خانه / کافه و رستوران / رستورانی که اشک شما را در می‌آورد!
رستوران گارنی

رستورانی که اشک شما را در می‌آورد!

رستوران گارنی یک رستوران مکزیکی است که بخش بیشتر محبوبیت خود را مدیون غذایی است که از مواد سالم و بدون گوشت‌های فرآوری شده ارائه می‌دهد. این روزها که تب غذاهای سالم یا به قولی هلسی فودها فراگیر شده است، بسیاری از رستوران‌ها روی این موضوع تمرکز کرده و با ارایه غذاهای سالم و استفاده از مواد غذایی بدون افزودنی‌های مضر در صدد جلب اعتماد مشتریان هستند.

رستوران گارنی در محدوده خیابان مطهری واقع شده است و اگر چه در رده رستوران‌های معروف تهران قرار ندارد؛ اما غذای مکزیکی خوش طعم را به شرط سلامت به شما ارائه می‌دهد. با ما در مجله فیدیلیو همراه شوید تا درباره این رستوران بیشتر بدانید.

رستوران گارنی

طعم تند غذاهای مکزیکی در گارنی

نمی‌پسندم:

دیر آماده شدن غذا

سرو در ظروف یکبار مصرف

رستوران گارنی منوی چندان متنوع و شلوغی ندارد که انتخاب غذا را بریتان سخت کند.

در منوی این رستوران انواع بوریتو شامل بوریتور مرغ، املت، میگو و استیک، انواع تاکو، کیسدیا و تورتای مرغ و گوشت و میگو سرو می‌شود که همگی طعمی تند و تیز دارند با چاشنی و افزودنی‌های متفاوت دارند.

نکته قابل توجه در مورد غذاهای مکزیکی که در گارنی سرو می‌شود این است که گوشت‌های مورد استفاده فرآوری شده نیستند و گریل می‌شوند. به همین دلیل این رستوران مدعی است که غذای مکزیکی سالم به مشتریانش ارائه می‌دهد. در کنار نوع طبخ گریل این رستوران از سس‌های آن هم نباید غافل شد. سس‌هایی که واقعا مکزیکی هستند و اشک چشمان شما و عرقتان را حسابی در می‌آورند.

در مورد طعم و کیفیت غذاها باید بگوییم که غذاها در حد متوسط رو به بالا هستند و قیمت‌ها نیز در همین سطح هستند. همراه با غذا می‌توانید انواع نوشابه‌های گازدار را هم سفارش دهید و جای نوشیدنی‌های مکزیکی یا حتی نوشیدنی که امضای گارنی باشد در این رستوران خالی است.

رستوران گارنی

رستوران گارنی ساده اما دنج

می‌پسندم:

استفاده از مواد غذایی تازه

محل دنج و خلوت

گارنی یک رستوران جمع و جور در دل یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مطهری است. رستورانی که اگر بدون توجه تابلوی آن از مقابلش عبور کنید، متوجه نمی‌شوید که یک فست فود معمولی است یا یک کبابی خلوت و یا حتی یک کافی شاپ.

حقیقتش را بخواهید طراحی و دکوراسیون گارنی به هیچ وجه بیانگر ماهیت آن نیست و تنها چیزی که ممکن است شمار را مجاب کند به یک رستوران غیر ایرانی آمده‌اید پخش موسیقی مکزیکی یا حتی اسپانیایی است. البته بر سر در این رستوران کاراکتر یک آدمک با کلاه مکزیکی دیده می‌شود که شاید تنها اِلمان مکزیکی این رستوران در کنار موسیقی آن باشد.

در رستوران گارنی میز و صندلی های در تعداد محدود ولی با فاصله نسبتا مناسب چیده شده‌اند که البته صندلی‌ها چندان راحت نیستند.

اما موضوع ناراحت کننده در این رستوران سرو غذا در ظروف یکبار مصرف است که با توجه به تاکید رستوران روی موضوع سلامت غذا، سرو غذا در این ظروف چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اگر از دسته افرادی هستید که مانند ما با قاشق و چنگال های پلاستیکی مشکل دارید و شکستن مداوم آنها هنگام صرف غذا ناراحتتان می‌کند برای رفتن به این رستوران قاشق و چنگال همراه داشته باشید.

دیر آماده شدن سفارش هم موضوع ناراحت کننده دیگر در مورد این رستوران است. با این حال رستوران فضای تمیز و مرتبی دارد و پرسنل هم خوش برخورد هستند. اگر به غذاهای مکزیکی علاقمندید و گذرتان به خیابان مطهری و خیابان جم افتاد به این رستوران سر بزنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات در مورد این رستوران اینجا را کلیک کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.