروع فصل تعطیلات وجود دارد؟ طرز تهیه انواع خوراکی‌های خوشمزه را در وبسایت رسمی‌ نوتلا کشف کنید.

درست حدس زدید نوتلا در وبسایت رسمی‌ خودش  هم با دستور تهیه انواع خوراکی‌های خوشمزه در انتظار طرفداران خود نشسته است و با تم مخصوص کریسمسی که به تازگی به گرافیک وبسایت نوتلا اضافه شده است رنگ و بوی تازه ای به وبسایت خود داده است.

روز شکرگزاری با نوتلا

از جمله مواردی که به مناسبت آغاز فصل تعطیلات و روز شکرگزاری در وبسایت این برند شیرین به چشم می‌خورد دستور تهیه کیک زنجبیلی با نوتلای فندقی است این کیک خوشمزه ۱۰۵ دقیقه زمان برای آماده شدن نیاز دارد و از عسل تخم مرغ کره شیر و آرد تهیه می‌شود.

از دیگر دستورهای تهیه خوراکی که در این وبسایت می‌توانید بیابید عبارتند از : کرپ کریسمس با نوتلای فندقی، ترایفل نارگیلی با نوتلای فندقی، مینی ترامیسو با نوتلا، نان موزی آغشته به نوتلای فندقی و چیزکیک با نوتلا.

به هر حال اگر شما هم علاقمند به تهیه هر یک از این دسرهای خوشمزه و خوش آب و رنگ هستید و از طرفی از مراسم کریسمس و جشن‌های وابسته به آن هم لذت می‌برید بد نیست سری به وبسایت رسمی‌ نوتلا و اینستاگرام این برند خوشمزه بزنید. مطمئن باشید خودتان را در قلب کریسمس و در میان کلی دسرهای خوشمزه نوتلایی پیدا خواهید کرد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.