خانه / تاپ / رستوران پینو پینو، پیتزاهای خاص ساندویچ‌های همه چی تموم!

رستوران پینو پینو، پیتزاهای خاص ساندویچ‌های همه چی تموم!

بازهم به محله شکم‎گردی سعادت‌آباد آمدیم. جایی که وقتی قدم به آن می‌گذاری، اگر ندانی به دنیال چه هستی، قطعا انتخاب سخت خواهد بود! اما امروز می‌خواهیم کار را برای شما ساده کنیم. در رستورانی که به شما معرفی می‌کنیم نوعی پیتزا سرو می‌شود که نظیر آن را در هیچ کدام از رستوران‌های تهران نخواهید دید. چرا می‌گویم تهران؟ چون این رستوران در اصفهان و شیراز هم شعبه دارد؛

رستوران پینو پینو برای اولین بار، نزدیک به ۱۰ سال پیش در شیراز شروع به کار کرد و خیلی زود مورد استقبال قرارگرفت. بنابراین طولی نکشید که شعبه اصفهان و بعد تهران در منطقه سعادت‌آباد و شعبه سامان راه اندازی شد. همه شعب پینو پینو با مدیریت حرفه‌‍‌ای و تحت نظارت واحد فعالیت می‌کنند. درحال حاضر تامین مواد اولیه‌ی تمام شعب از تهران انجام می‌شود. بنابراین غذاهای پینو پینو را در هر شهری بخورید مزه آن یکی‌ست.

پس با این مطلب از مجموعه رستوران آگهی‌های فیدیلیو همراه باشید. امروز سری زدیم به رستوران خوشمزه و خلاق پینو پینو تا پیتزاها و ساندویچ‌های هیجان‌انگیز آن را به شما معرفی کنیم.

رستورانی با منوی متنوع و قیمت‌های متوسط

حیاط سرسبز و دنج پینو پینو با حوضچه نقلی آن طرفداران زیادی دارد؛ فضای روباز نسبت به سالن سرپوشیده دارای ظرفیت بیشتری بوده و امکان کشیدن سیگار نیز وجو دارد. اینجا همان جایی‌ست که بعد از یک روز کاری طولانی می‌توانید برای گذراندن لحظاتی آرام در کنار یک غذای خوش طعم روی آن حساب کنید. همچنین امکان برگزاری جشن تولد و سالگرد ازدواج نیز بدون محدودیت در روزهای عادی هفته (به جز پنجشنبه و جمعه) وجود دارد. رستوران در روزهای هفته، تعطیلات رسمی و ایام نوروز باز است.

مجتمع عرفان_که رستوران پینو پینو در آن واقع شده‌_ مجهز به پارکینگ است. از طرفی رستوران در مکان نسبتا خلوتی واقع شده، بنابراین هیچ مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت. لازم به ذکر است که امکان استفاده از هر دو فضای حیاط و سالن برای معلولین عزیز فراهم است.

خلاصه این‌که پینو پینو یک انتخاب عالی برای انواع دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی، قرارهای کاری و غیره است. پرسنل حرفه‌ای و باسابقه‌ی آن در تمام مدت حواس‌شان به شما هست تا دقایق خوشی را برای مهمانان رستوران رقم بزنند. اینجا احترام به مشتری حرف اول را می‌زند.

پیتزا پینو تجربه طعم متفاوتی از پیتزا

منوی پینو پینو بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود مثل انواع پیتزا، سالاد، پاستا، همبرگر، ساندویچ و سوخاری را می‌توانید در آن پیدا کنید. در شعبه سعادت‌آباد پیتزاها با دو خمیر ایتالیایی و معمولی تهیه می‌شوند.

پیتزایی که در ابتدا گفتیم و نظیر آن را پیدا نخواهید کرد، “پیتزا پینو” نام دارد. یک پیتزا با اندازه متوسط و مختص رستوران پینو پینو؛ چیزی بین پیتزا و اسنک. به این صورت که مواد پیتزا شامل میکس ژامبون و چند نوع پنیر بین دو عدد خمیر ترد و نازک قرارمی‌گیرد و با دو سس مخصوص سرو می‌شود. پیتزا پینو با اختلاف زیاد از سایرین، از محبوب‌ترین غذاهای اینجاست. همچنین طعم غذاها در پینو پینو به شما خواهد گفت که برای پخت آنها از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده شده‌است.

یکی دیگر از آیتم‌های دلربای منو، سیب‌زمینی با پنیر است. سیب‌زمینی روی یک نان پیتزای کوچک به همراه قارچ، پنیر و چند سس مختلف تهیه می‌شود که طعمی عالی و متفاوت دارد. از دیگر غذاهای محبوب نیز می‌توان پیتزا سالامی برای تند پسندان، سوپ قارچ و پیتزا رست بیف را نام برد.

ساندویچ های همه چی تموم!

ساندویچ های پینو پینو با ظاهر جذاب و پر از پنیر خود هوش از سر هر عاشق فست‌فودی می‌برند! رویال برگر زغالی و چیکن گریل از همین ساندویچ‌هاست که بعد از دیدنشان نمی‌توانید برای خوردن آنها صبر کنید؛ به طور کلی می‌توان گفت که رستوران پینو پینو برای ساخت سس‌های ویژه و بازی با انواع پنیرها، خلاقیت خاصی دارد که باید آنها را امتحان کرد.

رستوران پینو پینو برای ثبت خاطرات خوش

تلاش مدیران پینو پینو همواره بر این بوده تا مهمانان رستوران خاطره خوبی از طعم غذا و برخورد پرسنل به یاد داشته‌باشند و لبخند رضایت را در چهره آنها ببینند. انتقاد پذیری و جلب رضایت مشتری از ویژگی‌های خوب مدیران و کارکنان پینو پینوست.

در پایان اشاره می‌کنم به زودی آیتم‌های صبحانه و کافی شاپ به منوی شعبه تهران اضافه می‌شود تا خوشمزگی‌های پینو پینو دو چندان شود.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران پینو‌پینو بر روی نام رستوران کلیک کنید

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.